1. #1
    Bent Berkane

    Reacties
    70
    20-01-2004

    Talking ...werken Of Chillen F Lmaghreb...

    EWA A NESS...wesh keyen shi vacance hed l3am wella welou??
    ik krijg altyd te horen dat mensen op zoek zijn vakantiewerk in de zomervakantie maar jah ze willen m ook chillen in marokko...maar wat heb jij liever....choose your priorities..

    ik hoor t nog wel van jullie
    ''Ieder kind wordt in fithrah (de natuurlijke, goede aard van de mens, de islam) geboren en het zijn de ouders die het tot een jood, christen of magier maken." (Overgeleverd door Boecharie)


    De Profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd:

    Handelingen worden alleen door hun intentie bepaald en ieder mens zal alleen dat krijgen wat met zijn bedoelingen samenhangt.

  2. #2
    Bent Berkane

    Reacties
    70
    20-01-2004

    gouli ma bghitsh leflous..?shkoun meyabghish leflous...maar jah saidia is verleidelijk..ik persoonlijk hou het op maghreb....
    ''Ieder kind wordt in fithrah (de natuurlijke, goede aard van de mens, de islam) geboren en het zijn de ouders die het tot een jood, christen of magier maken." (Overgeleverd door Boecharie)


    De Profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd:

    Handelingen worden alleen door hun intentie bepaald en ieder mens zal alleen dat krijgen wat met zijn bedoelingen samenhangt.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    185
    15-10-2003

    even werken, geld verdienen, en dan vertrekken, zou mooie combinatie zijn, dat werken ben ik al aan begonnen, zou mooi zijn als ik straks ook vertrok. maar we zien wel.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    158
    19-01-2004

    rijk zijn is veel beter. niet werken lekker genieten.

  5. #5
    whatever Lola want..

    Reacties
    2.471
    20-01-2003

    Re: ...werken Of Chillen F Lmaghreb...

    Origineel gepost door zina_elberkania
    EWA A NESS...wesh keyen shi vacance hed l3am wella welou??
    ik krijg altyd te horen dat mensen op zoek zijn vakantiewerk in de zomervakantie maar jah ze willen m ook chillen in marokko...maar wat heb jij liever....choose your priorities..

    ik hoor t nog wel van jullie
    vakantie natuurlijk... ben 1 keer hier gebleven en ging echt bijna dood van verlangen... niet normaal....

  6. #6
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    Chillen Flmaghrib !

    » Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..


  7. #7
    -..Precious..-

    Reacties
    1.356
    28-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Chillen in mocroland.............mn ouders betalen alles

    You, you’re not aware
    That we’re aware
    Of your despair
    Don’t show your tears
    To your oppressor
    Don’t show your tears


  8. #8
    wees een ware moslim

    Reacties
    2.729
    17-03-2003

    uwhaha woellah ilah me ouddrs bettallen alllesss
    " Vrienden zijn Speciaaal

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    1.630
    07-08-2003

    Origineel gepost door alhoceimachaima
    uwhaha woellah ilah me ouddrs bettallen alllesss
    mijne ook glukkig.......

  10. #10
    whatever Lola want..

    Reacties
    2.471
    20-01-2003

    Origineel gepost door mocrow
    Chillen in mocroland.............mn ouders betalen alles
    voordeel van jong zijn en geen zorgen

  11. #11
    Bent Berkane

    Reacties
    70
    20-01-2004

    Origineel gepost door HalimElBerkani
    even werken, geld verdienen, en dan vertrekken, zou mooie combinatie zijn, dat werken ben ik al aan begonnen, zou mooi zijn als ik straks ook vertrok. maar we zien wel.
    zeker mooie combinatie....shkoun b7elek...insha'Allah ga je...
    ''Ieder kind wordt in fithrah (de natuurlijke, goede aard van de mens, de islam) geboren en het zijn de ouders die het tot een jood, christen of magier maken." (Overgeleverd door Boecharie)


    De Profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd:

    Handelingen worden alleen door hun intentie bepaald en ieder mens zal alleen dat krijgen wat met zijn bedoelingen samenhangt.

  12. #12
    Bent Berkane

    Reacties
    70
    20-01-2004

    Re: Re: ...werken Of Chillen F Lmaghreb...

    Origineel gepost door Farkoessa
    vakantie natuurlijk... ben 1 keer hier gebleven en ging echt bijna dood van verlangen... niet normaal....
    ja man, ik ook...ik werd gewoon para...louken 3lia nemshi koul 3am..
    ''Ieder kind wordt in fithrah (de natuurlijke, goede aard van de mens, de islam) geboren en het zijn de ouders die het tot een jood, christen of magier maken." (Overgeleverd door Boecharie)


    De Profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd:

    Handelingen worden alleen door hun intentie bepaald en ieder mens zal alleen dat krijgen wat met zijn bedoelingen samenhangt.

  13. #13
    -

    Reacties
    384
    15-05-2004

    Chillen... duhh

  14. #14
    Bent Berkane

    Reacties
    70
    20-01-2004

    nog 2 weken man...ik begin al af te tellen....
    ''Ieder kind wordt in fithrah (de natuurlijke, goede aard van de mens, de islam) geboren en het zijn de ouders die het tot een jood, christen of magier maken." (Overgeleverd door Boecharie)


    De Profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd:

    Handelingen worden alleen door hun intentie bepaald en ieder mens zal alleen dat krijgen wat met zijn bedoelingen samenhangt.