1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    107
    12-01-2016

    Wojoo wat lang geleden dat ik op marok.nl was er is hier helemaal niks veranderd voel me weer als 20 hihi

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    72
    18-04-2012

    dames die willen trouwen pm

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    535
    07-01-2016

    ^ lol.

    Anaal is niet haram. Wie aangeeft dat het haram zou zijn liegt uit zijn nek. Toon maar je bewijs uit de koran dat het haram zou zijn? Leugenaars.

  4. #19
    ♡♡♡♡♡

    Reacties
    553
    18-02-2015

    Citaat Geplaatst door Faysaliliaz Bekijk reactie
    ^ lol.

    Anaal is niet haram. Wie aangeeft dat het haram zou zijn liegt uit zijn nek. Toon maar je bewijs uit de koran dat het haram zou zijn? Leugenaars.
    De enige die uit zijn tegna lult ben jij. Anaal is haram. Punt uit.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    283
    28-04-2015

    Zijn zat vrouwen die het uberlekker vinden om daar goed gepakt te worden. Het enige wat ze weerhoudt omdat toe te geven is schaamte. Net doen alsof ze Heilige Maria zijn maar ondertussen ......

  6. #21
    Aker3ie

    Reacties
    1.061
    10-08-2009

    Citaat Geplaatst door Melkpoedertjee Bekijk reactie
    Wojoo wat lang geleden dat ik op marok.nl was er is hier helemaal niks veranderd voel me weer als 20 hihi
    heel even offtopic. Je werd onlang nog op m.nl gezocht dacht ik.
    Nenesh

  7. #22
    Aker3ie

    Reacties
    1.061
    10-08-2009

    Citaat Geplaatst door Bian_ca Bekijk reactie
    ik schaam niet
    maar je bent ook en bianca....
    Nenesh

  8. #23
    naadje

    Reacties
    619
    05-02-2012

    Het is haram had ook zoiets gelezen toen ik jong was dacht eerder dat het 50 jaar was weet het niet meer zeker.waarom zou je het willen doen je bent toch geen homo en er zijn genoeg andere standjes die je met je vrouw kan beleven daar heb je anaal niet voor nodig smerige gedachten pfff lijken wel dieren

    2 gebruikers

  9. #24
    naadje

    Reacties
    619
    05-02-2012

    Citaat Geplaatst door Faysaliliaz Bekijk reactie
    ^ lol.

    Anaal is niet haram. Wie aangeeft dat het haram zou zijn liegt uit zijn nek. Toon maar je bewijs uit de koran dat het haram zou zijn? Leugenaars.
    Anaal is haram wat praat jij zoek het op maar ga geen fitna veroorzaken en leugens

    2 gebruikers

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    78
    17-04-2013

    Welke dame wilt? Pm maar

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door -ChebHasni Bekijk reactie
    Is anaal ****** haram en wat is de straf, Ik heb gehoord 30 jaar onrein. IK WIL BEWIJSHEBBEN!
    Is Haram. Gemeenschap is gemaakt om voort te planten en genot tussen een getrouwd stel.

    Wat jij zegt, leidt tot egoïsme en enkel in het (tijdelijke) voordeel van de man. En Allah weet het het beste.

    Btw dit is niet iets waar twijfel over bestaat in de islam, tuurlijk vindt je sites die het betwijfelen. Maar zoals ik al zei: dit is zo duidelijk zoals dat zwart, zwart is en wit, wit is.

    https://www.al-yaqeen.com/va/etiquet...ieme-relaties/

    Het is bekend dat de plek van bevruchting de vagina is. Het is de plaats waaruit het kind komt. Ibn cOeday heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd: “Vervloekt is degene die vrouwen van achter benaderen (d.w.z. voor anale seks).”

    (Ibn cOeday; boekdeel 1, blz. 211;
    authentiek verklaard door Sheikh al-Albaanie in Aadaab uz-Zafaaf; blz. 105)

    Dit omdat het indruist tegen de gezonde menselijke natuur.
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Nogmaals voor alle duidelijkheid: hier bestaat GÉÉN twijfel over. Anaal is Haram!

    Salam
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    KORAN SURAH 2 AYA 223

    2:223: "Jullie vrouwen zijn als een akker voor jullie; dus benader jullie akkers zoals jullie willen. En laat er iets aan voorafgaan voor julliezelf. Vreest God en weet dat jullie Hem zult ontmoeten. En verkondig het goede nieuws aan de gelovigen."

    Een transliteratie gaat als:

    2:223: "Nisaa'u-kum Harthun lakum,fa-aatou Harthukum anna shi'tum wa qaddimou li-anfusikum wa-ttaqou-llaha wa-3lamou annakum mmulaaqouhu wa bashirri-l muminiin"

    De letterlijke vertaling gaat als:

    Nisaa'u+kum= jullie vrouwen (zijn)

    Harthun= een akker

    la+kum= voor jullie.

    fa+aatou= komt dan

    Harthu+kum= (tot) jullie akkers

    an+na shi'+tum= zoals jullie willen

    wa qaddim+ou= en laat (er iets) voorafgaan

    li+anfousi+kum= voor julliezelf

    wa (i)ttaqou+llaha= en vreest God

    wa+3lam+ou= en weet

    anna+kum= dat jullie

    mulaaquu+hu= jullie ontmoeting met Hem

    wa bashirri=en verkondig (het goede nieuws)

    (a)l-muminiin= aan de gelovigen

    Interpretaties
    De interpretatie van de traditionalistische moslims neemt het woord "akker" als kern van dit vers. Ze stellen dat een akker vruchtbaar is, en daarom met "akker" niets anders bedoeld kan worden dan de vagina. Want dat is de plek waar een ei bevrucht kan worden om een baby ter wereld te brengen.

  14. #29
    Hotline bling

    Reacties
    2.773
    06-09-2005

    Het is een uitgang. Geen ingang. Smeerlappen.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Ewa ja