1. #106
    Ambtenaar 2.0

    Reacties
    520
    30-08-2004

    Citaat Geplaatst door Sihametje Bekijk reactie
    Ja dat is waar, want het was toch niet leuk ..
    Oh lekkerr, ik ben wel aankomende dinsdag of woensdag in Amsterdam (Diversity works), en dan woensdag 21 april weer voor naailes, dus misschien dan. Maar ik verga dan misschien wel van de zenuwen, want heb dan proefexamen, dus komende dagen ga ik veel oefenen ..

    Lekker dat niets doen, we hebben oook precies goede tijd voor gekozen!

    Ja ik weet dat het geen muggenbulten zijn .. Maar hamdoellilah gaat het steeds beter. Nou zodra je een datum hebt kunnen we afspreken ..

    Sih@metje..
    Oh ga je daarheen? Ik had er ook een uitnodiging voor gehad, maar heb er niets te zoeken

    Deze week gaat me niet lukken. We moeten plannen voor volgende week.
    Ben gister ziek geweest en heb een hele dag in bed doorgebracht met Ugly Betty marathon (vrouwenpijn je weet wel, rode leger ). Ben ook net wakker..als t kon had ik me aankomende week op t werk ziek gemeld, maar ja t is zo druk dat ik t gewoon niet kan maken

    Ik bel je van de week wel ff om een dagje te prikken oke? Ik ga nu ffkes ontbijten..

  2. #107
    © The One & Only be3be3

    Reacties
    701
    10-01-2003

    aha, dus hier zitten jullie a schaapjes Kijk waar ik helemaal heen moet om jullie te zoeken

    ZW, wij moeten ook weer es gaan lunchen, voordat et nie meer kan
    [img]http://******************/najatthedon/stickman1.gif[/img][img]http://******************/najatthedon/najatthedon.gif[/img][img]http://******************/najatthedon/stickman3.gif[/img]
    Creative Manager van DJAZ natie De Jonge AlIslaam Zoekers
    Leider: MuzzyAA, Notaris en tevens rechterhand: Mokaltum, Ministers: Angel_Eyez en Riffii, Soldaten: Chineesje, Islam4you, Esmaatjuh, Lampjuh, M_Maroc

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    3.306
    24-02-2002

    Kifash meetingpoint hier










  4. #109
    Ambtenaar 2.0

    Reacties
    520
    30-08-2004

    Citaat Geplaatst door Najat_the_Don Bekijk reactie
    aha, dus hier zitten jullie a schaapjes Kijk waar ik helemaal heen moet om jullie te zoeken

    ZW, wij moeten ook weer es gaan lunchen, voordat et nie meer kan
    Tja, de "groep" is verdeeld.

    Over 2 weken kan het niet meer idd
    Je kent mn flexibiliteit. Zeg jij maar wanneer...behalve morgen
    Dan kan ik nie..


    Citaat Geplaatst door ffeiza Bekijk reactie
    Kifash meetingpoint hier

    Sorry, ik ben mail zat, maar dat begrijp je vast wel

    Maar euh wat deed je gister zo laat nog online? Ik lag om 21:22 uur al in bed

  5. #110
    © The One & Only be3be3

    Reacties
    701
    10-01-2003

    Citaat Geplaatst door zwarte_weduwe Bekijk reactie
    Tja, de "groep" is verdeeld.

    Over 2 weken kan het niet meer idd
    Je kent mn flexibiliteit. Zeg jij maar wanneer...behalve morgen
    Dan kan ik nie..
    verdeeld?? en dat terwijl Allah zegt: wala tafaraqoe! En weest niet verdeeld! (3:103)
    hehe men moet gewoon ff afkoelen (swirl zou daar goed bij helpen, maar goed..)

