1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    415
    24-09-2008

    !!!!!!!Dringend opzoek naar een anasheedband!!!!!!!

    Wie o wie kan helpen, over een paar weken is het al zover. Ik had een band geregeld, maar die heeft op et laatste moment afgezegd

    Ik heb juiste nummers nodig van bands, de meeste nummers die hier op de site staan, zijn niet actueel meer.

    Pliess help!!!!!
    Ibn 'Abbaas (radiyya Allaahoe 'anhoe) heeft gezegd:

    "O zondaar, denk niet dat je jezelf veilig hebt gesteld voor de slechte gevolgen van de zonden. Datgene wat op de zonde volgt, is groter dan de zonde zelf. Wat is er met jou, dat de wind die het gordijn doet bewegen terwijl je de zonde verricht je angst aanjaagt en dat je hart niet beeft terwijl Allah naar je kijkt terwijl jij de zonde verricht?"

  2. #2
    Home Sweet Home

    Reacties
    7.090
    03-04-2003

    MVC Premium MVC Premium
    waar kom je vandaan?

    ik heb een nr van 1 anacheed band uit leiden, ze komen alleen als je uit de omgeving komt

    ❤ ❤❤ Blessed, elhamdoulilaah with the most loving parents❤❤❤


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    415
    24-09-2008

    kom uit amsterdam, denk je dat ze dan komen?
    Ibn 'Abbaas (radiyya Allaahoe 'anhoe) heeft gezegd:

    "O zondaar, denk niet dat je jezelf veilig hebt gesteld voor de slechte gevolgen van de zonden. Datgene wat op de zonde volgt, is groter dan de zonde zelf. Wat is er met jou, dat de wind die het gordijn doet bewegen terwijl je de zonde verricht je angst aanjaagt en dat je hart niet beeft terwijl Allah naar je kijkt terwijl jij de zonde verricht?"