1. #16
    GELUKKIG

    Reacties
    659
    09-04-2004

    salaam zina

    Ik herken je probleem
    vroeger was ik net zo als jij
    altijd kalm, rustig, nooit schelden of roepen.... ik kropte alles op tot wanneer het één dag te veel werd en ik het niet meer aan kon. Toen barste ik los van woede, had mezelf niet meer onder controle en wist niet met wat ik bezig was.
    Ik heb er last van gehad tot ongeveer 1 jaar geleden. Toen hebben er mensen met me gepraat en ben ik veranderd.
    Ze hebben me aangeraden om niet alles op te kroppen, regelmatig te praten over dingen die op mijn zenuwen werken of waar ik boos om word. Ze hebben me ook gezegd als ik een woedebui voel aankomen dat ik van houding moet veranderen. Vb: als je rechtstaat ga je dan gaan zitten, als je al zit leg je dan neer... het schijnt dat je daarvan wat kalmeert en doe de woedoe en bid 2 rak'aat.
    En vooral niet vergeten: als je jouw woede voor ALLAH SWT inhoudt, doe je een hele goeie daad.
    Ik denk steeds aan al die dingen als ik boos wordt en alhamdoullilah, het helpt en ik hou me in. Nu wordt ik nog uitzonderlijk boos, echt zeldzaam.
    En ik heb ook aan mijn familie en verloofde gevraagd dat als ze zien dat ik boos wordt dat ze me wat alleen laten, dat ik me kalmeer.
    Ik hoop dat deze raad je een beetje kan helpen zoals die mij geholpen heeft.
    Als je nog vragen hebt mag je me steeds pmen
    beslama

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    20
    24-06-2004

    Re: Iemand Met Hetzelfde???? Lotgenoten Gezocht

    Origineel gepost door shakirabouss
    HEB JIJ DAT OOK ......ik ben echt z on lieve meid die altijd geduldig is en nooit scheld of kwaad wordt of wat dan ook ik ben er echt tegen zulke dingen... maar eens in de zoveel tijd is het zover minstens een keer dan gebeurt er iets ( hoeft niets ergs te zijn) en dan ga ik me kwaaaaaaad maken en lijkt het of de motherf**** hel is losgebroken...ya latif ik kan me dan echt niet inhouden ...herkend iemand dit???Oja enne....ik heb na afloop altijd spijt van wat ik gezegd of gedaan heb... echt niet leuk
    misschien krop je teveel dingen op inde tijd dat je gewoon alles goed gaat en neit kwaad bent...
    je meto jezlef een tijdje kritisch bekijken zonder di kleine dingen te negeren en misschien dat je de oplssing vindt maar zoasl ik het hier hoor krop jij dingen op en komt er een moemnt dat het samen allemaal teveel wordt e dan is iets kleins (maakt neit uti wat) gewoon de druppel en ga je helemala los
    je meot ej gevoelens neit inhouden en gewoon laten merken end ignen eerlijkz eggen tegen mensen en als je eits neit leuk vindt of minder leuk moet je gewoon zeggen want als je het opkropt dan ga je dus eenmal los en gaat het wqel allemaal eruit maar ja je emot zelf kijeknw at jebeter vindt.. een keer in de zoveel tijd helemaal los of gewoon eerlijk je geevoelens tonen en uiten en de ene keer neit krijgen