1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    966
    14-09-2001

    MVC Premium MVC Premium

    help! extreme KIESpijn

    ik weet het niet meer

    al meer dan 4 dagen heb ik last van kiespijn. ben naar de tandarst geweest en die zegt dat het geen gaatje is. heb alleen een mondspoeling gekregen. nu weet ik het zeker het is echt een gaaatje ofz iets. want het voelt alsof die kies wil vallen zo zwaaar en pijnlijk! alles wat er tegenaan komt doet pijn..

    wat moet ik nouw doen. die mondspoeling helpt niet meer.. en het is weekeind!

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    966
    14-09-2001

    MVC Premium MVC Premium
    heb ik eergisteren ook gedaan. ik heb een luidkreed door de stad gedaan en snel weer uit gespuugt

  3. #3
    Liefste lid

    Reacties
    456
    07-12-2008

    spoedtandarts? google even meid.

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    966
    14-09-2001

    MVC Premium MVC Premium
    ik was voor het weekeind naar de tandarts geweest die zegt dat het gewoon ontstoken tandvlees is.. maar ik weet zeker die kies is de boosdoener! wajoow doet zoon pijn he


    nagelak??


    ik heb net een tante van me gevaagd die zegt spoelen met azijn.. wajoow op het gebied van tanden ben k zon watje!

  5. #5
    Liefste lid

    Reacties
    456
    07-12-2008

    Heeft hij dan geen foto gemaakt? en het lijkt me sterk dat als je constant pijn hebt het enkel aan je tandvlees ligt..ga naar een andere tandarts voor een 2opinion als het nog niet over is.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.891
    29-05-2008

    Citaat Geplaatst door miss__1984 Bekijk reactie
    ik weet het niet meer

    al meer dan 4 dagen heb ik last van kiespijn. ben naar de tandarst geweest en die zegt dat het geen gaatje is. heb alleen een mondspoeling gekregen. nu weet ik het zeker het is echt een gaaatje ofz iets. want het voelt alsof die kies wil vallen zo zwaaar en pijnlijk! alles wat er tegenaan komt doet pijn..

    wat moet ik nouw doen. die mondspoeling helpt niet meer.. en het is weekeind!

    De tyd die je hebt verspilt aan het openen van een topic hier, had je kunnen besteden voor het op googlen naar een tandarts bij jouw in de buurt die nachtdienst heeft!

    Mocht je in een boerengehucht wonen, ga dan gewoon langs het ziekenhuis afdeling spoedeisende hulp!

  7. #7
    AIT-TOUZINE

    Reacties
    393
    28-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    aaah lieve tante tog