1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    224
    27-01-2009

    [B][B]Wejhooooh Mach`Allah mooi verhaal Gaa gauw verder! /B]

  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    'Heb je spijt dat je weg bent gegaan' kwam er schor uit zijn mond, wij zaten hier nu al een tijdje maar de tijd vloog voorbij omdat ik me hier zo goed voelde, nouja hier het was eerder omdat ik bij hem was. 'Nee' fluisterde ik. Ik grabbelde even in mijn tas en zocht mijn telefoon ik wilde de tijd even weten, het was klokslag 00.00 uur. Mijn wenkbrauwen schoten omhoog. Het was akelig stil en het werd alsmaar kouder en kouder, ik begon te klappertanden en niet zo een beetje ook. Ik had wat uit mijn tas kunnen pakken om aan te doen maar ik had geen zin om te bewegen. 'Neem mijn jas aan' zei hij terwijl hij die al uitdeed. Ik keek even op en keek hem vol verwondering aan wat was hij lief zeg. 'Hier' zei hiij terwijl zijn jas werd overhandigd. 'Dankje' Ik kroop onder zijn arm en we bleven zo een tijdje zitten, ik werd high van zijn geurtje. Ik viel langzaam in slaap onder zijn arm, warm gehouden door zijn jas.
    Ik hoorde wat gefluister in mijn oor waar ik langzaam wakker van werd. 'Hé, word is wakker anonymous' Ik moest er van lachen. 'Wat is er, ik sliep zo lekker' zei ik met een schore stem. 'Je hebt geen slaapplek toch' vroeg hij terwijl hij de lokken voor mijn ogen opzij schoof. 'Nee' ik schaamde me. 'Oke, kom' hij stond op, tilde mijn tas en reikte zijn hand naar mij toe. Ik vertrouwde hem blindelings ik gaf hem mijn hand waardoor hij een scheef lachje op zijn gezicht kreeg. Ik stond op en liep met hem mee. Het was nog nacht, maar dat hield mensen er niet van om naar buiten te gaan. Er waren vele jongeren buiten, ik hield mijn hoofd laag voordat iemand mij zou herkennen. 'Deze kant' zei hij zachtjes. We liepen nu de parkeerplaats op, blijkbaar naar zijn auto toe.
    'Zo zo, dat doe je goed' zei ik nadat ik zijn auto zag. De auto was zwart van kleur en glimmend, ik had niet veel verstand van auto's maar volgens mij was het een Mercedes zo eentje van die nieuwe types. Maar hij reageerde er niet op. We stapten beide in, deden de gordels om maar verder was er een doodse stilte. Ik begon nu te twijfelen was dit wel zo een goede zet. Straks doet hij me wat aan of iets dergelijks. Ik begon steeds harder te ademen en ja hoor de tranen kwam weer op maar hij mocht ze niet zien. Ik keek even zijn kant op, hij zou me dat toch niet aan doen, of wel? Ik draaide mijn gezicht snel om toen hij door had dat ik hem bekeek. Ik voelde mijn hart steeds harder op en neer gaan. 'Waar denk je aan' zei hij me. 'Ik denk dat jij me wat aan gaat doen is dat zo' dat is wat ik had moeten zeggen maar in plaats daarvan zei ik dit 'Aan mijn moeder'. Hij reed nu een straatje in met mooie grote huizen, Ik keek even verbaasd rond maar liet me verder niet kennen. 'Zijn we er' vroeg ik hem een paar seconde na mijn vraag zette hij de motor uit. 'Ja, stap maar uit' zei hij terwijl hij mijn tas van de achterbank pakte. Ik liep vervolgens naar de stoep toe en keek wachtte op hem, Vervolgens sloeg hij zijn hand om mij heen en hield mij zo warm, je hoorde de klik klak van mijn hakken. Hij pakte nu zijn sleutels uit zijn zak en stopte voor een huis. Ik bleef even staan ik wist niet wat ik zag, het was ongelovelijk mooi en groot. 'Kom je nou nog' zei hij en wekte me uit mijn gedachten. Ik liep naar binnen toe en sluitte de deur achter me. 'Nou dit is mijn huis, kom verder schoonheid' zei hij. En weer schonk hij mij dat glimlachje dat mijn hart deed smelten..

  3. #18
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Wow, dames ik had dus nooit gedacht dat zoveel leden zich zouden melden. Ik kan niet blijer zijn dan dit.

    Bedankt dames en ik hoop dat jullie dit verhaal lezen tot het einde.
    Dikke kus.

  4. #19
    Tekzenayt-Thabdarst

    Reacties
    293
    20-12-2008

    Bedankt, mooi!

  5. #20
    _ARABIERTJE_ ( L )

    Reacties
    414
    31-08-2008

    ga gauw verder meid

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    59
    29-11-2009

    wouw plz ga verder je hebt schrijftalent@

  7. #22
    *EnGeLtjeHh*

    Reacties
    796
    09-05-2005

    Mooi verhaaal,,

    Ga gauw verder!!

    Xje van Malika
    ♥||I lOve You LiKe nO One Can||♥

  8. #23
    xXx

    Reacties
    49
    10-11-2009

    wooooow echt goei verhaal
    ga rap verder !!

  9. #24
    Just me

    Reacties
    483
    13-04-2008

    ga gauw verder!!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    885
    05-11-2008

    Ga A.u.b Verder

  11. #26
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Jullie maken mijn dagje goed!
    Ik ben trouwens al bezig met een vervolgje
    Dikke kus

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    885
    05-11-2008

    uuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppp
    uuuuuuuuuupppppppppp
    uuuuuuupppppppppppppppppppppppp
    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppp

    ga a.u.b. verder

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    885
    05-11-2008

    sneller typen want ik ben mieuwsgierig

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    885
    05-11-2008

    sneller typen

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    885
    05-11-2008

    Citaat Geplaatst door Lady-E Bekijk reactie
    Jullie maken mijn dagje goed!
    Ik ben trouwens al bezig met een vervolgje
    Dikke kus


    snel typen a.u.b. ik sta te wachten

    ik ben nieuwsgierig