1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.347
    16-05-2005

    eej maar GTOWNMOCRO HOE IS HET EIGENLIJK MET DAT MEISJE VAN JE DROMEN DIE JE ZWANGER HEBT GEMAAKT , JIJ WORD STRAKS DE JONGSTE VADER VAN HEEEEEEEEL HOLLAND....














    wallah hielah heb je echt gelijk in man HAHAHAHAHAHH De jongste vader van heel holland HAHAHAHAHa meskien en dan de Oudste vrouw Shie Oma van 80 jaar Is Ze zwanger van de jongste jonge in holland HAHA meskien

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.347
    16-05-2005

    Ewa sahbo, je kan beter je verdiepen in je toekomst en een goeie opleiding volgen, want dat is veel beter voor je, want aftrekken krijg je haren op hand, hahah.

    Een keer aftrekken is niet erg, maar blijven trekken is dus wel erg, dan kun je beter naar de hoeren gaan.

    Thala








    hey ik weet niet waar je het over hebt maar we hebben het niet over Studieplannen Wellaa ik weet mischien dat dat het beste is maar dat vraagt die niet A sahbi je moet beter lezen EL gra dan moet je naar een ander onderwerp gegaan waar het over gaat met studie hahahahhahah!!!!!!!!!

  3. #18
    Akr3ie from Nador

    Reacties
    1.428
    21-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    ey maar geef dan antwoord op ze vraag hij trekt af is die dan ontmaagd ?


  4. #19
    **Getrouwd**

    Reacties
    431
    29-06-2004

    Citaat Geplaatst door nadoria_zinador
    Doe je dat egt!!
    Ik denk dat alle jongens dat wel doen, of ooit hebben gedaan meid...
    Je bent me alles, jij en ik niet te breken!!

  5. #20
    Ewaa Geef Boesa Dan

    Reacties
    176
    08-06-2005

    Jongesn die zeggen dat ze dat niet doen zijn gewoon Boutnouis
    Citaat Geplaatst door mmmohammeddd
    op commando van allah, verricht ze de salaat,
    op commando van allah, vast ze
    op commando van allah, huilt ze
    op commando van allah, gelooft ze.

    ze doet dit allemaal, zodat ze zich gelukkig voelt. hamdoulilah.
    Macha Allah

  6. #21
    Akr3ie from Nador

    Reacties
    1.428
    21-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    hahahaha neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeee!


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    242
    26-01-2005

    Citaat Geplaatst door La4
    zeg gewoon dat je het iook doet, en dat je t graag wil weten, en ja dan ben je ontmaagd!
    wat l*l je allemaal ? dus volgens jou ben je ontmaagd als je zichzelf aftrekt ?????? op wat slaat dat nou , je bent pas ontmaagd als je akalow in p*ssy hebt gestoke meisje

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5.874
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door DAMN!
    Kerel je bent 18, is het nu je doel om zo snel mogelijk ontmaagd te worden? Ga je best doen en een goede studie volgen broeder.

    "Zeg: "O Allah, ik zoek toevlucht tot U tegen de bestraffing van Djahannam (de Hel), en ik zoek toevlucht tot U tegen de bestraffing van het graf, en ik zoek toevlucht tot U tegen de beproeving van al-Masieh ad-Daddjaal, en ik zoek toevlucht tot U tegen de beproeving van het leven en de dood." [Overgeleverd door Moeslim]

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    11
    09-05-2005

    voor het eerst dat deze vraag wordt gesteld door een jongen
    The real QB

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.323
    30-05-2005

    Het is een moeilijke vraag, als je echt het wilt weten moet je dat bij een betrouwbare imaam gaan vragen. (dus of het haram is of niet) Hij zal het dan ook toelichten.

    Als we in biologieboeken gaan kijken, is dat alleen wanneer je gemeenschap hebt. Je weet de daad....
    Desalniettemin, is masturberen afgeraden. Er zijn wel uitzonderingen (als je bang bent dat je zina gaat plegen). Je moet alles goed wegen, is het goed voor je gezondheid? Nee. Is het goed voor je concentratie? Nee. Er zijn voldoende mensen die eraan verslaafd zijn (24/7).

    Er zijn voldoende manieren om het tegen te gaan.
    Zo moet je ervoor zorgen niet alleen te zijn, maar met een goede groep. Ook is vasten aan te raden. En met goede mensen omgaan. Probeer jezelf te overtuigen dat het niet goed is. Als je dat hebt gedaan is het makkelijker.

    Ik geloof dat het gros van de jongens het ooit heeft gedaan. Dus je moet niet denken dat je zielig bent of zo. Maar zorg ervoor dat je ermee kapt.

  11. #26
    Ghorba Jlaatni

    Reacties
    307
    06-11-2003

    MOETEN SIJ weten AFTREKKEN RAAK JE NIET ONTMAAGD!!! LEKKER tog
    ThesSa Deß®a SaiDa BeStf®ienDs 4 Evah

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    12.996
    17-07-2004

    hahahaah zelfs getrouwde mannen trekken zich nog die beesten hahaha

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    11
    09-05-2005

    Citaat Geplaatst door Mohammed1986
    Het is een moeilijke vraag, als je echt het wilt weten moet je dat bij een betrouwbare imaam gaan vragen. (dus of het haram is of niet) Hij zal het dan ook toelichten.

    Als we in biologieboeken gaan kijken, is dat alleen wanneer je gemeenschap hebt. Je weet de daad....
    Desalniettemin, is masturberen afgeraden. Er zijn wel uitzonderingen (als je bang bent dat je zina gaat plegen). Je moet alles goed wegen, is het goed voor je gezondheid? Nee. Is het goed voor je concentratie? Nee. Er zijn voldoende mensen die eraan verslaafd zijn (24/7).

    Er zijn voldoende manieren om het tegen te gaan.
    Zo moet je ervoor zorgen niet alleen te zijn, maar met een goede groep. Ook is vasten aan te raden. En met goede mensen omgaan. Probeer jezelf te overtuigen dat het niet goed is. Als je dat hebt gedaan is het makkelijker.

    Ik geloof dat het gros van de jongens het ooit heeft gedaan. Dus je moet niet denken dat je zielig bent of zo. Maar zorg ervoor dat je ermee kapt.
    dat het slecht voor je gezondheid is is allang achterhaald. Als je je aftrekt doe je eigenlijk hetzelfde als dat je met een meisje naar bed gaat.
    The real QB

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    30
    20-03-2005

    maar nou weet ik nog steeds niet of trekken haram is of wel

  15. #30
    3abdu-Allah

    Reacties
    4.796
    28-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    salaam alaikoem,

    broeder redouan-lacoste het is afgeraden, het toegestaan om te mastuberen wanneer je je sexueel gespannen voelt en kan overgaan op het plegen van overspel (zina).
    verder kan ik alleen zeggen Allahoe a3lam.

    asalaam alaikoem