1. #1
    HARAAM!

    Reacties
    1.692
    05-01-2010

    MVC Premium MVC Premium

    Hahaha ik werd net opgepakt door de politie

    [ Wat een drama allemaal So dat was heftig..3uurtjes in de cel gezeten Onschuldig ]
    And i was like: ''HELL TO THE NO ! Im not sayin' i'm a golddigger, but i am sure as hell not messing with a broke ass Moroccan..''


  2. #2
    HARAAM!

    Reacties
    1.692
    05-01-2010

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Amiratje22 Bekijk reactie
    hoezo?
    Ze zeiden dat ik medeplichtig was bij een diefstal in een winkel..snapte er niks van
    And i was like: ''HELL TO THE NO ! Im not sayin' i'm a golddigger, but i am sure as hell not messing with a broke ass Moroccan..''


  3. #3
    Islam voor altijd

    Reacties
    142
    18-01-2010

    aajj

    echt onschuldig?

    Dan zou ik geld vragen ze mogen je niet zomaar vasthouden

  4. #4
    Offline

    Reacties
    2.024
    15-11-2008

    Citaat Geplaatst door BABOONA Bekijk reactie
    Ze zeiden dat ik medeplichtig was bij een diefstal in een winkel..snapte er niks van

    zoo vraag schadevergoeding. Ze hebben je verschut gezet waar iedereen bijstond en 3 uur in de cel!
    Meid pluk ze kaal
    Hoe toon je berouw-------->>>http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4292829
    [/CENTER]

  5. #5
    Obscuur.

    Reacties
    1.579
    01-09-2009

    MVC Premium MVC Premium



    What the heck.
    Wat denk je zelf?

    In the dark.


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2
    18-01-2010

    3 uurtjes voor niks in de chel!!

    das best veel als je niks heb gedaan

  7. #7
    Obscuur.

    Reacties
    1.579
    01-09-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Amiratje22 Bekijk reactie
    zoo vraag schadevergoeding. Ze hebben je verschut gezet waar iedereen bijstond en 3 uur in de cel!
    Meid pluk ze kaal

    !!!! True though.
    Wat denk je zelf?

    In the dark.


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    129
    13-01-2010

    Citaat Geplaatst door BABOONA Bekijk reactie
    [ Wat een drama allemaal So dat was heftig..3uurtjes in de cel gezeten Onschuldig ]

    Was je de cosmetica afdeling bij kruidvat weer aan het leegroven

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    144
    29-07-2008

    Citaat Geplaatst door RasidaIslam Bekijk reactie
    aajj

    echt onschuldig?

    Dan zou ik geld vragen ze mogen je niet zomaar vasthouden
    Waarom kom ik geen marokanen tegen, in 't Gooi
    !!meerdere users!!

  10. #10
    HARAAM!

    Reacties
    1.692
    05-01-2010

    MVC Premium MVC Premium
    Hahah ik snapte er niks van..Ik liep uit de winkel zag ik 2 politie agenten. Heey meekomen zeiden ze. ik dacht kiffesh, wat is aan de hand. Ze vroeg een vrouw die in de winkel werken of ik het was, ze knikte met haar hoofd. ze pleurden me in de auto, ik vroeg steeds wat er aan de hand was, zei een van: als je nog wat zeg heb je een groot probleem meid. dus zei ik: nou en maak niet uit, ik wil gewoon weten wat er aan de hand is. verder zeiden ze niks meer. Daar aangekomen, werd ik van kop tot teen gecheckd, moest mijn BH uitdoen, mijn schoenen, en had een haarband, die moest ik ook uit doen..Na anderhalf uur werd ik geondervraagd. zei een vrouw: Waarom hebben jullie gestolen...?? ik zei gestolen, waar hebt u het over. Ze zei: je hoef niet te liegen, ze hebben jou op camera. bla bla bla ik werd boos en begon uit te schelden, ze pleurden me weer in de cel. ik bleef schelden, kwam een grote man naar mij toe en zei als jou nou niet rustig wordt, krijg je een groot probleem en zit je hier nog langer. pff dus deed ik mijn mond dicht..na een weer een anderhalf uur daar te hebben gezeten..kwam diezelfde vrouw en zei: Je mag naar huis, jij was het niet. Onze excusses..Pfff ik was zo boos!!!!!
    And i was like: ''HELL TO THE NO ! Im not sayin' i'm a golddigger, but i am sure as hell not messing with a broke ass Moroccan..''


  11. #11
    Islam voor altijd

    Reacties
    142
    18-01-2010

    Citaat Geplaatst door LastPakk Bekijk reactie
    Waarom kom ik geen marokanen tegen, in 't Gooi

    haha geen ideee!!!

    vast wel tog..

  12. #12
    HARAAM!

    Reacties
    1.692
    05-01-2010

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Greatness Bekijk reactie
    Was je de cosmetica afdeling bij kruidvat weer aan het leegroven
    Hahahaha, nee meid. Ik heb nettjes afgerekend!
    Weet je wat het gekke is, ik kwam daar een paar meiden tegen die ik vroeger kende, en hield een kort gesprekje met ze. toen ging ik weer weg. ik snap niet waarom ze mij hebben gepakt en die 2 niet
    And i was like: ''HELL TO THE NO ! Im not sayin' i'm a golddigger, but i am sure as hell not messing with a broke ass Moroccan..''


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.643
    07-09-2007

    Citaat Geplaatst door BABOONA Bekijk reactie
    Hahah ik snapte er niks van..Ik liep uit de winkel zag ik 2 politie agenten. Heey meekomen zeiden ze. ik dacht kiffesh, wat is aan de hand. Ze vroeg een vrouw die in de winkel werken of ik het was, ze knikte met haar hoofd. ze pleurden me in de auto, ik vroeg steeds wat er aan de hand was, zei een van: als je nog wat zeg heb je een groot probleem meid. dus zei ik: nou en maak niet uit, ik wil gewoon weten wat er aan de hand is. verder zeiden ze niks meer. Daar aangekomen, werd ik van kop tot teen gecheckd, moest mijn BH uitdoen, mijn schoenen, en had een haarband, die moest ik ook uit doen..Na anderhalf uur werd ik geondervraagd. zei een vrouw: Waarom hebben jullie gestolen...?? ik zei gestolen, waar hebt u het over. Ze zei: je hoef niet te liegen, ze hebben jou op camera. bla bla bla ik werd boos en begon uit te schelden, ze pleurden me weer in de cel. ik bleef schelden, kwam een grote man naar mij toe en zei als jou nou niet rustig wordt, krijg je een groot probleem en zit je hier nog langer. pff dus deed ik mijn mond dicht..na een weer een anderhalf uur daar te hebben gezeten..kwam diezelfde vrouw en zei: Je mag naar huis, jij was het niet. Onze excusses..Pfff ik was zo boos!!!!!
    Liet je het er gewoon bij zitten? Ik zou ze weleens even een lesje leren. Kom nou. Laat ze eerst de fckng camera's checken voordat ze zomaar iemand in een cel dumpen


  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    133
    18-01-2010

    Zonder het hele verhaal te lezen, onschuldig gezeten? Dan heb je recht op een vergoeding!

  15. #15
    HARAAM!

    Reacties
    1.692
    05-01-2010

    MVC Premium MVC Premium
    hoe moet ik ze aanklagen dan
    And i was like: ''HELL TO THE NO ! Im not sayin' i'm a golddigger, but i am sure as hell not messing with a broke ass Moroccan..''