1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    10
    02-02-2002

    scheren marokkaanse vrouwen ook hun oksels en benen?

    ja dat wil ik graag even weten, dan weet ik tenminste wat me te wachten staat.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    69
    30-12-2001

    nee nee we komen regelrecht uit de rimboe.
    mijn oksel haren zijn de 25 jaar dat ik leef
    10 meter lang.


    dombo??????????????

  3. #3
    Imaad

    Reacties
    79
    14-10-2001

    ha ha ha oooooooooooh

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Ik scheer allang niet meer..kan zelfs vlechtjes maken onder m'n oksles..

    [Dit bericht is aangepast door nadia25 (aangepast op 03 februari 2002).]

  5. #5
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    Dreadlocks?? Nadia struikelt over haar okselhaar....

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Ja maar Roy..ik moet van jou..je wilt niet dat ik het afscheer..zo kan jij er dreads indraaien..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    10
    02-02-2002

    oke ik kan hieruit concluderen dat jullie dat doen, maar doen de vrouwen in marokko dat ook?

    Oke benen scheren zullen ze mischien wel doen maar oksels ook?

    PS doe niet zo beledigt, het was maar een oprechte vraag.

  8. #8
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    FF serieus, l want my woman to be shaved. Geen behaarde vrouwen voor mij! En ook geen vrouwen met een dikke nek trouwens

  9. #9
    Gone.

    Reacties
    267
    08-01-2002

    Ok, maar dan moet ze het wel consequent doen want doet ze dat niet.........is het net of je met Don Johnson (Miami Vice) of George Michael in bed lig...............

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Zelfs scheer ik me ook altijd onder mijn oksels, denk dat de meeste vrouwen dat ook doen, niets oogt zo lelijk als een bosje onder je oksels en het is ook een stuk hygiënisch,over m'n benen hoef ik niet te klagen, ben een lichte type, en heb weinig of geen beharing op m'n benen..verder vindt ik mannen met overdreven beharing ook niet echt om wauw tegen te zeggen en hiermee bedoel ik borstkast of rug...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    73
    18-09-2001

    Medina niet. Sinds zij aan de heroine zit besteedt zij maar weinig aandacht aan hygiene en zelfverzorging, zij denkt meer aan hoeveel klanten zij moet doen om weer aan haar shot te komen.
    Zo kan het gaan! Haar moeder was ook geen goed voorbeeld voor haar en het was duidelijk dat zij in de voetsporen van haar moeder zou treden, vandaar.

    Maar er is wel één probleem als een klant haar met de auto oppikt en haar wil doen kan zij alleen haar rokje oprollen want als zij er achter komen dat medina op haar gehele bovenlichaam overbeharing heeft en dat zij plantjes heeft groeien onder haar oksels dan moet niemand haar meer.

    OK, weerwolf medina "pull yourself together and clean yourself up" want je maakt er een potje van.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    19
    18-09-2001

    Mijn advies aan alle weerwolvinnen !

    mijn advies ;Gratis en voor niks ::::

    GILETTE CONTOUR PLUS !!
    Scheert zelfs onder de huid,
    waardoor je wat langer als normale vrouw eruitziet.

    Als gilette niet helpt , dan kan je naar de dierentuin..

    In BLIJDORP rotterdam zoeken ze nog werewolfs !
    Mocht iemand het adres willen ; bel me ; 911

    Laters

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    13
    07-11-2001

    Hey meenjedatnou,

    Wel ik scheer mijn oksels niet, want ik heb geen okselhaar, één of andere leuke misvorming.

    Mijn benen scheer ik ook niet zo vaak, omdat ze meestal bedekt zijn en omdat ik heel licht behaard ben. Als ik getrouwd ben is dat natuurlijk iets anders...

    Als je vrouw (van Marokko) zich later niet scheert, moet je haar gewoon Gilette kopen en haar uitleggen hoe het werkt. En dan zal ze zich wel scheren


    Groetjes,
    Sana

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Groot gelijk Emshoom, waarom gaat iedereen er vanuit dat meisjes uit Marokko niet aan zelfverzorging doen??...Integendeel, juist die meisjes zien er much verzorgder dan sommige meisjes hier!!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    13
    25-07-2001

    leila,

    scheer je nog u rug?