1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    36
    26-11-2009

    Breng je kinderen nooit naar een creche!!!!!!


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    763
    14-01-2005



    gelukkig gaan de mijne niet!!
    hamdoelillah

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    36
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door Addict Bekijk reactie


    gelukkig gaan de mijne niet!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    475
    28-12-2003

    Je zegt hetzelf "KUNNNEN" worden mishandeld...
    De mijne gaan al ruim 2 jaar en nooit problemen gehad...ben juist heel tevreden elhamdoelilah...
    KENNIS IS MACHT.....

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    25.794
    26-09-2002

    Gekken heb je overal. Op een creche, in je eigen huis, daarbuiten.

    La haoula walla kouata illa bilah. Lijkt meer op een spokenhuis dan op een creche eerlijk gezegd.

  6. #6
    WOMANXYZ.COM

    Reacties
    40.294
    14-04-2005

    wanneer ze zelf kunnen aangeven of iets prettig is verlopen hoef je niet zozeer bang te zijn. als het om een baby gaat dan wordt het wel moeilijk soms

    dit hoor je wel vaker

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    182
    11-08-2004

    je doet alsof alle crèches kinderen mishandelen. Ik vind dat je als ouders allert moet blijven, maar gaan zeggen om je kind er nooit te brengen is wel overdreven.
    Ma fi ya3eesh illa ma3ak

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    36
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door Tsejno Bekijk reactie
    je doet alsof alle crèches kinderen mishandelen. Ik vind dat je als ouders allert moet blijven, maar gaan zeggen om je kind er nooit te brengen is wel overdreven.
    nee dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat je het risico loopt dat je kids worden mishandeld

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.284
    29-06-2007

    lijkt me vreselijk als je denkt van je kind is veilig ondertussen wordt het Allah i7fed flink mishandeld, ik had ooit stage gelopen bij een kinderdagverblijf, en na een tijdje was ik klaar daar na 6 maanden toen kwam ik een keer een van de moeders tegen en die vertelde mij dat mijn toenmalige stagebegeleidster die arme kids stiekem ging knijpen en klappen op hun gezicht geven, ik dacht waat ik geschokt, want ze kwam over als een echte kindermens, ik dacht nee kan niet maar het scheen dus wel waar te zijn, want ik kwam toevallig nog een moeder tegen die dat zei ze werd ontslagen/geschorst
    ondertekeningloos

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    182
    11-08-2004

    Citaat Geplaatst door mar00kaantjue18 Bekijk reactie
    nee dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat je het risico loopt dat je kids worden mishandeld


    Breng je kinderen nooit naar een creche!!!!!!

    Maar bon, kga er niet over zagen, Ik snap wat je wil bedoelen.
    Het is belangrijk dat mishandeling aan het licht komt, zo blijven ouders, en andere mensen allert. En worden er controles uitgevoerd. En moge de mishandelaars gestraft worden!!
    Ma fi ya3eesh illa ma3ak

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    7.210
    14-03-2008

    Citaat Geplaatst door mar00kaantjue18 Bekijk reactie
    nee dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat je het risico loopt dat je kids worden mishandeld

    Nou je titel ''zegt'' : Breng je kinderen nooit naar een creche.

    Anyway, het kan inderdaad overal gebeuren. Als ouder moet je gewoon alert blijven, veel meer kan je niet doen.

  12. #12
    Twee gebruikers.

    Reacties
    488
    09-08-2009

    Wil ik dit wel zien?

  13. #13
    dankbaar

    Reacties
    2.493
    14-06-2008

    OOOOooooh mijn Allaaaaaah.. oo wallah shocking...Aaaachhh arme kind

    Viessss wijffffff...

    .Q. Nee, dit wil je niet zien.....
    Allah is de almachtige de vergevensgezinde
    Is over alles op de hoogte...
    Allah is de meest barmhartige..
    Ya'Allah wijs me de goede pad,
    Leid me en bescherm me tegen het kwaad
    En behoed me van alle slechte dingen..

  14. #14
    ........

    Reacties
    7.074
    23-02-2009

    zooooo erg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Leeft dat kindje nog? want ze schudde haar wel heel erg.
    Mijn prins zit niet op een paard maar op een schildpad en daarom duurt het zolang voordat hij bij me is.

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    598
    04-05-2008

    Heb bijna moeten huilen van de schrik. Het engste is wanneer ze dat kind oppakt alsof het een pop is en meeneemt uit het zicht van de camera...

    Als ik dat kind was zou ik haar als ik wat ouder was, opzoeken en op vreselijke wijze om het leven brengen dan eindelijk rust te vinden