1. #1
    Wa salaam

    Reacties
    414
    17-05-2002

    Een agressieve man

    Oke, ik zou graag willen weten wat jullie dames hiervan vinden. of mannen?

    Ik heb een verleden en die heb ik verteld aan mijn man voordat we trouwden. Dit verleden brengt ook schulden mee die ik nog steeds aan het afbetalen ben.

    Toen ik mijn man dit vertelde in het begin vond hij het geweldig dat ik eerlijk tegen hem was en het was voor hem nog meer reden om met me te trouwen. Maar sinds we getrouwd zijn en samen wonen is het elke ruzie weer raak. Elke klein wissewasje draait uit op mijn verleden. Hij is zoiezo een driftige gozer en wordt snel boos. Als ik een mietje was zou hij me denk ik ook slaan, maar ik ben absoluut niet op mijn mondje gevallen en als hij me aanraakt dan weet hij dat ik een gemene rechtse heb. (gelukkig nooit gebeurt).

    Maar het is elke keer weer raak: Hebben we ruzie, begint hij weer over MIJN verleden. Hij was ook absoluut geen lieverdje en vergeleken met hem was ik een heilige, maar oke.

    Nu is hij weer super agressief en mag ik morgen niet met vriendinnen naar Antwerpen om te winkelen. Hij denkt dat hij mij daarmee pijn doet. Dat doet hij ook maar hoe agressiever hij wordt des te meer krijg ik de slappe lach tegenwoordig. Zijn woorden kosten niets meer in mijn ogen. Ik zie hem net een klein kind die telkens weer terug grijpt naar datgene wat werkt. Ik ben het spuugzat maar krijgt (echt gek gewoon) de slappe lach van hem wanneer hij op zo'n manier wilt laten zien dat hij macht heeft. Ik denk dan van: Wat ben je toch een zielig ventje, dat je mij moet verbieden om iets te doen alleen om je mannelijker te voelen. Ik bedoel, wat schiet hij ermee op. Hij heeft geen enkele reden om mij te verbieden te gaan. En ik had nog wel zijn lunch en avondeten voor hem klaargelegd in de koelkast en alles. Nu heb ik het express diep achterin de vriezer gegooid. Hij krijgt geen hap van mij, laat hem maar lekker voor zichzelf zorgen...

    Grrrrrrrrrrrrrrrr, ik ben zoooooooo boos. Maar aan de andere kant ook verdrietig. Dit is geen huwelijk. Telkens ruzie om niets en uiteindelijk komen we weer bij hetzelfde straatje. Het straatje dat doodloopt. Ik zit er serieus aan te denken om een imam erbij te halen en te kijken of dat zal helpen. Een bemiddelaar. Ik heb al eerder zijn broer ingeschakeld, die heeft ook tegen hem gezegd dat hij iets aan zijn driftbuien moet doen. Maar het enige wat hij kon zeggen toen zijn broer weg was, was: waarom moest je mijn broer erbij halen? Waarom?

  2. #2
    Wa salaam

    Reacties
    414
    17-05-2002

    Niets ervan, als ik het terug leg zet ik er rattengif in.
    En de hele grap is, als je hem zou ontmoeten dan zou je denken wat een lieve man. En als je ons samen ziet denk je, wat een leuk koppel??????

  3. #3
    Grrrrrrrrr.

    Reacties
    1.799
    19-10-2008

    Leuke actie, dat van zijn eten haha, i like you.
    lk weiger in discussie te treden met hersenloze DWVDMV gevallen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    En nu? Moeten we nu medelijden hebben omdat jij je vroeger niet kon gedragen. En dat je man dat nu tegen je gebruikt. Grow up.

  5. #5
    mariedwithchildren

    Reacties
    1.752
    09-11-2009

    mannen ....
    m h

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.325
    04-01-2010

    Dat is dan je eigen schuld.Een man moet je nooit over je verleden vertellen.
    Vroeg of laat zal hij dat altijd tegen jou gebruiken. Netals in jou geval dus.
    Zo weet je het voor de volgende x weer.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    4.325
    04-01-2010

    Citaat Geplaatst door hallallove Bekijk reactie
    En als ze er op staan? Je hebt van die mannen die denken overal recht op te hebben. Als het een echte man is, dan zou hij dat niet tegen een vrouw gebruiken.

