1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    235
    15-10-2001

    Zooooo Romantisch

    Vriendelijkheid jegens je vrouw wanneer je tot haar wenst te komen.

    Het is aan te beleven dat wanneer een man zijn vrouw in de huwelijksnacht benadert, haar vriendelijkheid te tonen, zoals haar iets te drinken aanbieden, enz. In de de hadith overgeleverd door Asma bint Yazid ibn as-sakan die zei: “ Ik verfraaide Aisha voor de boodschapper (Allah’s vrede en genade zij met hem), riep hem daarna te komen om haar ongesluierd te zien. Hij kwam, zat naast haar en bracht een grote beker melk waaruit hij dronk. Daarna bood hij het aan Aisha aan. Maar zij liet haar hoofd zakken en voelde zich verlegen. Ik berispte haar en zei tegen haar : ‘neem van de hand van de profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem)’ Ze nam het vervolgens en dronk wat. Toen zei de profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem) tegen haar: ‘geef wat aan jouw metgezellin.’ Op dat moment zei ik; ‘o boodschapper van Allah, neem het liever zelf en drink, en geef het dan uit jouw hand aan mij.’

    Hij naam het, dronk wat en bood het toen aan mij aan. Ik ging zitten en zette het op mijn knieën. Toen begon ik het rond te draaien en volgde en volgde het met mijn lippen teneinde de plek te raken van waar de profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem) had gedronken. Daarna zei de profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem) over sommige vrouwen die daar met mij waren : ‘geef hen wat’ Maar zij zeiden: ‘Wij willen niet (hebben er geen trek in). De profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem) zei: ‘combineer geen honger met jokken.’ (Ahmad en Al-hoemaidi, Ahmad vermeldt het met twee isnaads).

  2. #2
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Macha allah!



    Ja.... als je daar met je man zit en hij wil naar je kijken enz. dan voel je je zeker erg warm van binnen. Ik zou werkelijk dood gaan van de schaamte, omdat iedereen naar je kijkt en óók hij! Helppppppppppp!

    Wassalaam.

    ديتول دض الجراثيم


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    235
    15-10-2001

    hahaha gekkie

  4. #4
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Origineel gepost door Yassina
    hahaha gekkie


    Jij niet dan...........?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    235
    15-10-2001

    ikke...dan zullen de tomaten in de aanbieding zijn.Met andere woorden ik zal vergaan van de schaamte..

  6. #6
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Hahahhaah

    ديتول دض الجراثيم


  7. #7
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    mooie herinnering aan hoe de mannen het moeten aanpakken op die bekende nacht. Velen springen erop en doen hun "ding".
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    438
    03-07-2004

    wat sweeeeeeeeet



  9. #9
    ..Eyes Never Dry..

    Reacties
    2.130
    09-08-2002

    prachtig man.....

    :verliefd:
    ......Nu heb Ik uw godsdienst voor u vervolmaakt, Mijn gunst aan u voltooid en de Islam voor u als godsdienst gekozen...... Sura Al Ma'ida

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    39
    18-02-2004

    zooooooooooo lief masa allah

  11. #11
    Ж

    Reacties
    1.159
    20-03-2004

    Re: Zooooo Romantisch

    Origineel gepost door Just_me
    Vriendelijkheid jegens je vrouw wanneer je tot haar wenst te komen.

    Het is aan te beleven dat wanneer een man zijn vrouw in de huwelijksnacht benadert, haar vriendelijkheid te tonen, zoals haar iets te drinken aanbieden, enz. In de de hadith overgeleverd door Asma bint Yazid ibn as-sakan die zei: “ Ik verfraaide Aisha voor de boodschapper (Allah’s vrede en genade zij met hem), riep hem daarna te komen om haar ongesluierd te zien. Hij kwam, zat naast haar en bracht een grote beker melk waaruit hij dronk. Daarna bood hij het aan Aisha aan. Maar zij liet haar hoofd zakken en voelde zich verlegen. Ik berispte haar en zei tegen haar : ‘neem van de hand van de profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem)’ Ze nam het vervolgens en dronk wat. Toen zei de profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem) tegen haar: ‘geef wat aan jouw metgezellin.’ Op dat moment zei ik; ‘o boodschapper van Allah, neem het liever zelf en drink, en geef het dan uit jouw hand aan mij.’

    Hij naam het, dronk wat en bood het toen aan mij aan. Ik ging zitten en zette het op mijn knieën. Toen begon ik het rond te draaien en volgde en volgde het met mijn lippen teneinde de plek te raken van waar de profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem) had gedronken. Daarna zei de profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem) over sommige vrouwen die daar met mij waren : ‘geef hen wat’ Maar zij zeiden: ‘Wij willen niet (hebben er geen trek in). De profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem) zei: ‘combineer geen honger met jokken.’ (Ahmad en Al-hoemaidi, Ahmad vermeldt het met twee isnaads).
    Macha allah!



    Kanker, KANKER..Krijg de vette kanker!

  12. #12
    Gone ..

    Reacties
    663
    29-09-2003

    Re: Zooooo Romantisch

    Origineel gepost door Just_me
    Vriendelijkheid jegens je vrouw wanneer je tot haar wenst te komen.

    Het is aan te beleven dat wanneer een man zijn vrouw in de huwelijksnacht benadert, haar vriendelijkheid te tonen, zoals haar iets te drinken aanbieden, enz. In de de hadith overgeleverd door Asma bint Yazid ibn as-sakan die zei: “ Ik verfraaide Aisha voor de boodschapper (Allah’s vrede en genade zij met hem), riep hem daarna te komen om haar ongesluierd te zien. Hij kwam, zat naast haar en bracht een grote beker melk waaruit hij dronk. Daarna bood hij het aan Aisha aan. Maar zij liet haar hoofd zakken en voelde zich verlegen. Ik berispte haar en zei tegen haar : ‘neem van de hand van de profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem)’ Ze nam het vervolgens en dronk wat. Toen zei de profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem) tegen haar: ‘geef wat aan jouw metgezellin.’ Op dat moment zei ik; ‘o boodschapper van Allah, neem het liever zelf en drink, en geef het dan uit jouw hand aan mij.’

    Hij naam het, dronk wat en bood het toen aan mij aan. Ik ging zitten en zette het op mijn knieën. Toen begon ik het rond te draaien en volgde en volgde het met mijn lippen teneinde de plek te raken van waar de profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem) had gedronken. Daarna zei de profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem) over sommige vrouwen die daar met mij waren : ‘geef hen wat’ Maar zij zeiden: ‘Wij willen niet (hebben er geen trek in). De profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem) zei: ‘combineer geen honger met jokken.’ (Ahmad en Al-hoemaidi, Ahmad vermeldt het met twee isnaads).
    Masha'Allah, ik hoop dat velen onder ons dit als voorbeeld gaan nemen

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    37
    03-08-2004

    masha 'alah
    Love yuh.......

  14. #14
    Defender of Islam

    Reacties
    727
    22-04-2004

    ik ga het als volgt doen: en meisjes, geef maar kritiek als het verkeerd is

    eerst de voorgeschreven salaat ...

    en dan:

    -dimlicht
    -rustige love-yu-muziek
    -roosjes aan de zijkant van mijn kamer
    -airco gaat zachtjes aan

    ..............................

    rustig naast er liggen, beetje op haar gemak stellen....met mijn vingers door haar haren gaan, langzaam naar voren voor de eerste zoen


    en de rest is prive !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #15
    ♥Alhamdoulilah♥

    Reacties
    11.177
    18-09-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Masha allah