1. #31
    Moroccanrose

    Reacties
    550
    24-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Chloe Bekijk reactie


    Je moet je huisarts erop aandringen dat je er enorm veel mee zit en gewoon een stap verder wilt. Begin anders met de Diane 35 pil.

    Hoe oud ben je?

    Dan doet die toch niets
    heb ook van die witte puist dingen. ik weet niet wat het zijn

    Diane pil?

    Ik ga deze topic even helemaal doorlezen dan ga ik een beslissing maken.


    Ben 18

  2. #32
    Blessed

    Reacties
    2.450
    13-04-2009

    Roaccutane is het heftigste en laatste redmiddel als het ware voor acne, maar heeft wel een geweldig resultaat.
    Je moet er alleen wel rekening mee houden dat de acne wel eventueel kan terugkomen na een paar jaar, vooral als je last hebt van hormonale acne, zeg maar zo rond je kin en kaaklijn.
    S&H

  3. #33
    Blessed

    Reacties
    2.450
    13-04-2009

    Citaat Geplaatst door mocro_bloempje Bekijk reactie
    Dan doet die toch niets
    heb ook van die witte puist dingen. ik weet niet wat het zijn

    Diane pil?

    Ik ga deze topic even helemaal doorlezen dan ga ik een beslissing maken.


    Ben 18
    Diane pil is echt slecht voor je, het is een hele zware en verouderde pil en de meeste huisartsen schrijven die niet eens meer voor. Je krijgt nu eerder de Yasmin voorgeschreven, heeft ook wel een positief resultaat op je huid.
    S&H

  4. #34
    Blessed ♥

    Reacties
    9.914
    27-03-2008

    Citaat Geplaatst door Tranquila Bekijk reactie
    InchaAllah

    Heb jij geluk ik heb het af en toe op me voorhoofd maar dan is het gelijk een flinke.. en op me rug heb ik het nu heel licht
    Ahh ja ik draag een hijaab en ja me voorhoofd is zoiezo bedekt.
    Denk ook wel dat het daaraan ligt. Het komt weinig in aanmerking met de buitenlucht en smeer daar nooit camouflage op omdat je het niet ziet..

    Smeer jij nog een bepaalde dagcreme?


  5. #35
    Blessed ♥

    Reacties
    9.914
    27-03-2008

    Citaat Geplaatst door mocro_bloempje Bekijk reactie
    Dan doet die toch niets
    heb ook van die witte puist dingen. ik weet niet wat het zijn

    Diane pil?

    Ik ga deze topic even helemaal doorlezen dan ga ik een beslissing maken.


    Ben 18
    Ja je hebt echte puistjes waar ook vuil achter zit.
    Dit moet je gewoon zelf op de juiste manier zien weg te knijpen.
    En daarna goed afnemen met alcohol zodat de bacteriëen er niet inkomen.

    Ik slik de diane al vanaf me 16e.


  6. #36
    Blessed ♥

    Reacties
    9.914
    27-03-2008

    Citaat Geplaatst door lela10 Bekijk reactie
    Roaccutane is het heftigste en laatste redmiddel als het ware voor acne, maar heeft wel een geweldig resultaat.
    Je moet er alleen wel rekening mee houden dat de acne wel eventueel kan terugkomen na een paar jaar, vooral als je last hebt van hormonale acne, zeg maar zo rond je kin en kaaklijn.
    Ja dit heb ik ook vernomen. Maar ik hoop dat het niet terug komt.

    Heb je het zelf ook geslikt?


  7. #37
    Independent Woman

    Reacties
    2.712
    22-11-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Chloe Bekijk reactie

    Lieverd, ik slik de pil al 5 jaar dit omdat ik 5 jaar terug ook puistjes kreeg.
    Toen is het wel weg gegaan maar zelfs door de pil heen heb ik dit nu gekregen. En ik slik de diane 35. Het is iets wat van binnenuit komt en als je het eenmaal hebt dan kom je er niet zo makkelijk vanaf. En sterker nog bij is het erfelijk want ik ben nu 21 en normaal krijg je op deze leeftijd geen acne meer.

    Waar had jij het allemaal zitten? Alleen je gezicht of ook je rug?
    Ja tuurlijk maar je hebt verschillende soorten acne en daarmee verschillende oorzaken van acne. Bij mij ligt het meer aan mijn hormoon huishouding die door de pil in balans word gebracht. Ik ben nu ook bijna 21 en heb al sinds mijn 15e last van acne. Ik zeg alleen roaccutane moet men echt alleen als LAATSTE redmiddel beschouwen.

    Voornamelijk in me gezicht maar ook af en toe op m'n borst en zelfs op me boven armen. Ik heb nu elhamdoelillah bijna nooit meer echt ontstekingen (behalve in die tijd van de maand af en toe) en ik had heel veel van die kleine mee eters/puistjes op me voorhoofd en die zijn nu ook bijna helemaal weg.

