1. #1
    ILLIGAALTJE

    Reacties
    132
    16-02-2002

    zijn de jongens ook bang voor jullie broers?

    hebben jullie dat ook dat jongens (geen marokanen) aan jou vragen of jullie broers hebben dan zeg ik ja en dan zeggen ze gelijk'nou ik hou afstand van jou' ik heb er eigenlijk wel voordeel aan want als zo'n gozer komt en dan zeg ik 'ik heb een broer en dan houden ze gelijk afstand . Terwijl mijn broers echt niet mijn leven bemoeien

    hebben jullie dat ook????????


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5
    04-03-2002

    Je kunt toch ook meteen zeggen c.q vragen of hij die "afstand" wil bewaren t.o.v. jou?
    Mijn smaak is heel eenvoudig....... ik hou alleen van het allerbeste...

  3. #3
    Beloved Member

    Reacties
    438
    20-02-2002

    Ik heb dat probleem gelukkig niet!!!!!!!! Ik heb alleen een broertje van 15 (hij is ECHT een schatje).

    Dus helaas kan ik niet mee praten....

    Widad

    ~Hdi Marra Men 3doek Oe Alf Marra Men Sdik~


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    26
    06-02-2002

    Ehhhh....... Niet alleen de niet Marokkanen, maar de Marokanen zelf ook. Dan vragen ze eerst wie is je broer misschien ken ik die. En als ze hem te gevaarlijk vinden zijn ze binnen 2 sec. weg.....

    Groetjes Nadiyah

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    26
    06-02-2002

    He Khadija2. dat zeg ik altijd Bin Laden en foets..... Ze zijn weg....


    Groetjes Nadiyah

  6. #6
    crazy sexy cool

    Reacties
    1.746
    26-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    het verhaal hier boven komt me bekent voor

    laterZ:blauwkus:
    what goes around, comes around

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    26
    06-02-2002

    Hoe oud ben je? En vind je het zo erg dat je nog geen 1 vriend hebt gehad?


    Groetjes Nadiyah

  8. #8
    Fleurige Lid.

    Reacties
    237
    09-02-2002

    IK HEB VIJF TOFFE BROERS, EN DIE DAAR NIET MOEILIJK OVER, WANT ZE VERTROUWEN HUN ZUSJE LALLA ZINNA. EN IK KAN ECHT OVER VAN ALLES PRATEN MET MIJN BROERS. LAATST HADDEN WE HET OVER VERLIEFDHEID ENZO. GELUKKIG HEB IK HET MET HUN GETROFFEN!!!!
    [GLOW=deeppink]Morgen blijft altijd een verrassing.......[/GLOW]

  9. #9
    Moderator

    Reacties
    24
    11-12-2001

    oooh nu snap k waarom ze altyd vragen hoeveel broers heb je hoe heten ze wat is je achternaam hmmzzzzz aha k nu biegrijpen goed
    hahaha weer iets bij geleerd

    beslemma

  10. #10
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Wink reactie

    nou ik zie alleen dames hierr, dus dacht laat ik even een mening van een jongen platsen. het kan een jongen niet echt schellen hoeveel broers je hebt, als diegene om je geeft en echt wat met je wilt. want als je serieus bent hoef je niet bang te zijn, als jonegn of meisje.als een jogen weg loopt wanneet je zegt dat je broers hebt, dan weet je dat hij je alleen maar wil playen en dat hij het een te groot risico vindt.
    als ik serieus ben dan kan het niks schellen wat de broers doen, want het gaat dan om de vrouw van je leven. :verliefd:

  11. #11
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    wel

    jewel ik meen het echt. je hoeft mij natuurlijk niet te geloven, maar zo ben ik nou eenmaal. als ik iets wil dan gaa ik er voor.ongeacht wie in de weg staat.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    584
    12-06-2002

    Ik gebruik mijn broer vaak als ik iemand uit mijn buurt wil heben, hij zegt altijd dat ik dat niet mag doen omdat ik hem zwart maak daadoor omdat iedereen dan denkt dat hij zo een bekrompen sukkel is..
    hahaha

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.472
    04-08-2005

    Meidengezeur...

    "De zoetheid van het geloof proef je niet door te happen in overrijpe, rotte appels.
    Pluk, in plaats daarvan, onrijpe vruchten en zie hoe zij onder de juiste omstandigheden uitgroeien tot honingzoet fruit."

    Je kunt niet afhankelijk zijn van het geloof van anderen; wees zelf leidend in je zoektocht naar Allah .


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.472
    04-08-2005

    p.s. de link in mijn ondertekening doet het niet.
    Deze wel:


    Mohamed's Angels



    "De zoetheid van het geloof proef je niet door te happen in overrijpe, rotte appels.
    Pluk, in plaats daarvan, onrijpe vruchten en zie hoe zij onder de juiste omstandigheden uitgroeien tot honingzoet fruit."

    Je kunt niet afhankelijk zijn van het geloof van anderen; wees zelf leidend in je zoektocht naar Allah .


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    260
    05-12-2005

    Ik heb geen broers. ik ben de oudste thuis
    I am a dreamer but when I wake,
    You can't break my spirit - it's my dreams you take.
    And as you move on, remember me,
    Remember us and all we used to be