    Mannen houden ook niet van gezeur en dat is precies wat zulke mannen doen. Zeuren. Alsof vrouwen niet genoeg tegen een man kunnen gebruiken. Het betreft hier nog wel een verleden. Mannen worden al gek als een vrouw iets blijft herhalen wat tijdens het huwelijk heeft plaats gevonden.
    Wat gebeurt is is gebeurt, dat is voltooid verleden tijd. Een man of vrouw zoekt echt naar problemen als hij/zij naar elkaars verleden vragen.
    Het is een kwestie van goed nadenken. Alles kan tegen je gebruikt worden.
    Mannen vooral, die willen maar altegraag iets uit jou verleden weten. Vbf je een vriend hebt gehad.
    Zodat ze later bij elke ruzie die er is je een **** kunnen noemen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    16
    25-12-2009

    Citaat Geplaatst door chickie Bekijk reactie
    Oke, ik zou graag willen weten wat jullie dames hiervan vinden. of mannen?

    Ik heb een verleden en die heb ik verteld aan mijn man voordat we trouwden. Dit verleden brengt ook schulden mee die ik nog steeds aan het afbetalen ben.

    Toen ik mijn man dit vertelde in het begin vond hij het geweldig dat ik eerlijk tegen hem was en het was voor hem nog meer reden om met me te trouwen. Maar sinds we getrouwd zijn en samen wonen is het elke ruzie weer raak. Elke klein wissewasje draait uit op mijn verleden. Hij is zoiezo een driftige gozer en wordt snel boos. Als ik een mietje was zou hij me denk ik ook slaan, maar ik ben absoluut niet op mijn mondje gevallen en als hij me aanraakt dan weet hij dat ik een gemene rechtse heb. (gelukkig nooit gebeurt).

    Maar het is elke keer weer raak: Hebben we ruzie, begint hij weer over MIJN verleden. Hij was ook absoluut geen lieverdje en vergeleken met hem was ik een heilige, maar oke.

    Nu is hij weer super agressief en mag ik morgen niet met vriendinnen naar Antwerpen om te winkelen. Hij denkt dat hij mij daarmee pijn doet. Dat doet hij ook maar hoe agressiever hij wordt des te meer krijg ik de slappe lach tegenwoordig. Zijn woorden kosten niets meer in mijn ogen. Ik zie hem net een klein kind die telkens weer terug grijpt naar datgene wat werkt. Ik ben het spuugzat maar krijgt (echt gek gewoon) de slappe lach van hem wanneer hij op zo'n manier wilt laten zien dat hij macht heeft. Ik denk dan van: Wat ben je toch een zielig ventje, dat je mij moet verbieden om iets te doen alleen om je mannelijker te voelen. Ik bedoel, wat schiet hij ermee op. Hij heeft geen enkele reden om mij te verbieden te gaan. En ik had nog wel zijn lunch en avondeten voor hem klaargelegd in de koelkast en alles. Nu heb ik het express diep achterin de vriezer gegooid. Hij krijgt geen hap van mij, laat hem maar lekker voor zichzelf zorgen...

    Grrrrrrrrrrrrrrrr, ik ben zoooooooo boos. Maar aan de andere kant ook verdrietig. Dit is geen huwelijk. Telkens ruzie om niets en uiteindelijk komen we weer bij hetzelfde straatje. Het straatje dat doodloopt. Ik zit er serieus aan te denken om een imam erbij te halen en te kijken of dat zal helpen. Een bemiddelaar. Ik heb al eerder zijn broer ingeschakeld, die heeft ook tegen hem gezegd dat hij iets aan zijn driftbuien moet doen. Maar het enige wat hij kon zeggen toen zijn broer weg was, was: waarom moest je mijn broer erbij halen? Waarom?
    Prescies hetzelfde bij mij
    wij zijn niet getrouwd maar sinds kort verloofd...
    maar wat jij zegt over wat hij doet enso
    dat is echt ook prescies het geval bij mij
    ik heb hem ook alles verteld en iedere keer gebruikt die het tegen me...
    en dan weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen :kweenie:
    En we hebben echt bijna iedere dag ruzie om helemaal niks
    echt niet normaal gewoon
    En ook dat ie me zehma dingen gaat verbieden enzo zonder goede reden...
    Ik vraag me af of ik bij hem moet blijven...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    16
    25-12-2009

