1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    313
    21-08-2001

    Nou sorry hoor....maarre geef mij maar een man die een beetje haar heeft op z'n borst dan een geplukte kip!!
    Een man mag best wel haren hebben, en niet zo'n 1 die helemaal glad is van top tot teen...oke hij moet niet al té behaard zijn, dat hoeft van mij ook weer niet, maar een beetje haar kan geen kwaad!!

    Groetjessss :boogie:
    Bismi Allah Rahmani Raheem 'Alle lof zij Allah, de Heer der Werelden De Barmhartige, de Genadevolle. Meester van de Dag des Oordeels. U alleen aanbidden wij en U alleen smeken wij om hulp. Leid ons op het rechte pad, Het pad dergenen, aan wie Gij gunsten hebt geschonken niet dat van hen, op wie toorn is nedergedaald, noch dat der dwalenden' (Al-fatiha, Het Begin)

  2. #17
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    aftellen

    nog 16 te gaan!!!
    Kennis is nog geen wijsheid.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Als ie maar geen haar op zijn RUG heeft
    NIZNO ED POTS!!!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    45
    28-01-2002

    so dat moest er ook nog bijkomen sabrinat, ik kan al niet tegen borst haar, laat staan rughaar, ieeeeeeuuuuuuuuuwww

    [img]http://www.candela-iberica.com/.../images/BackHair2bef.jpg[img]

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    19
    26-03-2002

    ze identificeren zich met hun borsthaar!!!!


    hahahahahahahahah

  6. #21
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    BORSTHAAR???????????
    BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR- the stuff nightmares are made of!!!


  7. #22
    **Bismi'allah**

    Reacties
    1.760
    31-03-2002

    HIHIHIHIHIHIHIHIHIHI BORSTHAAR !!!!!!!
    Wist je dan een persoon zijn ouders tot de hoogste rangen van het paradijs kan brengen met gebeden?
    Abu Hurayrah heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: ''Een man zal een hoge status krijgen in het Pardijs, en de man zal vragen ''waar komt dit vandaan?'' En er zal gezegt worden ''dat komt door je zoon's gebeden voor vergeving voor jou'' [Overgeleverd door Ibn Maajah, 3660 als Saheeh]

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    195
    24-11-2001

    pazzzzzzzzzzz ik heb ook borsthaar endan endan...lekker tochhhh....:melig: :melig:

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.764
    02-05-2002

    Ok ik maak nu ff een einde aan een eindeloze discussie.....

    KWESTIE VAN SMAAK!!!!!!!!!!!

    enne.... een overbehaarde vrouw is nog altijd veel erger dus dametjes zip it up!!!!!!!! (daarmee bedoel ik mondje dicht en niet sip de rits ofso up )
    Before you can reed me you've gotta learn how to see me....

  10. #25
    God bless you all

    Reacties
    79
    16-11-2001

    Borsthaar is sexy
    Borsthaar is MANNELIJK
    Als hij maar niet overdreven behaard is

    Dat streepje haar dat bij de navel loopt vind ik nog mooier