1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    13
    27-02-2006

    3 jaar met een nederlandse nu verliefd op een marokkaanse

    (NIET MIJN ACCOUNT) gebruik k om onherkenbaar te worden

    IK ben een marokkaanse jongeman en heb een relatie van 3 jaar met een nederlands mesje heel seriues enzo

    we willen ook heelgraag trouwen en noem het maar op
    maar nu ben ik hopeloosverliefd op een marokkaanse war ik maar niet van kan afblijven.ze is een sloerie die het met een en al heeft gedaan maar be toch verliefd op haar e wil met haar een familie stichteb
    ben ik nou gek geworden of zal ik van een flat springen
    ben gek op haar en smoorverliefd en weet nie wat ik moet doen

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    16.442
    12-10-2008

    hoe is het mogelijk ? (retorisch)


    mensen gaan van goed naar beter.
    jij gaat van goed naar slecht.

  3. #3
    odd flight levels

    Reacties
    4.594
    21-02-2009

    Citaat Geplaatst door hakimaagadir Bekijk reactie
    (NIET MIJN ACCOUNT) gebruik k om onherkenbaar te worden

    IK ben een marokkaanse jongeman en heb een relatie van 3 jaar met een nederlands mesje heel seriues enzo

    we willen ook heelgraag trouwen en noem het maar op
    maar nu ben ik hopeloosverliefd op een marokkaanse war ik maar niet van kan afblijven.ze is een sloerie die het met een en al heeft gedaan maar be toch verliefd op haar e wil met haar een familie stichteb
    ben ik nou gek geworden of zal ik van een flat springen
    ben gek op haar en smoorverliefd en weet nie wat ik moet doen
    Eh HAKIM! ROESTIG! Qa jij gaat met een partij fouten maken, als je zo emotioneel door blijft gaan
    power is like an egg; if it's held too tightly, it breaks, and if it's held too loosely, it will slip from grasp,,

  4. #4
    بلغوا عني

    Reacties
    29.242
    28-01-2008



    Allahiselhawn.

    De duivel voor de zonde: "Maak je niet druk, God zal je vergeven!"
    De duivel na de zonde: "God zal jou nooit vergeven!"

    Allaah de Verhevene zegt: “Heb jij hem gezien die zijn eigen lusten (triviale begeerten) tot zijn god genomen heeft? En Allaah (hem als zodanig) wetende, liet hem dwalen en verzegelde zijn oren en zijn hart en plaatste een bedekking over zijn ogen. Wie dan zal hem leiden na Allaah? Laten jullie je dan niet vermanen?” 45:23


  5. #5
    HARAAM!

    Reacties
    1.692
    05-01-2010

    MVC Premium MVC Premium
    Wjahhahahahahhahaha Ik heb honger nu moet ik wat gaan eten,
    Hahahah
    And i was like: ''HELL TO THE NO ! Im not sayin' i'm a golddigger, but i am sure as hell not messing with a broke ass Moroccan..''


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    13
    27-02-2006

    Citaat Geplaatst door James_Sok Bekijk reactie
    hoe is het mogelijk ? (retorisch)


    mensen gaan van goed naar beter.
    jij gaat van goed naar slecht.
    james dit is heel moeilijk ik ben de eerste vriend van het nederlands meisje ze woont naast me weet je zo gingen we met elkaar bekeerd ramadan zakkat noem het maar op dat doet ze allemaal

    nu heeft dat marokkaans meisje me helemaal gek gemaakt blijf maar aan haar denken.het ergste is me beste vrienden hebben met haar sex gehad ja je raad het al negers dus ik word boos om mezelf dat ik met haar wil gaan nu en met haar wil trouwen.

  7. #7
    odd flight levels

    Reacties
    4.594
    21-02-2009

    Citaat Geplaatst door hakimaagadir Bekijk reactie
    james dit is heel moeilijk ik ben de eerste vriend van het nederlands meisje ze woont naast me weet je zo gingen we met elkaar bekeerd ramadan zakkat noem het maar op dat doet ze allemaal

    nu heeft dat marokkaans meisje me helemaal gek gemaakt blijf maar aan haar denken.het ergste is me beste vrienden hebben met haar sex gehad ja je raad het al negers dus ik word boos om mezelf dat ik met haar wil gaan nu en met haar wil trouwen.
    Semhai, maar hier ga ik even een hard stokje voor steken. Ga NU naar de wc en voel of je daar nog wat ballen hebt hangen.

