Poll resultaten: WAT VINDEN JULLIE ERVAN MEISJES ALS JULLIE SLECHT WORDEN BEHANDELT DOOR JE EIGEN MAN?

Stemmers
59. Je mag niet stemmen op deze poll
  • JE GAAT SCHEIDEN

    28 47,46%
  • JE HOUDT HET VOL

    12 20,34%
  • JE HAALT IEMAND ANDERS VAN DE FAMILLIE ERBIJ

    11 18,64%
  • BEHANDEL JE HEM OOK SLECHT

    8 13,56%
  1. #46
    The Sweetest

    Reacties
    382
    15-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door doc25

    ja joh, natuurlijk
    Kig kig kig, oké ik zal het je eerlijk vertellen

    Ik ben pure Nederlandse, maar ik voel me een amazigh, oftewel.... voel me heel erg nauw verbonden met deze groep. By the way, mijn meidjes zijn ook half amazigh

    Ewa nu mag jij wat vertellen over jezelf
    Sommige lichten moet je aanblazen om een helder schijnsel te krijgen.

  2. #47
    The Sweetest

    Reacties
    382
    15-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door doc25
    ik spreek geen rifia/amazaghia/........
    En ik spreek geen Arabisch

    Maarrrr wel heel goed niederlandsh hoorrrr, en english, en duits enne tamazight en euh? van alles en nog wat
    Sommige lichten moet je aanblazen om een helder schijnsel te krijgen.

  3. #48
    The Sweetest

    Reacties
    382
    15-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door MeuslitriX
    SweetyFeyr, ben jij dat op die avatar? Dan kom je me bekend voor.
    Neej Meuslitrix, dat ben ik niet
    Maar het past wel een beetje bij mij vind ik zelf :verliefd:

    Fey
    Sommige lichten moet je aanblazen om een helder schijnsel te krijgen.

  4. #49
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    Origineel gepost door sweetyfeyrouz
    Neej Meuslitrix, dat ben ik niet
    Maar het past wel een beetje bij mij vind ik zelf :verliefd:

    Fey
    ..Leuk!
    Sewer Smazight.. Stoer!

    Niet dat ik het kan.

  5. #50
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    ik ben doc25
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  6. #51
    The Sweetest

    Reacties
    382
    15-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door doc25
    ik ben doc25
    Yek!! Ewa


    Sommige lichten moet je aanblazen om een helder schijnsel te krijgen.

  7. #52
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    hahahaha, crazy amazighiya !
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  8. #53
    The Sweetest

    Reacties
    382
    15-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door doc25
    hahahaha, crazy amazighiya !
    Ten eerste; ik ben niet grazy
    Ten tweede; ik ben niet amazigh maar Nederlands

    Maar ik voel me wel amazigh in hart en nieren


    Maar doc joh, doe niet zo flauw, vertel eens iets over jezelf!

    Ben je Arabisch? Marocje? en wat je verder kwijt wilt....
    Je hoeft niet hoor, je mag! Maar als je niets verteld dan ga ik je

    Sommige lichten moet je aanblazen om een helder schijnsel te krijgen.

  9. #54
    Vaag Lid

    Reacties
    136
    27-10-2002

    Origineel gepost door umair
    Als ze bijvoorbeeld op een dag zou zeggen van, ik ga een avondje uit met mijn vriendinnen, dan zou ik met haar praten, daarna nog een keer praten, dan nog een keer goed, duidelijk en helder praten, dan zou ik nog een stuk schrijven via mail en haar het versturen vanuit mijn werk. Als ze dan nog niet luistert dan zou ik niet naast haar slapen in de nacht(dat ze goed gaat nadenken), dan zou ik geen kadootjes meer voor haar kopen(dan gaat ze ook nadenken), en als dat dan ook niet lukt. dan plan Z. en dat is haar een corrigerende tik geven( ik zal dan erg boos op haar zijn en haar laten merken dat wat ze zegt ten koste gaat van ons en van de toekomst.