    Citaat Geplaatst door chickie Bekijk reactie
    Niets ervan, als ik het terug leg zet ik er rattengif in.
    En de hele grap is, als je hem zou ontmoeten dan zou je denken wat een lieve man. En als je ons samen ziet denk je, wat een leuk koppel??????
    Juisstt dan doet ie ook echt anders enzo dan is ie de liefste man op aarde...
    echt raar man en ook als het zehma net weer goed is dan beloofd ie me om niet meer over mijn verleden te beginnen en dan doet ie het 2 dagen later gewoon weer!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    12.916
    15-01-2009

    Citaat Geplaatst door chickie Bekijk reactie
    Oke, ik zou graag willen weten wat jullie dames hiervan vinden. of mannen?

    Ik heb een verleden en die heb ik verteld aan mijn man voordat we trouwden. Dit verleden brengt ook schulden mee die ik nog steeds aan het afbetalen ben.

    Toen ik mijn man dit vertelde in het begin vond hij het geweldig dat ik eerlijk tegen hem was en het was voor hem nog meer reden om met me te trouwen. Maar sinds we getrouwd zijn en samen wonen is het elke ruzie weer raak. Elke klein wissewasje draait uit op mijn verleden. Hij is zoiezo een driftige gozer en wordt snel boos. Als ik een mietje was zou hij me denk ik ook slaan, maar ik ben absoluut niet op mijn mondje gevallen en als hij me aanraakt dan weet hij dat ik een gemene rechtse heb. (gelukkig nooit gebeurt).

    Maar het is elke keer weer raak: Hebben we ruzie, begint hij weer over MIJN verleden. Hij was ook absoluut geen lieverdje en vergeleken met hem was ik een heilige, maar oke.

    Nu is hij weer super agressief en mag ik morgen niet met vriendinnen naar Antwerpen om te winkelen. Hij denkt dat hij mij daarmee pijn doet. Dat doet hij ook maar hoe agressiever hij wordt des te meer krijg ik de slappe lach tegenwoordig. Zijn woorden kosten niets meer in mijn ogen. Ik zie hem net een klein kind die telkens weer terug grijpt naar datgene wat werkt. Ik ben het spuugzat maar krijgt (echt gek gewoon) de slappe lach van hem wanneer hij op zo'n manier wilt laten zien dat hij macht heeft. Ik denk dan van: Wat ben je toch een zielig ventje, dat je mij moet verbieden om iets te doen alleen om je mannelijker te voelen. Ik bedoel, wat schiet hij ermee op. Hij heeft geen enkele reden om mij te verbieden te gaan. En ik had nog wel zijn lunch en avondeten voor hem klaargelegd in de koelkast en alles. Nu heb ik het express diep achterin de vriezer gegooid. Hij krijgt geen hap van mij, laat hem maar lekker voor zichzelf zorgen...

    Grrrrrrrrrrrrrrrr, ik ben zoooooooo boos. Maar aan de andere kant ook verdrietig. Dit is geen huwelijk. Telkens ruzie om niets en uiteindelijk komen we weer bij hetzelfde straatje. Het straatje dat doodloopt. Ik zit er serieus aan te denken om een imam erbij te halen en te kijken of dat zal helpen. Een bemiddelaar. Ik heb al eerder zijn broer ingeschakeld, die heeft ook tegen hem gezegd dat hij iets aan zijn driftbuien moet doen. Maar het enige wat hij kon zeggen toen zijn broer weg was, was: waarom moest je mijn broer erbij halen? Waarom?