    hmm, deze week gaat dus nie meer lukken.. maandag ook niet, dinsdag zou ik wel kunnen, k moet in de middag wel les geven om 2uur, dus of daarvoor of erna?? Anders woensdagmiddag? Dan is et meestal lekker rustig, you say it!
    [img]http://******************/najatthedon/stickman1.gif[/img][img]http://******************/najatthedon/najatthedon.gif[/img][img]http://******************/najatthedon/stickman3.gif[/img]
    Creative Manager van DJAZ natie De Jonge AlIslaam Zoekers
    Leider: MuzzyAA, Notaris en tevens rechterhand: Mokaltum, Ministers: Angel_Eyez en Riffii, Soldaten: Chineesje, Islam4you, Esmaatjuh, Lampjuh, M_Maroc

  6. #111
    Ambtenaar 2.0

    Reacties
    520
    30-08-2004

    Citaat Geplaatst door Najat_the_Don Bekijk reactie
    verdeeld?? en dat terwijl Allah zegt: wala tafaraqoe! En weest niet verdeeld! (3:103)
    hehe men moet gewoon ff afkoelen (swirl zou daar goed bij helpen, maar goed..)

    hmm, deze week gaat dus nie meer lukken.. maandag ook niet, dinsdag zou ik wel kunnen, k moet in de middag wel les geven om 2uur, dus of daarvoor of erna?? Anders woensdagmiddag? Dan is et meestal lekker rustig, you say it!
    Vandaag was de laatste dag en viel best zwaar. Ik heb gejankt f7al shi keukenmeid vanwege speeches en cadeautjes enzo Ahaha schaam me dood, maar ja schijt. Heb wel net alle laatste dingen opgeruimd en afgehandeld.

    Euhm ff denken, ja laten we dinsdag maar doen. Woensdag heb ik plannen..ik vertel je dinsdag wel

  7. #112
    Dum Dum side!!

    Reacties
    6.057
    08-03-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zwarte_weduwe Bekijk reactie
    Oh ga je daarheen? Ik had er ook een uitnodiging voor gehad, maar heb er niets te zoeken

    Deze week gaat me niet lukken. We moeten plannen voor volgende week.
    Ben gister ziek geweest en heb een hele dag in bed doorgebracht met Ugly Betty marathon (vrouwenpijn je weet wel, rode leger ). Ben ook net wakker..als t kon had ik me aankomende week op t werk ziek gemeld, maar ja t is zo druk dat ik t gewoon niet kan maken

    Ik bel je van de week wel ff om een dagje te prikken oke? Ik ga nu ffkes ontbijten..
    Ja ik ben geweest!! Maar ik moet zeggen, vond het niet echt interessting. Ben wel wat pennetjes en noteblocs rijker, maar that;s it!
    Ja jij hebt je baan al he ..

    Ik hoop dat het nu beter gaat met je gezondheid!! Leuk hoor die Ugly Betty! Maar ja ziek is ziek, dus als je niet kan werken, dan moet het toch wel??

    Citaat Geplaatst door Najat_the_Don Bekijk reactie
    verdeeld?? en dat terwijl Allah zegt: wala tafaraqoe! En weest niet verdeeld! (3:103)
    hehe men moet gewoon ff afkoelen (swirl zou daar goed bij helpen, maar goed..)

    hmm, deze week gaat dus nie meer lukken.. maandag ook niet, dinsdag zou ik wel kunnen, k moet in de middag wel les geven om 2uur, dus of daarvoor of erna?? Anders woensdagmiddag? Dan is et meestal lekker rustig, you say it!
    Ben het helemaal eens met je!! Het moet niet verdeeld worden he!! Ik vond het jammer dat ik gister niet kon swirlen .. Maar ander keer insha allah!
    Jij les geven .. Cool!! Jullie horen van me als het me woensdag lukt, dan ben ik toch in Town!

    Citaat Geplaatst door zwarte_weduwe Bekijk reactie
    Vandaag was de laatste dag en viel best zwaar. Ik heb gejankt f7al shi keukenmeid vanwege speeches en cadeautjes enzo Ahaha schaam me dood, maar ja schijt. Heb wel net alle laatste dingen opgeruimd en afgehandeld.

