1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    252
    08-11-2002

    iemand ervaring met pre-seed???

    pre seed is een glijmiddel wat helpt je zwangerschap te versnellen iemand ervaring mee???

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.526
    19-03-2009

    ben je al lang bezig?

  3. #3
    MaNaNaNaN

    Reacties
    970
    12-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik hoorde wel van mijn schoonzus dat er homeopatische tabletten zijn die je helpen je zwangerschap te verspoedigen. Bij de tuinen moet je vragen.

  4. #4
    Alhamdoellilah.

    Reacties
    2.234
    25-05-2008

    Citaat Geplaatst door Manana Bekijk reactie
    Ik hoorde wel van mijn schoonzus dat er homeopatische tabletten zijn die je helpen je zwangerschap te verspoedigen. Bij de tuinen moet je vragen.
    Bedankt voor de tip.

    TS ik gebruik preseed deze week voor het eerst. Vond m niet erg fijn in gebruik in tegenstelling wat ik op de website had gelezen. Maar ja eind van de maand kijken of ik pregnant ben.

    Inshallah ben je snel zwanger.

    ps ik ben wel blij dat ik het wel besteld heb, want ik moet alles ff proberen.

  5. #5
    Vlindertjes

    Reacties
    5.255
    03-06-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ja, ik las eens op de website dat het sabab voor veel vrouwen was ( en nee ik ben niet bezig om een kindje te krijgen nog insha Allaah ) ik was gwn benieuwd ernaar.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    252
    08-11-2002

    ik ben 3 maanden bezig november gestopt en ik zga nu naar mijn vierde ronde ben net ongi geworden

  7. #7
    Alhamdoellilah.

    Reacties
    2.234
    25-05-2008

    Ben benieuwd of er meerdere ervaringen zijn.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    252
    08-11-2002

    ik ook maar niemand???

  9. #9
    Feel Good

    Reacties
    6.580
    18-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb ff snel op de site gekeken, maar het maakt je niet meer vruchtbaarder of hoe je het noemen wilt.

    Het helpt alleen als je zogenaamd droog bent tijdens het vrijen, omdat andere glijmiddelen zaadjes doden is deze dan beter.

    Maar in iedergeval degene die zwanger proberen te worden succes en insh|Allah wordt je kinderwens vervuld.

  10. #10
    Feel Good

    Reacties
    6.580
    18-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Ik moet er nu opeens weer aan denken, maar heb em na mijn reactie bestelt en gebruikt, ja je ziet het resultaat

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    7.530
    05-02-2009

    Citaat Geplaatst door Inspiratieloos. Bekijk reactie
    Bedankt voor de tip.

    TS ik gebruik preseed deze week voor het eerst. Vond m niet erg fijn in gebruik in tegenstelling wat ik op de website had gelezen. Maar ja eind van de maand kijken of ik pregnant ben.

    Inshallah ben je snel zwanger.

    ps ik ben wel blij dat ik het wel besteld heb, want ik moet alles ff proberen.
    Je bent al zwanger toch, 13weken!

    Citaat Geplaatst door nadiak Bekijk reactie
    Ik moet er nu opeens weer aan denken, maar heb em na mijn reactie bestelt en gebruikt, ja je ziet het resultaat
    waar kun jij die bestellen?

  12. #12
    Gelukkig getrouwd

    Reacties
    1.492
    03-02-2007

    ik ben toch benieuwd, ik denk dat ik die ook ga bestellen inchallah, sahbab is altijd goed, kijk op www.preseed.nl
    Wees geduldig Allah swt is met de geduldige

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.446
    14-10-2005

    inchallah dat het lukt ik ga het bestellen via me apotheek

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.446
    14-10-2005

    wat ik net las op de site van moi1985 is dat je niet dagelijks met pre seed kan gebruiken dat is wel jammer

  15. #15
    Gelukkig getrouwd

    Reacties
    1.492
    03-02-2007

    Citaat Geplaatst door sissyy Bekijk reactie
    wat ik net las op de site van moi1985 is dat je niet dagelijks met pre seed kan gebruiken dat is wel jammer

    ja best dat je hem gebruikt wanneer je ovulatie plaats vind, je mag hem wel dagelijks gebruiken maar omdat het beetje prijzig is raad men aan om enkel tijdens de ovulatie te gebruiken.
    Wees geduldig Allah swt is met de geduldige