    Zo ja >>> blijf bij die Nederlandse schone

    Zo nee >>> spring inderdaad maar van die flat af, want dit is zelfs beter dan dat Marokkaanse meisje
    power is like an egg; if it's held too tightly, it breaks, and if it's held too loosely, it will slip from grasp,,

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    16.442
    12-10-2008

    Citaat Geplaatst door hakimaagadir Bekijk reactie
    james dit is heel moeilijk ik ben de eerste vriend van het nederlands meisje ze woont naast me weet je zo gingen we met elkaar bekeerd ramadan zakkat noem het maar op dat doet ze allemaal

    nu heeft dat marokkaans meisje me helemaal gek gemaakt blijf maar aan haar denken.het ergste is me beste vrienden hebben met haar sex gehad ja je raad het al negers dus ik word boos om mezelf dat ik met haar wil gaan nu en met haar wil trouwen.

    bezoek een refki. (imam)
    want dit klinkt echt niet meer gezond.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    13
    27-02-2006

    Citaat Geplaatst door Captain.Egg Bekijk reactie
    Semhai, maar hier ga ik even een hard stokje voor steken. Ga NU naar de wc en voel of je daar nog wat ballen hebt hangen.

    Zo ja >>> blijf bij die Nederlandse schone

    Zo nee >>> spring inderdaad maar van die flat af, want dit is zelfs beter dan dat Marokkaanse meisje

    ik geef je helemaal gelijk ik d8 geljk aan sh7ur maar moet daar niet aan denken
    ik ben echt hopeloos verliefd op haar en voel me geljk schuldig als ik met haar ben
    me neefje zei tegen me dat ik gestoord ben en dat niet in zie.zalme familie te schande zetten als ik met dat thuis kom.ze had een trio gedaan met 2 gasten die ik ken maar toch ben ik verliefd

    ik wil menederlandse niet pijn doen. net als gisteren smse ze me hey lief ben je al gaan bidden.ik kreeg tranen in me ogen omdat ik onderweg was naar die andere en dacht waar ben ik mee bezi dit wl ik niet !

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    13
    27-02-2006

    Citaat Geplaatst door James_Sok Bekijk reactie
    bezoek een refki. (imam)
    want dit klinkt echt niet meer gezond.
    ja dit is iet gezond zou ze wat hebben gedaan met me?

    zij wou me al sinds mei 2009 en telkens weigerde ik haar.ik zei je bent gek me vriende lachen me uit.nu weet ik niet wat ze met me gedaan heeft dek dag en nacht aan haar

  11. #11
    odd flight levels

    Reacties
    4.594
    21-02-2009

    Citaat Geplaatst door hakimaagadir Bekijk reactie
    ik geef je helemaal gelijk ik d8 geljk aan sh7ur maar moet daar niet aan denken
    ik ben echt hopeloos verliefd op haar en voel me geljk schuldig als ik met haar ben
    me neefje zei tegen me dat ik gestoord ben en dat niet in zie.zalme familie te schande zetten als ik met dat thuis kom.ze had een trio gedaan met 2 gasten die ik ken maar toch ben ik verliefd

    ik wil menederlandse niet pijn doen. net als gisteren smse ze me hey lief ben je al gaan bidden.ik kreeg tranen in me ogen omdat ik onderweg was naar die andere en dacht waar ben ik mee bezi dit wl ik niet !
    Saffie busted jij! Jij lijdt aan 1 van de volgende syndromen:

    1) je kickt op deze ranzige verhalen van je
    2) je bent een raye7/enge witte spook

    Want dit verhaal is niet meer menselijk meer.
    Adios
    power is like an egg; if it's held too tightly, it breaks, and if it's held too loosely, it will slip from grasp,,

  12. #12
    oprecht

    Reacties
    625
    19-10-2009

    jullie zijn voor elkaar gemaakt ,zij een sloeri ,jij idem dito

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    16.442
    12-10-2008

    Citaat Geplaatst door hakimaagadir Bekijk reactie
    ja dit is iet gezond zou ze wat hebben gedaan met me?

    zij wou me al sinds mei 2009 en telkens weigerde ik haar.ik zei je bent gek me vriende lachen me uit.nu weet ik niet wat ze met me gedaan heeft dek dag en nacht aan haar

    moet wel.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    13
    27-02-2006

    Citaat Geplaatst door Captain.Egg Bekijk reactie
    Saffie busted jij! Jij lijdt aan 1 van de volgende syndromen:

    1) je kickt op deze ranzige verhalen van je
    2) je bent een raye7/enge witte spook

    Want dit verhaal is niet meer menselijk meer.
    Adios

    wolla ze heeft dat gedaan maar echt toen ze heeel jong was daarom weet ik niet mee wat ik moet denken
    captain egg dit is echt sereus man ik voel me echt bad bad

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    95
    03-11-2009

    haha gooi jezelf weg,,,

    denk maar aan dit,,

    maak je moeder trots.. de rest maakt niet uit