1. #1
    verrЬannen

    Reacties
    1.847
    20-12-2009

    Marokkanen weer agressief in ziekenhuis

    bron

    HARDERWIJK - Voor de zoveelste keer in korte tijd is ziekenhuispersoneel ernstig bedreigd door familieleden van een binnengebrachte Marokkaanse patiënt. Gisternacht waren verpleegkundigen van het Sint Jansdalziekenhuis in Harderwijk aan de beurt.



    Net als bij recente wantoestanden in het Sint Radboudziekenhuis Nijmegen en het Lievensbergziekenhuis in Bergen op Zoom liep de situatie in Harderwijk volkomen uit de hand. De politie moest ingrijpen toen een dode man met de ambulance werd binnengebracht op de afdeling Spoedeisende Hulp en de Marokkaanse familie toegang eiste tot zijn lichaam. Aangezien het er volgens de politie alle schijn van had dat de man een niet-natuurlijke dood was gestorven en er onderzoek naar de doodsoorzaak moest worden verricht, nam de politie het lijk in beslag. Bronnen in het ziekenhuis melden dat het om een drugsdode ging.

    Geen aangifte

    Toen de familie geen toegang tot het lichaam kreeg, bedreigden ze het zorgpersoneel. De medewerkers werden dusdanig geïntimideerd, dat ze geen aangifte durven doen.

    Het Sint Jansdalziekenhuis deed evenmin aangifte. "Op dit moment zijn we de feiten aan het uitzoeken", aldus een woordvoerster. Volgens een ziekenhuismedewerker zijn dit soort incidenten 'schering en inslag'. "En elke keer moet het worden stilgehouden."

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    3.157
    11-07-2009

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    en nu?
    Marokkanen doorverwijzen naar een ziekenhuis in Marokko...


  3. #3
    pm'en heeft geen zin

    Reacties
    412
    28-12-2009

    Gekke Marokkanen

  4. #4
    olie verversen?

    Reacties
    665
    17-04-2004

    Citaat Geplaatst door Allthaway Bekijk reactie
    bron

    HARDERWIJK - Voor de zoveelste keer in korte tijd is ziekenhuispersoneel ernstig bedreigd door familieleden van een binnengebrachte Marokkaanse patiënt. Gisternacht waren verpleegkundigen van het Sint Jansdalziekenhuis in Harderwijk aan de beurt.



    Net als bij recente wantoestanden in het Sint Radboudziekenhuis Nijmegen en het Lievensbergziekenhuis in Bergen op Zoom liep de situatie in Harderwijk volkomen uit de hand. De politie moest ingrijpen toen een dode man met de ambulance werd binnengebracht op de afdeling Spoedeisende Hulp en de Marokkaanse familie toegang eiste tot zijn lichaam. Aangezien het er volgens de politie alle schijn van had dat de man een niet-natuurlijke dood was gestorven en er onderzoek naar de doodsoorzaak moest worden verricht, nam de politie het lijk in beslag. Bronnen in het ziekenhuis melden dat het om een drugsdode ging.

    Geen aangifte

    Toen de familie geen toegang tot het lichaam kreeg, bedreigden ze het zorgpersoneel. De medewerkers werden dusdanig geïntimideerd, dat ze geen aangifte durven doen.

    Het Sint Jansdalziekenhuis deed evenmin aangifte. "Op dit moment zijn we de feiten aan het uitzoeken", aldus een woordvoerster. Volgens een ziekenhuismedewerker zijn dit soort incidenten 'schering en inslag'. "En elke keer moet het worden stilgehouden."

    zielig hoor, telkens maar weer op jacht gaan naar dit soort nieuws.

    ik hoor niemand klagen wanneer het niet om een marokkaans gezin gaat.


    Citaat Geplaatst door Allthaway Bekijk reactie
    bron

    "Op dit moment zijn we de feiten aan het uitzoeken", aldus een woordvoerster. Volgens een ziekenhuismedewerker zijn dit soort incidenten 'schering en inslag'. "En elke keer moet het worden stilgehouden."

    erg misleidend, hier word niet verteld of het altijd om marokkanen gaat of ook om andere nationaliteiten.
    Krik_Fit: De beste service voor elke vrouw!

  5. #5
    pm'en heeft geen zin

    Reacties
    412
    28-12-2009

    Citaat Geplaatst door Grunwalski Bekijk reactie
    Ik dacht meer aan het woord primitief.
    Zo kun je het intepreteren Maar ergens kan ik wel begrip tonen voor de agresie , gezien deze bezorgde familie leden geen toegang kregen tot de lichaam .

