1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-10-2021

    aawh

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.938
    21-06-2007

    Ik begrijp je helemaal,
    Mannen zijn vreemd en kunnen niet met emoties dealen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Mensjes, helaas weet ik niet hoe je deze topic kan verwijderen. Maar ik was hier nog erg jong inmiddels al jaren gelukkig alhamdoulilaah met deze guy. En hij is absoluut niet jaloers. Niet eens een klein beetje. Geen idee waarom ik dat toen dacht.
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    Klappen nodig

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Gewoon voor jezelf wensen wat je voor een ander wenst.
    Dat was een grapje ha ha.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  6. #21
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door asma_elh Bekijk reactie
    Ik begrijp je helemaal,
    Mannen zijn vreemd en kunnen niet met emoties dealen.
    Vrouwen kunnen wel met emoties dealen?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #22
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Mensjes, helaas weet ik niet hoe je deze topic kan verwijderen. Maar ik was hier nog erg jong inmiddels al jaren gelukkig alhamdoulilaah met deze guy. En hij is absoluut niet jaloers. Niet eens een klein beetje. Geen idee waarom ik dat toen dacht.
    In sha Allah ben je gelukkig getrouwd zuster en hopelijk bedoel je met je woorden dat hij niet achterdochtig is, maar tegelijkertijd jou wel verbied wat haram is en je verplicht wat verplicht in Islam en hopelijk is hij ook jaloers als je lacht met niet mahram mannen zoals bv neven, of met hen zit of hen de hand schud etc of als je naar buiten gaat met make up op, parfum etc. En weerhoud hij jou van al dit.

    Deze vorm van jaloezie is namelijk verplicht in de Islam en een man is verplicht om zijn vrouw zaken te verbieden die verboden zijn in de Islam en de man is verplicht om zijn vrouw te verplichten met datgene waarmee Allah de vrouwen verplicht heeft.

    AI-Mughira b. Shu'ba (Allah be pleased with him) reported that Sa'd b. 'Ubada (Allah be pleased with him) said:
    If I were to see a man with my wife, I would have struck him with the sword, and not with the flat part (side) of it. When Allah's Messenger (ﷺ) heard of that, he said: Are you surprised at Sa'd's jealousy of his honour? By Allah, I am more jealous of my honour than he, and Allah is more jealous than I. Because of His jealousy Allah has prohibited abomination, both open and secret And no person is more jealous of his honour than Allah, and no persons, is more fond of accepting an excuse than Allah, on account of which He has sent messengers, announcers of glad tidings and warners; and no one is more fond of praise than Allah on account of which Allah has promised Paradise.“ (Sahih Muslim 1499 a)

    Shaykh Salih Al Fawzan - Where is your Jealousy over the women folk?

    https://m.youtube.com/watch?v=wjIamiJW364

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #23
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Klinkt als een narcist