  8. #38
    Blessed ♥

    Reacties
    9.914
    27-03-2008

    Citaat Geplaatst door MAMACITA. Bekijk reactie
    Ja tuurlijk maar je hebt verschillende soorten acne en daarmee verschillende oorzaken van acne. Bij mij ligt het meer aan mijn hormoon huishouding die door de pil in balans word gebracht. Ik ben nu ook bijna 21 en heb al sinds mijn 15e last van acne. Ik zeg alleen roaccutane moet men echt alleen als LAATSTE redmiddel beschouwen.

    Voornamelijk in me gezicht maar ook af en toe op m'n borst en zelfs op me boven armen. Ik heb nu elhamdoelillah bijna nooit meer echt ontstekingen (behalve in die tijd van de maand af en toe) en ik had heel veel van die kleine mee eters/puistjes op me voorhoofd en die zijn nu ook bijna helemaal weg.
    Ja klopt ik heb de vorm van een erfelijke acne helaas.

    En na hoeveel tijd zag jij echt resultaat? Ze zeggen dat het in het begin ook erger word.


  9. #39
    Tetouania

    Reacties
    3.034
    17-10-2005

    Citaat Geplaatst door Chloe Bekijk reactie
    Ahh ja ik draag een hijaab en ja me voorhoofd is zoiezo bedekt.
    Denk ook wel dat het daaraan ligt. Het komt weinig in aanmerking met de buitenlucht en smeer daar nooit camouflage op omdat je het niet ziet..

    Smeer jij nog een bepaalde dagcreme?

    Ja ik heb van mij huidtherepeut een dagcreme gekregen van het merk Louis Widmer. Ik gebruik m pas een paar dagen maar vind m echt fijn.

  10. #40
    Blessed ♥

    Reacties
    9.914
    27-03-2008

    Citaat Geplaatst door Tranquila Bekijk reactie
    Ja ik heb van mij huidtherepeut een dagcreme gekregen van het merk Louis Widmer. Ik gebruik m pas een paar dagen maar vind m echt fijn.
    Vele huid therapeuten werken met de lijn Louis Widmer.
    Ik heb ook enkele producten hier thuis wat ik gekocht heb bij de huidtherapeut maar het enige wat ik fijn vond was de lotion zonder alcohol.

    De dagcreme vond ik niet fijn, hij glimde teveel.


  11. #41
    Blessed ♥

    Reacties
    9.914
    27-03-2008

    Nou vandaag is dag 2 dat ik de Roaccutane slik,
    merk nog niks maar hoop dat het vroegtijdig aanslaat en vroeg resultaat boek


  12. #42
    Bijna Lid

    Reacties
    92
    28-04-2008

    hoi meiden

    ik ben pas gestopt met Roaccutane slikken en ben heel erg blij met het resultaat. heb het in totaal ong 5maanden geslikt nadat ik van alles heb uitgeprobeert. ik raad dit echt aan als je echt van je pukkels en meeeters af wil. ik moest mij elke 6weken bij de dermataloog laten controleren.
    er is een hele goede lipbalcem die je via het internet kan bestellen speciaal voor mensen die roaccutane gebruiken. ik zal effe de naam opzoeken en dan laat ik jullie dat later weten.

    groetjes

  13. #43
    Blessed ♥

    Reacties
    9.914
    27-03-2008

    Citaat Geplaatst door roehie Bekijk reactie
    hoi meiden

    ik ben pas gestopt met Roaccutane slikken en ben heel erg blij met het resultaat. heb het in totaal ong 5maanden geslikt nadat ik van alles heb uitgeprobeert. ik raad dit echt aan als je echt van je pukkels en meeeters af wil. ik moest mij elke 6weken bij de dermataloog laten controleren.
    er is een hele goede lipbalcem die je via het internet kan bestellen speciaal voor mensen die roaccutane gebruiken. ik zal effe de naam opzoeken en dan laat ik jullie dat later weten.

    groetjes
    Dit vind ik altijd zo fijn nieuws. Ik hoop ook op goed resultaat, vandaag is me 2e dag dat ik hem slik en heb tot nu toe nog niks gemerkt maar logisch het moet nog inwerken. Maar hoop er voor de zomer vanaf te zijn inshaAllah!

    Zou wel graag willen weten waar ik die balsem kan bestellen.


  14. #44
    Layla and Majnun

    Reacties
    449
    17-03-2006

    notificatie

  15. #45
    Bijna Lid

    Reacties
    92
    28-04-2008

    hoi Chloe,

    ik zag al na een maand heel veel verschil in mijn gezicht ik kreeg geen rode grote pukkels meer en de meeeters verdwenen ook vanzelf. Dus gwoon doorgaan hahahaaha.
    als je heel erg last krijgt van droge en scheurende lippen bestel dan dit product via google het heet Aquaphor dit is het enige wat mij heeft geholpen na dat ik alles al had gebruikt. het kost 4euro voor 2kleine tubes maar die gaan langer dan een maand mee.

    als je wat wilt weten kan je mij altijd pm.

    groetjes