1. #211
    MVC Lid

    Reacties
    224
    20-10-2002

    Origineel gepost door DINIM3AK
    heb ik ook niet gevraagd van je!
    Neej deze topic gaat over meiden net als mij...duss wat wil je weten!!!!!!!!!
    **Giorgio Armani**

  2. #212
    De Zingende Lid

    Reacties
    232
    02-12-2002

    Hoe noem je incest in het grieks???


    Antwoord: Pappalamepiemellos
    ANA 7SABTE ENNAS TEBGHINI
    KIMA B'GHAHOUM KALBI ANA
    BESSA7 FI GHAIBI KTALTOUNI
    NE KOEL GHIR RABBI MOULANA ...
    Cheb Hasni ( Allah ye Ra7mou )

  3. #213
    MVC Lid

    Reacties
    42
    30-07-2002

    dinim je bent echt een domme sukkel en ik kan je zeggen dat als jij zo kan denken dat je nog dommer bent dan de achterkant van een varken.
    Zulke jongens zo als jou mogen ze van ophangen en opeten echt waar en let jij maar lekker op je zusje(s) en val de andere vrouwen niet aan omdat jij toeal 1 chickie hebt gezien die er volgens jou onrespectvoll uitzag.

    ACHTERLIJKE KOE

  4. #214
    ik heb nooit gelijk

    Reacties
    604
    08-11-2002

    Origineel gepost door yasminar
    dinim je bent echt een domme sukkel en ik kan je zeggen dat als jij zo kan denken dat je nog dommer bent dan de achterkant van een varken.
    Zulke jongens zo als jou mogen ze van ophangen en opeten echt waar en let jij maar lekker op je zusje(s) en val de andere vrouwen niet aan omdat jij toeal 1 chickie hebt gezien die er volgens jou onrespectvoll uitzag.

    ACHTERLIJKE KOE
    oei oei oei oei oei ik hoop dat je geen hartaanval hebt gekregen !
    wat ben jij zich aangesproken meid!!

    over mijn zusjes hoef je geen zorgen over te maken ik let wel op ze.
    dat is mijn plicht

    ik weet dat jou soort meiden mij graag willen opeten!
    als je wilt hoef je nooit na te denken over wat je zegt!

  5. #215
    ik heb nooit gelijk

    Reacties
    604
    08-11-2002

    Origineel gepost door **Armanigurly**
    Neej deze topic gaat over meiden net als mij...duss wat wil je weten!!!!!!!!!
    wat ik wil weten? stond toch duidelijk op de voorpagina?
    waarom heb je geen respect voor je ouders? en waarom heb je geen respect voor je geloof?
    jij geeft hier zelf aan dat deze topic over meiden gaat net als jij.
    dus jij hebt geen respect voor je ouders en ook niet voor je geloof!
    als je wilt hoef je nooit na te denken over wat je zegt!

  6. #216
    MVC Premium

    Reacties
    1.379
    13-09-2002

    MVC Premium MVC Premium
    meiden hebben genoeg respect voor hun ouders
    dat kunnen we van de jongens niet zeggen!!
    natuurlijk bidden jullie 5x op een dag en jullie roken niet en drinken niet en gaan nooit uit
    en...
    jullie kijken nooit naar vrouwen jullie zijn (net als de meeste vrouwen) maagd
    en alllemaal gaan jullie trouwen met een familielid uit marokko omdat jullie ouders dat zo graag willen
    DREAM ON!!!!!!!!!!
    bousa
    Live today, die tomorrow!!
    don't live to just die, live to die and be rememberd!!

  7. #217
    ik heb nooit gelijk

    Reacties
    604
    08-11-2002

    Origineel gepost door Hamida
    meiden hebben genoeg respect voor hun ouders
    dat kunnen we van de jongens niet zeggen!!
    natuurlijk bidden jullie 5x op een dag en jullie roken niet en drinken niet en gaan nooit uit
    en...
    jullie kijken nooit naar vrouwen jullie zijn (net als de meeste vrouwen) maagd
    en alllemaal gaan jullie trouwen met een familielid uit marokko omdat jullie ouders dat zo graag willen
    DREAM ON!!!!!!!!!!
    bousa
    deze topic gaat niet over de jongens
    als je wilt hoef je nooit na te denken over wat je zegt!

