1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    51
    03-01-2010

    Citaat Geplaatst door Mariaachii Bekijk reactie
    dan heb je de foute man gevonden


    ja heel jammer

  2. #32
    Evillicious

    Reacties
    3.753
    22-09-2009

    Citaat Geplaatst door beauty-women Bekijk reactie
    ja heel jammer
    ga scheiden.

    s7ab Den Haag

    Infamous


    Geen pm sturen met wat infamous betekent, zoek het maar gewoon op. analfabeet dat je bent.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    51
    03-01-2010

    Citaat Geplaatst door Mariaachii Bekijk reactie
    ga scheiden.

    meneer ik zit al in een scheiding, maar thxs voor je advies.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    198
    30-05-2007

    Angry

    Citaat Geplaatst door chickie Bekijk reactie
    Oke, ik zou graag willen weten wat jullie dames hiervan vinden. of mannen?

    Ik heb een verleden en die heb ik verteld aan mijn man voordat we trouwden. Dit verleden brengt ook schulden mee die ik nog steeds aan het afbetalen ben.

    Toen ik mijn man dit vertelde in het begin vond hij het geweldig dat ik eerlijk tegen hem was en het was voor hem nog meer reden om met me te trouwen. Maar sinds we getrouwd zijn en samen wonen is het elke ruzie weer raak. Elke klein wissewasje draait uit op mijn verleden. Hij is zoiezo een driftige gozer en wordt snel boos. Als ik een mietje was zou hij me denk ik ook slaan, maar ik ben absoluut niet op mijn mondje gevallen en als hij me aanraakt dan weet hij dat ik een gemene rechtse heb. (gelukkig nooit gebeurt).

    Maar het is elke keer weer raak: Hebben we ruzie, begint hij weer over MIJN verleden. Hij was ook absoluut geen lieverdje en vergeleken met hem was ik een heilige, maar oke.

    Nu is hij weer super agressief en mag ik morgen niet met vriendinnen naar Antwerpen om te winkelen. Hij denkt dat hij mij daarmee pijn doet. Dat doet hij ook maar hoe agressiever hij wordt des te meer krijg ik de slappe lach tegenwoordig. Zijn woorden kosten niets meer in mijn ogen. Ik zie hem net een klein kind die telkens weer terug grijpt naar datgene wat werkt. Ik ben het spuugzat maar krijgt (echt gek gewoon) de slappe lach van hem wanneer hij op zo'n manier wilt laten zien dat hij macht heeft. Ik denk dan van: Wat ben je toch een zielig ventje, dat je mij moet verbieden om iets te doen alleen om je mannelijker te voelen. Ik bedoel, wat schiet hij ermee op. Hij heeft geen enkele reden om mij te verbieden te gaan. En ik had nog wel zijn lunch en avondeten voor hem klaargelegd in de koelkast en alles. Nu heb ik het express diep achterin de vriezer gegooid. Hij krijgt geen hap van mij, laat hem maar lekker voor zichzelf zorgen...

    Grrrrrrrrrrrrrrrr, ik ben zoooooooo boos. Maar aan de andere kant ook verdrietig. Dit is geen huwelijk. Telkens ruzie om niets en uiteindelijk komen we weer bij hetzelfde straatje. Het straatje dat doodloopt. Ik zit er serieus aan te denken om een imam erbij te halen en te kijken of dat zal helpen. Een bemiddelaar. Ik heb al eerder zijn broer ingeschakeld, die heeft ook tegen hem gezegd dat hij iets aan zijn driftbuien moet doen. Maar het enige wat hij kon zeggen toen zijn broer weg was, was: waarom moest je mijn broer erbij halen? Waarom?
    Een x 1 punt achterzetten. En verder met your life..
    Leef om te rusten,Hou van je bed, het is tempel...Werk is heilig, raak het niet aan, Als iemand hulp nodig heeft om te rusten, help m daar dan bij..Stel nooit uit tot morgen wat ook overmorgen kan,Werk zo weinig mogelijk laat anderen doen wat gedaan moet worden,Wanneer je de zin om te werken voelt opkomen, zet u dan nederig in en wacht tot het over is...Vergeet nooit werken is gezond, dus laat dit over aan de zieken...

