1. #1
    ...

    Reacties
    2.291
    07-06-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Question Miskraam

    Salaam wa3 liekoem wa rahmatoe lahiwabarakatoe

    Me moeder had ongeveer 1 jaar geleden een miskraam gehad. Het was een hele schrik voor haar (en voor de rest van de famillie natuurlijk). Maar helemaal toen ze der achter kwam dat ze een tweeling had. Wat ze dus niet wist. Die baby's waren er thuis gewoon uitgevallen. En ze schrok dus heel erg en ging na de toilet. Niemand was er op dat moment om haar te helpen. De baby's waren heel gevoelig. Toen ze de baby's op pakte begonnen ze te kruimelen. En liet ze toen vallen in de wc. Ze wist niet echt wat ze deed op dat moment. Want ze was echt in paniek. En nu nog denk ze steeds aan die baby's. Ze heeft echt spijt dat ze ze in de toilet heeft laten vallen. Ze denk er echt elke dag aan. Haar vraag is heeft ze hier een zonde mee begaan? Ze zegt altijd ik heb ze laten lijden. InshAllah heeft iemand hier antwoord op.

    wa3 liekoem salaam warahamatoelahi wa barakatoe

  2. #2
    ...

    Reacties
    2.291
    07-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Het kan wel een hevige ongesteldheid zijn. Maar de baby's kwamen er ook uit. Van 3 maanden oud. Je zegt gewoon iets terwijl je er niks van weet. Was het maar waar dat het een grap is.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    682
    08-10-2003

    Origineel gepost door ChaChie
    is dit een zieke klote grap ofzo?
    ik weet niet hoor maar een miskraam is het zelfde als een hevige ongesteld heid en zijn geen kruimillige babies die uit je schoot vallen.
    Een miskraam betekent dat ze zwanger was. Hoe de babies eruit zagen hangt af van in welk stadium van de zwangerschap ze was en hoe groot de babies waren. Waar blijven die babies dan volgens jouw?

    Verder als die babies eruit zijn gevallen, waren ze toch dood? Hoezo heeft je moeder ze laten lijden. Het was de wil van Allah en dat ze per ongeluk in de toilet zijn gevallen is een ongelukje. Als ze naar het ziekenhuis was gegaan hadden ze ze ook weggegooid.

  4. #4
    ...

    Reacties
    2.291
    07-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door zinne_dinne_nr1
    Een miskraam betekent dat ze zwanger was. Hoe de babies eruit zagen hangt af van in welk stadium van de zwangerschap ze was en hoe groot de babies waren. Waar blijven die babies dan volgens jouw?

    Verder als die babies eruit zijn gevallen, waren ze toch dood? Hoezo heeft je moeder ze laten lijden. Het was de wil van Allah en dat ze per ongeluk in de toilet zijn gevallen is een ongelukje. Als ze naar het ziekenhuis was gegaan hadden ze ze ook weggegooid.
    Dat zeg ik nou ook elke keer tegen haar. Maar ze luistert gewoon niet.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    102
    13-08-2002

    salaam aleikoem.
    het spijt me als ik hier mensen mee heb lopen kwetsen met mijn opmerking.
    maar het ligt voor mij heel gevoelig(Dit onderwerp) en aangezien er vaak rare zieke verhalen op dit forum verspreid worden heb ik zo gereageerd.

    en riffmocro jij kent mij niet dus niet oordelen oke.
    ik heb bij deze me excuses aangeboden dus kom mij niet uitschelden.

  6. #6
    ...

    Reacties
    2.291
    07-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door ChaChie
    salaam aleikoem.
    het spijt me als ik hier mensen mee heb lopen kwetsen met mijn opmerking.
    maar het ligt voor mij heel gevoelig(Dit onderwerp) en aangezien er vaak rare zieke verhalen op dit forum verspreid worden heb ik zo gereageerd.

    en riffmocro jij kent mij niet dus niet oordelen oke.
    ik heb bij deze me excuses aangeboden dus kom mij niet uitschelden.
    Het is al goed Meid

  7. #7
    ...

    Reacties
    2.291
    07-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Jidder28
    Alles is de wil van Allah.
    Een zonde heeft ze niet begaan.
    Ik wens jou en je moeder veel sterkte.
    Allah i3ounkoem Insha allah.
    Bedankt Broeder. Moge Allah je er voor belonen (inshAllah)

  8. #8
    Mo-Slim

    Reacties
    105
    31-05-2002

    Origineel gepost door riffmocro
    En zorg dat die lelijke kop van je ook nooit meer te zien is op deze topic..

    Allah heeft alles in de mooiste vorm geschapen. En dat noem jij 'lelijk kop' ?

    Ik denk dat die meisje het beetje verkeerd heeft uitgedrukt. Wees haar op der formulering! Vuur bestrijd je niet met vuur!

    En natuurlijk wens ik de zuster in kwestie heel veel sterkte en geluk toe!

    Ma3asalama,
    M.
    O Allah, help mij, ik heb zo veel pijn... .. .

  9. #9
    1984

    Reacties
    3.051
    06-04-2002

    hmm..ik had een keer gelezen op islam en meer kijk als er bij iemand een baby overlijdt...die baby gaat 100 % naar het paradijs en bij het paradijs als iedereen naar binnen is blijft die baby daar staan en dan zegt een engel tegen hem ga naar binnen en dan zegt die baby ik wacht op mijn moeder...

    maar ik weet niet meer hoe het was kan zijn dat ik fouten heb gemaakt hierin dus ik moet het eerst opzoeken..dus neem niet alles op..totdat ik de bron enz weer heb gevonden want is al een lange tijd geleden dat ik dit gelezen had...
    Onderstaande topic is weer online!

    Ahadeeth, du3aa khitm al qoraan etc...

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=747638[/B]

  10. #10
    3abd ALLAH

    Reacties
    47
    16-09-2002

    salaam


    Inna lilahi wa inna lilahi raji3oen
    ik wens jou je moeder en de rest van de familie veel sbar toe


    wa 3leikoem asalaam
    mijn Gebed en mijn Offer, mijn Leven en mijn Dood zijn werkelijk allemaal voor ALLAh, de HEER der Werelden!
    Dou3a is de essentie van de aanbidding, wapen van de gelovigen, het fundament van de godsdienst en het Licht van hemel en aarde ! [ HS Aboe Dawoed & Tirmizi] GEDULD is één van de tekenen van GELOOF!

  11. #11
    ...

    Reacties
    2.291
    07-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Omar17
    hmm..ik had een keer gelezen op islam en meer kijk als er bij iemand een baby overlijdt...die baby gaat 100 % naar het paradijs en bij het paradijs als iedereen naar binnen is blijft die baby daar staan en dan zegt een engel tegen hem ga naar binnen en dan zegt die baby ik wacht op mijn moeder...

    maar ik weet niet meer hoe het was kan zijn dat ik fouten heb gemaakt hierin dus ik moet het eerst opzoeken..dus neem niet alles op..totdat ik de bron enz weer heb gevonden want is al een lange tijd geleden dat ik dit gelezen had...
    Salaam wa3 liekoem wa rahmatoelahi wa barakatoe

    DjazakAllah hoegairan iedereen. InshAllah vind je gauw die bron hier van. Zou het graag willen weten.