    Ik word agressief van wat je hier schrijft. je komt op mij over als een vrouw die totaal geen respect heeft voor haar man en daarnaast ook nog tegelijkertijd kinderachtig en rancuneus is. Als je echt wil dat het beter gaat tussen jullie, dan is niet de imaam die het beter voor jullie moet maken, maar dat ben je in eerste instantie zelf. Je lijkt me een vrouw die snel boos of geirriteerd is en ik geloof dat dit eraan bijdraagt dat jullie relatie is, zoals die is. Wees een vrouw, neem verantwoordelijkheid voor jouw aandeel, praat met je man en denk samen na over oplossingen.

  11. #11
    Crazy, Sexy, Cool...

    Reacties
    2.964
    22-03-2005

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    En nu? Moeten we nu medelijden hebben omdat jij je vroeger niet kon gedragen. En dat je man dat nu tegen je gebruikt. Grow up.

    wie is het kind, jij of zij..

    zieligerd.
    Deze account wordt door een aantal mensen gebruikt

  12. #12
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Citaat Geplaatst door Diana___ Bekijk reactie
    Prescies hetzelfde bij mij
    wij zijn niet getrouwd maar sinds kort verloofd...
    maar wat jij zegt over wat hij doet enso
    dat is echt ook prescies het geval bij mij
    ik heb hem ook alles verteld en iedere keer gebruikt die het tegen me...
    en dan weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen :kweenie:
    En we hebben echt bijna iedere dag ruzie om helemaal niks
    echt niet normaal gewoon
    En ook dat ie me zehma dingen gaat verbieden enzo zonder goede reden...
    Ik vraag me af of ik bij hem moet blijven...
    het word niet beter. Ik zou het gewoon eindigen. Het word nog erger een keertje je samen woont.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    7
    18-12-2009

    Jullie zijn beiden fout bezig, In een huwelijk is niemand de baas, Wel heeft de man een grote verantwoordelijkheid om jou, jij bent zijn vrouw, die hem gelukkig moet maken, en hij jou man die jou gelukkig moet maken. maar op de mannier hoe het tussen jullie gaat, is het net of jullie in de 1ste klas zitten..
    Voordat ik mezelf in jullie kan verdiepen om echt over alles te praten en jou hiermee kan helpen, wil ik graag weten wat jij dagelijks doet en je man ook, wie de vasten lasten betaald, etc. Het is jou prive dat weet ik. maar wij lezen nu allemaal een kern.. mocht je mijn hulp accepteren, pm me maar. dan praten we goed en rustig verder. mocht dat niet geval zijn. ook goed, dan wens ik jullie heel veel succes en sterkte samen, en weet dat liefde tussen jullie alles aan kan.

    Een tip voor je en voor iedereen die dit leest.

    Een relatie is net een computer die je af en toe moet updaten, zo is het ook met een relatie, en dat is dat jullie dagelijks met elkaar moeten praten en uitpraten als jullie ruzie hebben gehad, wat de oorzaak is en hoe jullie het kunnen vermijden in de toekomst..

    Succes

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    51
    03-01-2010

    het is wel heel kinderachtig van hm dat hij het verleden steeds terug haalt!

    ik ben zelf 4,5 jaar getrouwd geweest, 3 jaar lang heb ik in een hel geleeft.
    het ging even goed nadat mijn vader met hm had gepraat, maar na 3 maanden begon hij weer.
    ik heb er sinds 1,5 maand definitief een punt achter gezet.

    misschien een tip, dat je met zijn ouders gaat praten of met je eigen ouders. als je je huwelijk natuurlijk nog wilt redden. want zo blijven leven dat is niks, dat zal je ook niet lang volhouden.

    succes meid, insha allah dat het goed komt

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    7
    18-12-2009

    Hoe is het nu?

    Hoe Beauty women,

    Ten eerste vind ik het best wel jammer en erg dat alles over is.
    En ten tweede weet ik dat jij het veel beter weet,

    Ik hoop in ieder geval dat jij jezelf nu veel beter en gelukkiger voelt dan toen. Ik heb gekeken naar je geboorte datum, en als dat klopt dan ben je nog in de bloei van je leven, en als jou nickname klopt, dan hoef jij je helemaal geen zorgen te maken, wat betreft jou verleden voor een nieuw toekomst.

    En hoe denk jij nu verder te zullen gaan?
    Sta je open voor alles?

    Gr