  8. #218
    MVC Lid

    Reacties
    26
    17-10-2001

    Salaam, Het zijn niet alleen de marokaanse meiden die hier in NL wonen. Als je ziet wat ze in Marocco dragen en hoe ze met hun ouders om gaan dat wil je niet weten. Ik vind dat de dames hier in NL meer respect hebben. Je kunt ze natuurlijk niet allemaal over een kam scheren.
    Wasalamo alikoum,

  9. #219
    Mujahida

    Reacties
    1.947
    05-10-2002

    Re: marokkaanse meiden kennen geen respect!!

    Origineel gepost door DINIM3AK
    waarom heb jullie meiden geen respect voor jullie ouders?
    waarom dragen jullie strakke kleding met jullie ouders?
    waarom nemen jullie altijd zoveel vrienden ??
    waarom schamen jullie niet?


    waar gaat het heen met de meiden hier in NL?
    de islam gaat hier achteruit en dat heeft nederland te danken aan de meiden hier!!!

    wil je reageeren?mag, maar hou die scheldwoorden voor je!!
    uuhm uuuhm je zou zelf wel weten dat het op niks slaat wat je hier gezegd hebt maar blijkbaar heb je aandacht tekort ofzo en wil je dat mensen fel hierop gaan reageren. Maar goed el mohiem:
    ten eerste: wie ben jij om zo over het algemeen te oordelen en uuh uuh nee nee je oordeelt over iedereen want je zegt letterlijk JULLIE dus niet gaan ontkennen oke?? maar goed;
    ten tweede: waar slaat het in godsnaam op om te zeggen dat de islam achteruit gaat door die meiden hier (ik hoop voor je dat je geen zussen hebt), als jij vind dat de islam achteruit gaat he ga dan eerst bij jezelf kijken en begin bij jezelf te verbeteren in plaats van bij anderen want als jij denkt dat jij iemand bent die geen schande is voor de islam dan heb je het mis jongeman want je bent het wel en waarom??? LEES JE TOPIC MAAR. maar goed daar wordt jij INSHALLAH voor gestraft door allah .
    ten derde: ooooooooh meskien jij vind dat wij meiden geen respect hebben voor onze ouders en zoveel vriendjes hebben en strakke kleren dragen en ons niet schamen LUISTER mannetje als jij ziet dat jouwn ZUSSEN dit allemaal thuis doen he? voor je ouders ga dan niet denken dat alle meiden zo zijn okeee!!!!!

    maar goed dit moest ik effe kwijt eigenlijk had ik helemaal niet moeten reageren want jij weet dat het onzin is en ik ook wat je hebt gezegd stomme ik he??? allemaal voor niks getypt he?

  10. #220
    Mujahida

    Reacties
    1.947
    05-10-2002

    Origineel gepost door DINIM3AK
    deze topic gaat niet over de jongens
    Nee deze topic gaat zeker niet over de jongens maar over jouwn zussen he???? (kan niet anders namelijk)

  11. #221
    ik heb nooit gelijk

    Reacties
    604
    08-11-2002

    Origineel gepost door Lady Cazawia
    Nee deze topic gaat zeker niet over de jongens maar over jouwn zussen he???? (kan niet anders namelijk)
    nee deze topic gaat over jou soort sl.et! en niet over mijn zussen!
    mijn zussen kennen wel manieren en doen alles aan hun geloof!
    als je wilt hoef je nooit na te denken over wat je zegt!

  12. #222
    ik heb nooit gelijk

    Reacties
    604
    08-11-2002

    Re: Re: marokkaanse meiden kennen geen respect!!

    Origineel gepost door Lady Cazawia
    uuhm uuuhm je zou zelf wel weten dat het op niks slaat wat je hier gezegd hebt maar blijkbaar heb je aandacht tekort ofzo en wil je dat mensen fel hierop gaan reageren. Maar goed el mohiem:
    ten eerste: wie ben jij om zo over het algemeen te oordelen en uuh uuh nee nee je oordeelt over iedereen want je zegt letterlijk JULLIE dus niet gaan ontkennen oke?? maar goed;
    ten tweede: waar slaat het in godsnaam op om te zeggen dat de islam achteruit gaat door die meiden hier (ik hoop voor je dat je geen zussen hebt), als jij vind dat de islam achteruit gaat he ga dan eerst bij jezelf kijken en begin bij jezelf te verbeteren in plaats van bij anderen want als jij denkt dat jij iemand bent die geen schande is voor de islam dan heb je het mis jongeman want je bent het wel en waarom??? LEES JE TOPIC MAAR. maar goed daar wordt jij INSHALLAH voor gestraft door allah .
    ten derde: ooooooooh meskien jij vind dat wij meiden geen respect hebben voor onze ouders en zoveel vriendjes hebben en strakke kleren dragen en ons niet schamen LUISTER mannetje als jij ziet dat jouwn ZUSSEN dit allemaal thuis doen he? voor je ouders ga dan niet denken dat alle meiden zo zijn okeee!!!!!