  5. #35
    Evillicious

    Reacties
    3.753
    22-09-2009

    Citaat Geplaatst door beauty-women Bekijk reactie
    meneer ik zit al in een scheiding, maar thxs voor je advies.
    okeej dan, misschien dat je next time na denkt voor je trouwt

    s7ab Den Haag

    Infamous


    Geen pm sturen met wat infamous betekent, zoek het maar gewoon op. analfabeet dat je bent.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    51
    03-01-2010

    Citaat Geplaatst door Mariaachii Bekijk reactie
    okeej dan, misschien dat je next time na denkt voor je trouwt

    sjo jij hebt wel lef he. denk aub eerst even na voordat je wat zegt!!!!

  7. #37
    Evillicious

    Reacties
    3.753
    22-09-2009

    Citaat Geplaatst door beauty-women Bekijk reactie
    sjo jij hebt wel lef he. denk aub eerst even na voordat je wat zegt!!!!
    ik weet het, maar wees is eerlijk, ik heb wel gelijk? misschien dat ik beetje bot ben

    s7ab Den Haag

    Infamous


    Geen pm sturen met wat infamous betekent, zoek het maar gewoon op. analfabeet dat je bent.

  8. #38
    M ♥ L

    Reacties
    5.283
    18-02-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door a_el_b Bekijk reactie
    Een x 1 punt achterzetten. En verder met your life..
    huwelijk is geen spelletje he, om bij de elke ruzie of irritatie
    een punt achter te zetten.

    Wat ben jij een goede adviesgever zeg

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.140
    09-11-2009

    Citaat Geplaatst door chickie Bekijk reactie
    Oke, ik zou graag willen weten wat jullie dames hiervan vinden. of mannen?

    Ik heb een verleden en die heb ik verteld aan mijn man voordat we trouwden. Dit verleden brengt ook schulden mee die ik nog steeds aan het afbetalen ben.

    Toen ik mijn man dit vertelde in het begin vond hij het geweldig dat ik eerlijk tegen hem was en het was voor hem nog meer reden om met me te trouwen. Maar sinds we getrouwd zijn en samen wonen is het elke ruzie weer raak. Elke klein wissewasje draait uit op mijn verleden. Hij is zoiezo een driftige gozer en wordt snel boos. Als ik een mietje was zou hij me denk ik ook slaan, maar ik ben absoluut niet op mijn mondje gevallen en als hij me aanraakt dan weet hij dat ik een gemene rechtse heb. (gelukkig nooit gebeurt).

    Maar het is elke keer weer raak: Hebben we ruzie, begint hij weer over MIJN verleden. Hij was ook absoluut geen lieverdje en vergeleken met hem was ik een heilige, maar oke.

    Nu is hij weer super agressief en mag ik morgen niet met vriendinnen naar Antwerpen om te winkelen. Hij denkt dat hij mij daarmee pijn doet. Dat doet hij ook maar hoe agressiever hij wordt des te meer krijg ik de slappe lach tegenwoordig. Zijn woorden kosten niets meer in mijn ogen. Ik zie hem net een klein kind die telkens weer terug grijpt naar datgene wat werkt. Ik ben het spuugzat maar krijgt (echt gek gewoon) de slappe lach van hem wanneer hij op zo'n manier wilt laten zien dat hij macht heeft. Ik denk dan van: Wat ben je toch een zielig ventje, dat je mij moet verbieden om iets te doen alleen om je mannelijker te voelen. Ik bedoel, wat schiet hij ermee op. Hij heeft geen enkele reden om mij te verbieden te gaan. En ik had nog wel zijn lunch en avondeten voor hem klaargelegd in de koelkast en alles. Nu heb ik het express diep achterin de vriezer gegooid. Hij krijgt geen hap van mij, laat hem maar lekker voor zichzelf zorgen...

