1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    22
    12-06-2004

    zelf bevrediging

    Ik heb een vraagje aan de meiden....

    Iets wat ik me heel vaak afvraag, heel veel vrienden van me praten heel openlijk over "zelf bevrediging"( ja, ik weet dat het haram is)enzo. Het komt op neer dat veel jongens zich sexueel bevredigen. Is dat bij meiden ook zo...?

    Bevredig jij jezelf ook weleens...?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    235
    15-10-2001

    ligt nogal gevoelig wat je nou vraagt, aangezien je aantal reacties...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    22
    12-06-2004

    Origineel gepost door Yassina
    ligt nogal gevoelig wat je nou vraagt, aangezien je aantal reacties...
    ja zeg dat wel. Zo zie je maar hoe marokkanen zijn. Ze kunnen over alles praten , maar als het op een zeer persoonlijke vraag komt, zijn ze stil.

  4. #4
    ~*~úhu~*~

    Reacties
    2.735
    17-09-2002

    Wel ... ik weet dat de meiden het doen.Althans de meiden die niet vies zijn van zichzelf.

    Een ding wil ik je wel zeggen en dat is ... ik heb ergens gelezen dat het niet HARAM is ... ALS EN ALLEEN ALS bv de partner voor zijn werk of voor iets anders moet reizen en hij nie bij zijn vrouw kan zijn om liefde te bedrijven.Dan is het gerechtvaardigd dat hij zichzelf bevredigd DAN dat hij overspel pleegt...

    en allahoe a3lam

    "Let there be dangers, let there be opportunities and let there be possibilities of extreme challenges, but whatever it costs I want to live to the full hight of my being with my feet still on the ground and my head crowned with the stars"(Ghandi)


  5. #5
    Hamdillah

    Reacties
    6.955
    12-11-2001

    Origineel gepost door Shahinez
    Wel ... ik weet dat de meiden het doen.Althans de meiden die niet vies zijn van zichzelf.

    Een ding wil ik je wel zeggen en dat is ... ik heb ergens gelezen dat het niet HARAM is ... ALS EN ALLEEN ALS bv de partner voor zijn werk of voor iets anders moet reizen en hij nie bij zijn vrouw kan zijn om liefde te bedrijven.Dan is het gerechtvaardigd dat hij zichzelf bevredigd DAN dat hij overspel pleegt...

    en allahoe a3lam
    dat heb ik ook gehoord en klinkt aardig logisch. maar voor het huwelijk is het zeker verboden
    allahoe a3lam

  6. #6
    ~*~úhu~*~

    Reacties
    2.735
    17-09-2002

    jah precies na het huwelijk ... maar voor ... allahoe a3lam wens liever geen uitspraken te doen wallah

    "Let there be dangers, let there be opportunities and let there be possibilities of extreme challenges, but whatever it costs I want to live to the full hight of my being with my feet still on the ground and my head crowned with the stars"(Ghandi)


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    235
    15-10-2001

    dat is de vraag niet...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    28
    01-07-2004

    Ja, ik weet dat een heleboel meiden dit doen, maar zich er waarschijnlijk voor schamen. Is wel te begrijpen, omdat het haram is

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    28
    01-07-2004

    Origineel gepost door Yassina
    dat is de vraag niet...
    Ja ik bevredig mij zelf zo af en toen, als mijn mannetje er niet is

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    544
    24-06-2004

    Origineel gepost door Damita_Jo
    Ja ik bevredig mij zelf zo af en toen, als mijn mannetje er niet is


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    88
    28-05-2004

    eigenlijk is masturbatie bedoeld voor als vb een jongeman nog neit getrouwdis, en hij ziet vb iemand, en hij is opgewonden, dan mag hij masturberen, maar enkelen alleen in die geval.
    want de jongens van nu zoeken meteen een meid op.
    lovely day

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    544
    24-06-2004

    Origineel gepost door flirtyflirt
    eigenlijk is masturbatie bedoeld voor als vb een jongeman nog neit getrouwdis, en hij ziet vb iemand, en hij is opgewonden, dan mag hij masturberen, maar enkelen alleen in die geval.
    want de jongens van nu zoeken meteen een meid op.

    antwoord eens op de vraag

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    544
    24-06-2004

    Origineel gepost door flirtyflirt
    sorry
    een "ja" dus

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    88
    28-05-2004

    is menselijk toch enkel als ik op barsten zit enkel ik ken m'n lichaam
    lovely day

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    544
    24-06-2004

    Origineel gepost door flirtyflirt
    is menselijk toch enkel als ik op barsten zit enkel ik ken m'n lichaam
    ja is menselijk maar iedereen doet het of heeft dat weleens gedaan!