    maar goed dit moest ik effe kwijt eigenlijk had ik helemaal niet moeten reageren want jij weet dat het onzin is en ik ook wat je hebt gezegd stomme ik he??? allemaal voor niks getypt he?
    meid,
    ten eerste meid jij zegt dat ik aandacht tekort heb en blabla en toch reageer je???
    zeg nou gewoon dat je aangesproken voelt!!
    als je wilt hoef je nooit na te denken over wat je zegt!

  13. #223
    Mujahida

    Reacties
    1.947
    05-10-2002

    Origineel gepost door DINIM3AK
    nee deze topic gaat over jou soort sl.et! en niet over mijn zussen!
    mijn zussen kennen wel manieren en doen alles aan hun geloof!
    Nee Nee jongeman deze topic gaat letterlijk over jouwn zussen want alles wat men zegt leert ie of ziet ie van thuis dus in jou geval jouwn zussen!!!
    Maar ja je hoeft het niet toe te geven hoor ik zou me ook kapot schamen om te zeggen dat mijn zussen zo zijn, ik heb er begrip voor hoor is niet erg allah brengt ze op het goede pad inshallah.
    En tjaaa dat jij mij een **** noemt geeft niet hoor helemaal niet ben je gek?? want weet je waarom jij kent mij helemaal niet eens hahahaha goed van mij he, slim ben ik he??

  14. #224
    Mujahida

    Reacties
    1.947
    05-10-2002

    Re: Re: Re: marokkaanse meiden kennen geen respect!!

    Origineel gepost door DINIM3AK
    meid,
    ten eerste meid jij zegt dat ik aandacht tekort heb en blabla en toch reageer je???
    zeg nou gewoon dat je aangesproken voelt!!
    Luister ik ga niet weer alles herhalen wat ik gezegd had, ik vind het spijtig voor je dat je traag van begrip bent als je iets leest maar ik heb een goeie tip voor je :LEES HET NOG EEN KEER hahahaha
    En tjaaa als jij denkt dat ik me aangesproken voel is het jouw probleem want jij zit er mee, en als je niet tegen de waarheid en kritiek kan heb ik nog een tip voor je: OPEN GEEN TOPIC MEER hahahaha
    Ik heb medelijden met je echt waar en met je zussen helemaal meskiennnnnnnnn aaaaaaaah !!!!!
    Ik hoop dat ik je wat aandacht gegeven heb en dat je nu tevreden bent want tjaaaa het is inderdaad niet zo makkelijk als je aandacht tekort heb hoop je hiermee geholpen te hebben

  15. #225
    ik heb nooit gelijk

    Reacties
    604
    08-11-2002

    Origineel gepost door Lady Cazawia
    Nee Nee jongeman deze topic gaat letterlijk over jouwn zussen want alles wat men zegt leert ie of ziet ie van thuis dus in jou geval jouwn zussen!!!
    Maar ja je hoeft het niet toe te geven hoor ik zou me ook kapot schamen om te zeggen dat mijn zussen zo zijn, ik heb er begrip voor hoor is niet erg allah brengt ze op het goede pad inshallah.
    En tjaaa dat jij mij een **** noemt geeft niet hoor helemaal niet ben je gek?? want weet je waarom jij kent mij helemaal niet eens hahahaha goed van mij he, slim ben ik he??
    slim? je bedoelt dom!!
    als jij niet aangesproken voelt dan had je niet gereageerd
    deze topic ging over meiden zoals jij, en jij hebt hier wel opgereageerd betekent dat jij van die meiden bent
    meer heb ik niet te zeggen
    als je wilt hoef je nooit na te denken over wat je zegt!