1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    37
    15-09-2009

    Citaat Geplaatst door Oeta Bekijk reactie
    Oplossing van jouw probleem snijdt aan twee kanten: kappen met het gefrunnik.
    - geen seksproblemen aka zorgen.
    - huidbehoud in het hiernamaals.

    Als je getrouwd was had ik je goede tips gegeven, maar wacht nog maar even tot je trouwt. Beter voor jou en voor die jongen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    248
    20-05-2009

    Heb ik ook meegemaakt. Het is de schaamte. Waarom zo snel met elkaar naar bed.... Leer elkaar oprecht kennen. Anders is het zo nep. Sex enkel voor de lust is alleen weggelegd voor 7ajawan. En dat ben je duidelijk niet en hij ook niet. Een stukje schaamte is een teken dat je een goed meisje bent. Je kunt pas all the way gaan als je iemand door en door kent en vertrouwt.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    248
    20-05-2009

    Beter stop je met deze zondes en ga je alles halal doen. De pad van Allah volgen. Huwelijk. Dat is het fijnste vorm van sex. Geen schaamte en angst. Respect voor je mannetje en je lichaam

  4. #19
    horny as hell

    Reacties
    915
    22-12-2006

    Citaat Geplaatst door zina_dinaaa Bekijk reactie
    Ik heb het dan over dat je je niet helemaal 100% jezelf geeft tijdens sex, en zo'n gevoel heb je ook bij je partner? Want zoiets moet toch van beide kanten komen denk ik.. is het schaamte of is het de vonken die je mist? Ik vraag het me af of iemand dit herkent?
    ga aub iets nuttigs doen ipv jezelf dingen steeds af te vragen en doelloze topics te openen
    beschikbaar voor vast, discreet en sociaal se.ksrelatie

  5. #20
    altijdblijvenlachen!

    Reacties
    3.312
    15-11-2006

    Citaat Geplaatst door na3eema Bekijk reactie
    ga aub iets nuttigs doen ipv jezelf dingen steeds af te vragen en doelloze topics te openen

    niemand heeft gevraagd om jou doelloze menig, so shut up!
    CuTe GuYs MaKe YoU cRaZy.. HoT gUyS mAkE yOu MeLt.. CooL GuYs MaKe YoU DaYDreaM.. BUt FuNnY gUyS mAkE yOu FaLL iN lOvE wiThOuT kNoWiNg It

  6. #21
    ***nodori***

    Reacties
    133
    27-06-2009

    Smile

    Citaat Geplaatst door Hayati_NourI22 Bekijk reactie
    Beter stop je met deze zondes en ga je alles halal doen. De pad van Allah volgen. Huwelijk. Dat is het fijnste vorm van sex. Geen schaamte en angst. Respect voor je mannetje en je lichaam

    mooi gezegt, jij hebt 100% gelijk zuster

    Ayaat ul-koersie

    Allahoe la ilaha illahoe, al hayyoel kayyoem la ta’ ghoe-zoe-hoe sinatoen
    wa la nauwm. Lahoema fis-samawati wa ma fil ard. Manzal-lazie yasjfa’oe inda-hoe
    illa bi id-nih. Yaglamoe ma bayna aidi-hiem wa ma ghal-fa-hoem wa la
    yoehi-toena bi sjai-ien min-ilmihi illa bi ma sjaah. Wasia koer-si-yoehoes-sama-watie
    wal ard. Wa la ya’oe-doe-hoe hifzoe-hoema wa hoe-wal aliy-yoel aziem.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    58
    03-07-2009

    Citaat Geplaatst door zina_dinaaa Bekijk reactie
    Ik heb het dan over dat je je niet helemaal 100% jezelf geeft tijdens sex, en zo'n gevoel heb je ook bij je partner? Want zoiets moet toch van beide kanten komen denk ik.. is het schaamte of is het de vonken die je mist? Ik vraag het me af of iemand dit herkent?
    Ik herken het. Is op te lossen met harde sex, geef je gwn 200% en je krijgt het terug..

  8. #23
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Stel de vraag aan hem scheelt jou en ons hoofdpijn.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    323
    09-10-2017

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Stel de vraag aan hem scheelt jou en ons hoofdpijn.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    43
    16-07-2021

    Waazabi topic uit 2009

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    Dem 12 jaar geleden

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    115
    12-09-2021

    Citaat Geplaatst door zina_dinaaa Bekijk reactie
    Ik heb het dan over dat je je niet helemaal 100% jezelf geeft tijdens sex, en zo'n gevoel heb je ook bij je partner? Want zoiets moet toch van beide kanten komen denk ik.. is het schaamte of is het de vonken die je mist? Ik vraag het me af of iemand dit herkent?
    Uiteindelijk ben je geëindigd met een oude lelijke Turk van javastraat nadat je tig keer misbruikt en gebruikt bent door Jan en alleman hahaha

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    192
    31-05-2016

    Citaat Geplaatst door zina_dinaaa Bekijk reactie
    Ik heb het dan over dat je je niet helemaal 100% jezelf geeft tijdens sex, en zo'n gevoel heb je ook bij je partner? Want zoiets moet toch van beide kanten komen denk ik.. is het schaamte of is het de vonken die je mist? Ik vraag het me af of iemand dit herkent?
    Je plaats dit nu hier, maar communiceer je dit ook met hem? Een grote fout dag vaak gemaakt wordt, is dat er te weinig gepraat wordt over preferenties, je behoeftes, etc.
    Als je dit niet aan hem verteld, dan zal er ook niets veranderen. Kortom, als je nog niet met hem praat over je behoeftes tijdens seks dan zou ik daarmee beginnen.