1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    38
    30-11-2002

    Was hij dan nog steeds die "player"? Nee dat kan toch niet. Snel wenste ik hem goedenacht en hing op.
    Tozz die **** zal wel blij zijn dat ik heb opgehangen, ze bleef er maar doorheen praten.
    Ik voelde me ogen zwaar worden en keek in de spiegel en zag ze helemaal vochtig en rood worden. S H ** wat moest ik doen?? Tig keer ben ik voor dit moment gewaarschuwd. Velen waren blij voor "ons"/ "mij" maar ze zeiden me dat ik moest oppassen. Maar liefde maakt blind dat weten velen volges mij wel.
    De tranen bleven maar komen, vooral omdat er niemand meer was met wie ik er over kon praten, ze zouden me zeggen dat ze me hadden gewaarschuwd en zeggen dat players altijd hetzelfde blijven. En dat wou ik op dit moment niet horen. Ik besloot nog ff wat sportoefeningen te doen totdat me ogen weer beetje normaal uitzagen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    38
    30-11-2002

    * volgende dag op school [dinsdag] *

    "Hey ukkie wat is er met je?? Gaat het wel?" vroeg Matiez een lieve Nederlandse jongen uit me klas. Ik antwoorde beetje afwezig en liep door naar mijn volgende les. In de pauze kreeg ik geen brok door me keel. Ik besloot wat af te spreken met Anouar omdat ik het nog eens cker wou weten. Ook al voelde ik nix meer voor hem ik had nog steeds hoop.
    "Hallo?"
    "Hey Anoe met ikke.."
    "Hey lief!! waar ben je? op school? alles goed?"
    "Hey uhm ja gaat wel, ja op school, we moeten praten, wanneer heb je tijd?"
    "Praten?? Oohw ok euhmm ik kom vanmiddag langs ok?"
    "Ja is goed, ik spreek je dan."
    "Hey euhm Fiza?? Is er wat? Ik bedoel euhmm gaat het wel? Is er iets gebeurt?"
    "Nou Anoe ik wil het ook weten daarom moeten we ff praten, beslama..."

  3. #18
    Bent Elnass

    Reacties
    1.610
    07-09-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ahum



    je weet nu wel wat ik verw8...


    ik op deze levenloze n8...

    Kan maar niet in slaap komen....















    Aboe Hoerairah (radiAllahoe ‘anhoe) heeft verteld dat de Profeet (sallallahoe ‘aleihi wa sallem) zei:

    “Waarlijk, de doenja (het wereldse leven) is slechts een genieting en er is geen betere genieting in de doenja dan een vrome vrouw.”

    (Moeslim nr. 3465 en Ibn Maadjah)




    ..Alles Voor De Vreugde Van Mijn Moeder


  4. #19
    **Bismi'allah**

    Reacties
    1.760
    31-03-2002

    Klasse meid soooooooooooo klinkt goed

    Zal braaf op je vervolg wachten
    Wist je dan een persoon zijn ouders tot de hoogste rangen van het paradijs kan brengen met gebeden?
    Abu Hurayrah heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: ''Een man zal een hoge status krijgen in het Pardijs, en de man zal vragen ''waar komt dit vandaan?'' En er zal gezegt worden ''dat komt door je zoon's gebeden voor vergeving voor jou'' [Overgeleverd door Ibn Maajah, 3660 als Saheeh]