    Dit was mijn mening
    Als mijn man een avondje naar de kroeg zou willen, zou ik eerst een aantal malen met hem gaan praten, als ie dan nog niet luistert ga ik niet meer bij hem in bed liggen, en als dat ook niet lukt ben ik echt genoodzaakt hem wat klappen te geven...
    Als mijn leven in mijn handen lag, liet ik het vallen...

  10. #55
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Origineel gepost door Rosanna
    Als mijn man een avondje naar de kroeg zou willen, zou ik eerst een aantal malen met hem gaan praten, als ie dan nog niet luistert ga ik niet meer bij hem in bed liggen, en als dat ook niet lukt ben ik echt genoodzaakt hem wat klappen te geven...
    niemand houdt je tegen
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    33
    24-11-2002

    Het allermoelijkste vind ik (lijkt mij) is als je getrouwd bent om iemand duidelijk te maken dat je niet langer bij hem wilt blijven.
    Omdat jij vindt dat hij jou slecht behandelt? Maar kan iemand op de een of andere dag zo snel veranderen? Ik heb hier geen ervaring mee maar vraag het me af. Het zal natuurlijk wel anders waren er geen huwelijksproblemen. Maar ik denk dat je het probleem aan moet pakken, het probleem hier is waarom doet hij nu opeens zo. Probeer daar eerst achter te komen voordat je andere stappen gaat nemen zoals weekjes weg om hem te laten voelen hoe het is zonder jjou of ideeen over scheiden. Ik dnek als je weet waarom hij zo doet/reageert dat je misschien al een eind op weg bent.

  12. #57
    4-ever My love..R..

    Reacties
    456
    14-02-2003

    Ik zou mijn man allereerst onze trouwfotos laten zien om zijn geheugen ff op te frissen, dat wij uit liefde zijn getrouwd, en als dat niet zou helpen, zou ik hem vertellen dat als hij mij niet met liefde behandelt, er genoeg andere mannen op deze wereld rondlopen die t maar al te graag zouden willen doen.
    En dan weet ik bijna voor 110% zeker dat hij anders zou gaan piepen.....................
    Leven zonder Imaan, is als Leven in het Donker.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    28
    23-01-2003

    Origineel gepost door Chaima84
    Dat vind ik onacceptabel, want je bent getrouwd met hem omdat je van hem houdt en je weet dat hij een goed persoon is. Maar als je daarna in een relatie past achter komt hoe je man is dan heb je een probleem. Wat als eerst in je opkomt is scheiden, maar helaas zoals Oujdazina zegt mag dat niet. Dus praat met hem en zeg wat je ervan vindt en dat het pijn doet zoals hij je behandelt.
    Ja je bent met hem getrouwd omdat je van hem houdt, dat wil niet zeggen dat hij misbruik dient te maken van dat feit door :
    zijn vrouw niet te respecteren
    zijn vrouw te beledigen in het bijzijn van anderen
    haar te mishandelen (fysiek / mentaal)
    alleen thuis te komen voor het eten
    Geloof me je kunt praten wat je wilt tegen hem, maar als er ook geen communicatie met hem mogelijk is.......
    Ook het houden van gaat op den duur over. Tuurlijk moet je vechten voor je huwelijk je bent niet voor niets getrouwd. Echter....daar heb je echt 2 mensen voor nodig. Als je dag in dag uit in je eentje moet vechten voor je huwelijk raak je echt uitgeput. Dan rest je nog dat beetje eigenwaarde met je mee te nemen in je koffer en bidden tot Allah dat er rust in je leven zal komen.

  14. #59
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    Aboe Hoerairah verhaalt dat de boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd:"Behandel vrouwen vriendelijk, want vrouwen zijn uit een rib geschapen en het meest gebogen gedeelte is het bovenstuk. Als je probeert haar recht te maken breek je het en als je het zo laat blijft die gebogen. Behandel vrouwen dus vriendelijk" (Moesliem en Boekharie)

    Moge Allah mij vergeven als ik iets verkeerd heb overgebracht.
    jaloezie kills!

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    18
    13-03-2004

    ik vind het eigenlijk belachlijk waarom ben je dan metelkaar
    getrouwd als je niet van elkaar houd
    if you love me... let me know...if you don't...let me go