    Grrrrrrrrrrrrrrrr, ik ben zoooooooo boos. Maar aan de andere kant ook verdrietig. Dit is geen huwelijk. Telkens ruzie om niets en uiteindelijk komen we weer bij hetzelfde straatje. Het straatje dat doodloopt. Ik zit er serieus aan te denken om een imam erbij te halen en te kijken of dat zal helpen. Een bemiddelaar. Ik heb al eerder zijn broer ingeschakeld, die heeft ook tegen hem gezegd dat hij iets aan zijn driftbuien moet doen. Maar het enige wat hij kon zeggen toen zijn broer weg was, was: waarom moest je mijn broer erbij halen? Waarom?
    dit is het soort vrouwen die op een mooie zonnige dag door hun mannen vermoord worden
    overgenomen

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    51
    03-01-2010

    Citaat Geplaatst door Mariaachii Bekijk reactie
    ik weet het, maar wees is eerlijk, ik heb wel gelijk? misschien dat ik beetje bot ben

    nee je hebt helemeel geen gelijk!!!!
    als je trouwt denk je er zoizo eerst goed over na. ja ik in ieder geval wel.
    dit is ook de reden dat scheiding bestaat, het word afgeraden maar is wel toegestaan als het moet.



    wees voortaan wat liever aub!! scheiding is wel een heel gevoelig onderwerp.

  11. #41
    Evillicious

    Reacties
    3.753
    22-09-2009

    Citaat Geplaatst door beauty-women Bekijk reactie
    nee je hebt helemeel geen gelijk!!!!
    als je trouwt denk je er zoizo eerst goed over na. ja ik in ieder geval wel.
    dit is ook de reden dat scheiding bestaat, het word afgeraden maar is wel toegestaan als het moet.



    wees voortaan wat liever aub!! scheiding is wel een heel gevoelig onderwerp.
    naja anyway ik praat wel waarheid, ik ken ook een meisje die getrouwd was, die man luisterde naar elke woord van haar alles, maar ja hij was 10 jaar ouder ik zei het maar ze luisterde niet, nu wordt ze 24/7 geslagen alles.

    s7ab Den Haag

    Infamous


    Geen pm sturen met wat infamous betekent, zoek het maar gewoon op. analfabeet dat je bent.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    51
    03-01-2010

    Citaat Geplaatst door Mariaachii Bekijk reactie
    naja anyway ik praat wel waarheid, ik ken ook een meisje die getrouwd was, die man luisterde naar elke woord van haar alles, maar ja hij was 10 jaar ouder ik zei het maar ze luisterde niet, nu wordt ze 24/7 geslagen alles.


    omdat je 1 situatie persoonlijk hebt meegemaakt, wil niet zeggen dat je gelijk hebt over alle situaties!!


    maar jah. het was leuk om met je gediscusseerd te hebben.

    de groeten

  13. #43
    Evillicious

    Reacties
    3.753
    22-09-2009

    Citaat Geplaatst door beauty-women Bekijk reactie
    omdat je 1 situatie persoonlijk hebt meegemaakt, wil niet zeggen dat je gelijk hebt over alle situaties!!


    maar jah. het was leuk om met je gediscusseerd te hebben.

    de groeten

    s7ab Den Haag

    Infamous


    Geen pm sturen met wat infamous betekent, zoek het maar gewoon op. analfabeet dat je bent.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    12.916
    15-01-2009

    Citaat Geplaatst door Ifiess Bekijk reactie
    dit is het soort vrouwen die op een mooie zonnige dag door hun mannen vermoord worden

    het hoeft niet eens zonnig te zijn

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    16
    25-12-2009

    Citaat Geplaatst door Woestijnroos Bekijk reactie
    het hoeft niet eens zonnig te zijn