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    38
    30-11-2002

    Ik voelde me draaierig van binnen [en van buiten], maar ik moest hem gewoon spreken. S H** wat moest ik tegen hem zeggen? Hoe moest ik dit regelen. Ik voelde me niet goed, ik wou dat ik niet meer bestond..
    Ach Fiza doe normaal je vraagt hem gewoon wat er allemaal aan de hand is, mischien heeft hij problemen thuis of jij? Hm door al die vragen kreeg ik het benauwd.
    "Ewa salaam" hoorde ik in de verte al, er zaten gelukkig veel buitenlanders op me school, maar aan de andere kant ergerde ik me eraan vooral als het om roddels ging.
    Met zijn mocrosteelo walky liep hij naar me toe en gaf me een kusje op me wang. Het gesprek verliep rustig moet ik zeggen.
    "Ewa tafokt, alles goed?" Hmm hoe kon hij zo doen? Zo koel en rustig, hij denkt cker dat ik dom ben?
    "Hoi, ja gaat, rustig, ewa we moeten praten."
    "Ja toch, waarom laat je nix meer van je horen? Elke keer als ik je bel ben je of bezet of staat je pocket uit? Wil je me niet meer spreken ofso?"
    "Anoe... Vind je me dom..."
    "He waT? Hoe kom je daar ineens bij?" zei hij geschrokken.
    "Laat me uitpraten.." "Ohwja ja euhm ga verder.."
    Koel ging ik verder: "Denk je dat ik nix doorheb... En doet ze het een beetje goed?..."
    "Waaat??" Anouar begon te flippen, "Wat euh waar heb je het over? Doe normaal hoor, ik hou toch van je!!"
    "Ja dat zei je gister ook... Maar niet heus" ging ik rustig verder.
    "Wat bedoel je?"
    "Hey wie weten er eigenlijk allemaal dat er wat tussen ons is? Behalve mijn vrienden", ik keek hem aan.
    "Wat wil je daarmee zeggen? Iedreen weet het wat *** je ineens?"
    Tfoe zo had ik hem nog nooit meegemaakt, hij voelde zich cker betrapt. Lekker voor hem d8 ik. "Wat praat jij ineens 'zo' tegen me?? Je bent angstaanjagend!!"
    "Fiza doe gewoon!! Waarom zou ik vreemdgaan? Je bent het beste wat me is over.." Ik onderbrak hem: "Vreemdgaan?? Hoe kom 'JIJ' daar ineens bij? Ik maakte maar een grapje, en jij gaat er best wel serieus op in, en hm je zit er ook best wel mee..."
    "Jahoor wat denk jij nou? Jij begint erover!"
    "Wat ik denk?? Ja wil je dat echt weten... Ik weet nu niet wat ik moet denken, ik weet alleen dat ik me heb vergist en dat jij jezelf alleen maar erger verlult op deze manier. Kom nou! Het ging al wat slechter tussen ons, het contact was verloren, jou humor is verdwenen, en je probeert mij te manipuleren, denk je echt dat ik me aan jou eisen ga houden, semhili ik ben niet perfect, 'like me the way i am, not the person u want.'
    "Tozzz ****, wat doe je dom?"
    "Wat haat je me ineens? Ik heb toch nix fouts gedaan? Ik heb je alleen door! Is dat het soms? Zit je er soms mee? Dat er eindelijk iemand is die je doorheeft? Je hebt me BIJNA gebroken!! BIJNA hoor je me? Ik vertrouwde je de laatste tijd niet meer, gelukkig heb ik me niet totaal aan je gegeven anders was ik echt gebroken, je weet niet wat je met me hebt gedaan!!! Het doet pijn!! Jij doet dingen waa5rvan ik nix weet en ik moet je alles vertellen?? Kom nou??" De tranen sprongen me in de ogen. Overal om me heen begonnen zich mensen te groeperen en medelijden te tonen.
    "Ik kan er niet meer tegen!! Ik hield van je!! Zoveel ruzies die wij alleen maar door de roddels kregen!! Je wist hoe ik was en nog vertrouwde je mij niet!! Je vertelt me dat die andere ****** nix voor je betekenden waarom deed je het dan?? Ik kan het niet meer Anoe, ik, je hebt me gebroken!! Ik wil je nooit meer zien!! Ik wil nix meer van je weten!!" huilend liep ik het gebouw uit, weg van hier! Ik wou me nooit meer tonen, ik wou niet meer bestaan, steeds verder liep ik....

    Anouar
    "S H **, k*Nk*." Ik zag mensen me vies aankijken, alleen een paar vroegere mati's van me keken me beetje aan en gaven me een klopje op me rug. Was dit het wat ik wou? Het meisje van me dromen kwijtraken aan een vluggertje? Nee dat kon niet!! Met haar wou ik trouwen! Met haar zou ik me leven delen. Ik liep kwaad het gebouw uit. Wat moest ik doen?
    "Yoo Anoe!! Dushi!! Schatje? Gedumpt door je chiki?" hoorde ik luid van achteren. Ik keek om en zag een blond meisje, sh** Deborah, daar had ik echt geen zin in! Waarom snapt ze niet dat ik nix van der moet? Ze heeft het al eens vaker voor me verpest net als ik een meisje aan het checken ben komt zij met der bek! Ik besloot door te lopen maar ze hield me tegen.
    "Hey joh! waar ga je heen? Je hebt troost nodig! Kom laten we ergens gaan eten!" Ik liet me met door haar meesleuren met me gedachten op de andere wereld.

    "Pff, waar ben ik?" Ik keek om me heen en zag een gezellige ruimte met allerlei tupac posters en een beetje romantisch sfeertje. Ik keek naar het bed waar ik op lag en het gene wat naast me lag. Nog niet tot me doorgedrongen zag ik dat het Deborah was.
    "NEEE!!! F*** op man!! Wat is dit?" En ik schoot overeind. Ik was halfnaakt en pakte snel me kleren. Deborah schrok wakker. "Hmm zo vroeg al, ben je nu al wakker?" zei ze met een grijns.
    "******* op joh vieze h***!! Iggh tfoe! Laat me met rust!!" En ik liep kwaad het huis uit.