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    Citaat Geplaatst door Mrbentley Bekijk reactie
    Zo kun je het intepreteren Maar ergens kan ik wel begrip tonen voor de agresie , gezien deze bezorgde familie leden geen toegang kregen tot de lichaam .
    ik kan me voorstellen dat je opgewonden raakt als je bij je naaste wil zijn wanneer die overlijdt of net overleden is en het kan/mag niet. wanneer je het personeel gaat bedreigen, dan wordt het op de persoon en is een bewuste actie. het ziekenhuispersoneel is niet verantwoordelijk voor de inbeslagname. dit gaat gewoon echt te ver

  7. #7
    olie verversen?

    Reacties
    665
    17-04-2004

    Citaat Geplaatst door Grunwalski Bekijk reactie
    Misleidend? Het is ook nooit goed he. Als er Marokkanen zou staan dan zit je hier te janken en als het er niet bij staat zit je ook te janken.

    En hou op met zeiken over de media. Als je problemen hebt met Marokkanen die steeds negatief in het nieuws komen moet je het probleem bij die Marokkanen zoeken, niet bij de media.

    leuk zo een artikel in de krant, reden waarom het is gaan escaleren is niet duidelijk. ( is het gaan escaleren voor of na dat de politie het lijk in beslag genomen heeft ? )

    ik weet niet wat voor een opleiding jij genoten hebt maar als je het artikel goed leest dan is het inderdaad misleidend.

    Enige die hier in het land lopen te janken dat zijn hollanders over marokkanen, anders zouden de kranten er niet vol van staan.

    En wat media betreft dat zijn de grotste leugenaars die hier rond lopen, alles word aangedikt plus wat leugens er bij.

    Hou je bezig met marokkanen en stem op wilders of rits verdonk. En help het land verder naar de klote. ze kunnen binnenkort niet wachten op je stem.
    Je mag uiteraad maar 1x stemmen dus denk er goed overna op wie je gaat stemmen.



    nou hier heb je een lollie en ophouden met janken.
    Krik_Fit: De beste service voor elke vrouw!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.361
    30-06-2009

    Citaat Geplaatst door Bardamu Bekijk reactie
    Marokkanen doorverwijzen naar een ziekenhuis in Marokko...

    Dat is een heel goed idee! Binnnkort verkiezingen!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    506
    26-01-2010

    Hoe weten ze zo zeker dat het Marokkanen zijn??... Altijd als het mensen zijn geweest die waarschijnlijk zwart haar hebben en een getinte huidkleur worden ze altijd bestempelt als Marokkanen. Het kunnen toch net zo goed Turken, tunesiër of afganen zijn geweest.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.361
    30-06-2009

    Citaat Geplaatst door Mrbentley Bekijk reactie
    Zo kun je het intepreteren Maar ergens kan ik wel begrip tonen voor de agresie , gezien deze bezorgde familie leden geen toegang kregen tot de lichaam .
    Is dat een reden tot bedreiging? Ze hebben geen fatsoen!

  11. #11
    pm'en heeft geen zin

    Reacties
    412
    28-12-2009

    Citaat Geplaatst door andorra Bekijk reactie
    Is dat een reden tot bedreiging? Ze hebben geen fatsoen!
    Jij wel met die rode puntjes die je me steeds geeft

  12. #12
    pm'en heeft geen zin

    Reacties
    412
    28-12-2009

    Citaat Geplaatst door boterbroekje Bekijk reactie
    ik kan me voorstellen dat je opgewonden raakt als je bij je naaste wil zijn wanneer die overlijdt of net overleden is en het kan/mag niet. wanneer je het personeel gaat bedreigen, dan wordt het op de persoon en is een bewuste actie. het ziekenhuispersoneel is niet verantwoordelijk voor de inbeslagname. dit gaat gewoon echt te ver
    Gelijk heb je

  13. #13
    olie verversen?

    Reacties
    665
    17-04-2004

    [QUOTE=Grunwalski;78581243]
    Citaat Geplaatst door Krik_Fit Bekijk reactie

    En wat media betreft dat zijn de grotste leugenaars die hier rond lopen, alles word aangedikt plus wat leugens er bij.
    /QUOTE]

    De misdaadstatistieken wat betreft Marokkanen zijn zeker ook leugens?

    stem wilders.
    Krik_Fit: De beste service voor elke vrouw!

  14. #14
    olie verversen?

    Reacties
    665
    17-04-2004

    Citaat Geplaatst door Grunwalski Bekijk reactie


    Ja ja...misschien waren het wel joden verkleed als Marokkanen.

    nee die schrijven daar een artikel over.
    Krik_Fit: De beste service voor elke vrouw!

  15. #15
    Voer voor jouw ziel

    Reacties
    8.006
    04-01-2009

    Is dit een nationale sport aan het worden?
    I am not paranoid, which of my enemies told you this!?

    MEEP MEEP IMA JEEP