    Euhm ff denken, ja laten we dinsdag maar doen. Woensdag heb ik plannen..ik vertel je dinsdag wel
    Ohhh meskienaaa!! Kom maar in mijn armen!! Nee je hoeft je niet te schamen, want het gebeurt zeker vaker!! afscheid nemen is niet makkelijk!

    Sih@metje..

  8. #113
    Ambtenaar 2.0

    Reacties
    520
    30-08-2004

    Citaat Geplaatst door Sihametje Bekijk reactie

    Ohhh meskienaaa!! Kom maar in mijn armen!! Nee je hoeft je niet te schamen, want het gebeurt zeker vaker!! afscheid nemen is niet makkelijk!

    Sih@metje..
    Oef kom langs dan..mag je me een knuffel geven
    Mn psychological resilience draaft beetje door, waardoor ik best giant steps in 1 kwartaal genomen heb alsof t niks is

    Btw wie van jullie kent leuk en lekker restaurantje? Ik moet volgende week voor werk een voorstel indienen

  9. #114
    © The One & Only be3be3

    Reacties
    701
    10-01-2003

    Citaat Geplaatst door zwarte_weduwe Bekijk reactie
    Vandaag was de laatste dag en viel best zwaar. Ik heb gejankt f7al shi keukenmeid vanwege speeches en cadeautjes enzo Ahaha schaam me dood, maar ja schijt. Heb wel net alle laatste dingen opgeruimd en afgehandeld.

    Euhm ff denken, ja laten we dinsdag maar doen. Woensdag heb ik plannen..ik vertel je dinsdag wel
    ooh zoo erg volgens mij zou IK zelfs gejankt hebben als k drbij was geweest ahaha dan had je mij moeten troosten
    ewa ghair, op naar je volgende avontuur!!

    oelala k ben reuzebenieuwd!! hehe woensdag zou ik ook niet meer kunnen, k heb wo en do training in delft

    Citaat Geplaatst door zwarte_weduwe Bekijk reactie
    Btw wie van jullie kent leuk en lekker restaurantje? Ik moet volgende week voor werk een voorstel indienen

    IBO
    [img]http://******************/najatthedon/stickman1.gif[/img][img]http://******************/najatthedon/najatthedon.gif[/img][img]http://******************/najatthedon/stickman3.gif[/img]
    Creative Manager van DJAZ natie De Jonge AlIslaam Zoekers
    Leider: MuzzyAA, Notaris en tevens rechterhand: Mokaltum, Ministers: Angel_Eyez en Riffii, Soldaten: Chineesje, Islam4you, Esmaatjuh, Lampjuh, M_Maroc

  10. #115
    Ambtenaar 2.0

    Reacties
    520
    30-08-2004

    Oke, het sneeuwt buiten. Gister was er weeralarm en vandaag ziet het weer er niet veel beter uit dan gister. Wil iedereen uit zn nest komen en zich hier even melden op deze saaaiiieeeee zaterdag

    Dizaa inoee

  11. #116
    KICKING MACHINE

    Reacties
    870
    08-03-2002

    Kickkie is back!! Old skool met mijn oude account....

    It Be3Be33333 time.....
    Non-crEwE-mEmbEr ! DUS !

  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    432
    30-11-2008

    Hello!

    Long time ago.

    k ga effe broodje maken, ben zo terug.

  13. #118
    KICKING MACHINE

    Reacties
    870
    08-03-2002

    Maak je ook een broodje voor N en N?

    Ik wil mn bed niet uit om broodje te maken..
    Non-crEwE-mEmbEr ! DUS !

  14. #119
    Ambtenaar 2.0

    Reacties
    520
    30-08-2004

    Ik ben maar aan t internetwinkelen
    Als iemand een mooie donkerbruine tv meubel ziet moet ie maar ff een gil geven. Ik zoek er 1.

  15. #120
    MVC Lid

    Reacties
    432
    30-11-2008

    Ik heb net broodje gemaakt voor R. Lekker broodje zalm met kruidenkaas hmmmmmm en een jus hmmmmmm