    "Fiza"
    "Hoe kon hij me dit nou aandoen? Ik wist het wel jongens kunnen er geen dag zonder!! Damn allemaal hetzelfde! Nooit mer zal het gebeuren!!" Ik keek om me heen en zag dat ik in een onbekende buurt was beland. Het was ondertussen al erg donker en koud geworden. Hoe moest ik thuiskomen?? Door die gedachte werd ik banger dan ik al was. Huilend stopte ik bij een bankje.
    "Psst.. Psst"
    "Ach ******* op!" riep ik boos. Ik voelde dat het naast me ging zitten en mij een zakdoekje aanbood. "Dankje"
    Ik keek op en zag 2 lichtbruine ogen me strak aankeken. Ik verdronk er zowat in zo mooi waren ze!!
    *stilte* we bleven elkaar strak aankijken tot hij de stilte verbrak.
    "Gaat het?" zei hij liefdevol.
    Ik keek naar de grond

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    38
    30-11-2002

    En ik keek weer naar hem, ik voelde me zo veilig in die mooie ogen. Ik weet het niet ik het zelf ook lichtbruine ogen, maar die van hem hadden gewoon "iets" iets dat mij van binnen zo warm deed. Zonder woorden bleven we zo zitten, het was alsof we elkaar al jaren kenden.
    "Moet je niet naar huis?"
    En ik keek zijn mooie ogen weer aan, en begon te snikken; "Wat moet ik nu doen?" vroeg ik hem alsof hij alles al wist. "Je ouders zijn vast ongerust.."
    "Ik wil neit meer naar huis! Nooit meer! Ik wil hier weg! Ik kan niet meer terug nu het is al veelste donker, me moeder zou me breken!"
    Hij keek me lief aan en zei dat we naar zijn huis konden, ik zei hem dat het niet kon. "Wat wil je dan? Hier midden in de nacht rond zwerven? Dit is een gevaarlijke buurt dame." Maar iets van binnen zei me dat het ok was dat ik me veilig bij hem zou voelen. Ondertussen stond mijn telefoon gloeiendrood. Ze zouden nu vast de politie hebben gebelt. Ik was bang maar bij hem voelde ik me veilig.

    "Anouar"
    "Ewa sahbi"
    "Salaam Brahim"
    "Wat kijk je? Is er iets aan de hand?"
    "Me chicky is erachter gekomen..."
    "Welk? Waarachter? Ohw idioot!"
    "Je weet toch die ene meisje die ik eerst aanwees"
    "Ohw die pittige? Die brutale? Haha, heb je der geplayed? Whaha wat een soekel ben je ook!"
    "Maar zij was anders! Cker pittg ja daarom mocht ik der, ik, ze was speciaal, ik had lol met der! Ik kon alles aan der kwijt! Ze was perfect!"
    "Eh man je doet alsof ze is gegaan. Je bent der kwijt noh?"
    "Ja man, ze heeft me verlaten, ze neemt niet meer op, ze heeft me gedist op die school van der!"
    "Tja ik zei toch dat ze brutaal is."
    Zo praatte we nog verder over Fiza.
    Later probeerde ik haar nog een paar keer te bellen maar ze nam maar niet op. Akelig dat ik haar adres ook neit had, strx was er iets gebeurt en dan kon ik haar niet vinden. Hoe kan het nou dat 1 meisje zoveel voor mij kan betekenen? Waarom is ze so speciaal voor mij? aL is het alleen maar omdat zij mij het gevoel geeft, het gevoel van verliefdheid.

    "Dankje" en ik nam de kop thee aan. De mocro met lichtbruine ogen nam plaats naast me.
    "Ik heb je wel eens op school gezien, klopt dat? Je naam is Fiza toch?"
    "Euh ja dat kan best wel wezen, ik heb je maar 1 keer gezien, hoe weet je mijn naam?" "Tja ik ving het toevallig op vanmiddag, wie was die jongen? Je vriend?"
    "Oohw, iggh tfoe, me ex ja, player.." mompelde ik.
    "Wat was er gebeurt dan? Heeft hij je gebruikt ofso?"
    Ik legde hem alles uit van begin tot end. Hij liep ff de kamer uit en kwam terug met een schaal chips en chocola. Hij stopte een film in de speler en we gingen kijken. We zaten elkaar alleen maar te dizzen, en kussen tegen elkaar te gooien het leek alsof ik hem al jaren ken totdat ik besefte dat ik zijn naam nog niet had achterhaald terwijl hij de mijne wel wist.
    "Lieve schat, je hebt jezelf nog niet aan me voorgesteld " en ik gaf hem een stompje in ze maag.
    "Oohw ben je me nu al vergeten?? Ik ben je ware!! Ik ben diegene die je altijd al heeft aanbidt." Ik gooide een kussen naar zijn hoofd en tot hij om genade vroeg.
    "Okay laten we opnieuw beginnen dan!
    schrijf zo verder

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    30
    21-12-2002

    nou je zou zo verder schrijven, en dat was op 9-12
    wil je please verder gaan met je verhaal???? want ik kan je een ding zeggen hij is egt super!!!!!! egt pleaseeee verer gaan, ben je trouwste fan!!!! al is het alleen voor mij
    maar het zal wel niet, want het is alweer twee weken geleden
    jammer hoor want het was egt een leuk begin

    kus selma

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    30
    21-12-2002

    VERVOLGJE ALSJEBLIEFT!!! WANT DIT VERHAAL IS ECHT HEEL LEUK!
    BOESA VAN MIJ