1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    49
    08-04-2005

    op zoek naar joodse vrouw, wie waar

    hoi

    ik ben op zoek naar een joodse vrouw in de omgeving van eindhoven ze doet aan sihr ik ben ten einde raad en hoop dat iemand haar kent of in hun omgeving ik heb begrepen dat ze veel marokannen kent hoop door naar te stappen ze ophoudt met iemand te helpen die mij en mijn familie kapotmaakt ik wil dus geen sihr halen maar haar smeken om er mee op te houden ik weet rokia is de beste manier om te verwijderen maar ze plaatst elke weer nieuwe dus is een eindeloze put dus je snapt mischien waarom ik haar wil spreken door de bron aan te pakken en op die manier hopenn dat het stopt naar 10 jaar ben ik moe en kan er niet meer tegen ik hoef niet van die reacties die nergens op slaan eerst voelen dan praten ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!!!!!!!!!!!!!! pm me als je meer weet
    [FONT=Arial Narrow][SIZE=6][COLOR=Red] :hihi:

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.192
    14-06-2006

    mensen denken dat ze voor eeuwig leven
    vrees voor Allah meid !
    en hou op met dat shir ..

    achterlijk cultuur
    Maak een ticker


    Incha Allah ....

  3. #3
    Pure Awayagher!!!

    Reacties
    6.348
    21-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Wat is er mis mee als zij die vrouw wilt opzoeken en ze wilt met haar praten door te zeggen dat ze ermee moet stoppen?

    Ik denk dat als jij al 10 jaar bezeten bent, je weet wie degene is die telkens weer si7r bij jou doet, dat je ook naar degene wilt gaan om effe iets duidelijk te maken.

  4. #4
    Taki Allah Ya Nafsi!

    Reacties
    3.962
    18-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    waar is jouw vrees voor allah swt meisje?

    astarfiroellah ya rab..

    Imam al-Awzaa'ie heeft gezegd: Houdt jullie vast aan de overleveringen van de Selef zelfs wanneer de mensen je niet accepteren en wees gewaarschuwd voor de meningen van personen zelfs wanneer zij hun praatjes schoonschijnend maken. (Overgeleverd door al-Aadjoerrie in Ash-Sharie'ah nr. 63)


  5. #5
    2 gebruikers

    Reacties
    2.601
    02-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    pfffffffffffffff

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    362
    07-10-2007

    Je mag allen toevlucht zoeken bij Allah soebhan wa'thallah!
    Yaa rabbie lakal hamdoe kamaa yanbaghie li jalaali wadj-hika wa li 'adiemie sultaanika

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    32
    14-11-2009

    Citaat Geplaatst door SweetDroopy Bekijk reactie
    mensen denken dat ze voor eeuwig leven
    vrees voor Allah meid !
    en hou op met dat shir ..

    achterlijk cultuur


  8. #8
    Pure Awayagher!!!

    Reacties
    6.348
    21-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Jullie begrijpen haar niet.

    Zij wilt niet zelf sihr doen!!!! Ze is opzoek naar een joodse vrouw die dat doet. Die joodse vrouw heeft mensenlevens hierdoor kapot gemaakt, en zij wilt haar daarop aanspreken.

    Tuurlijk moet je je toevlucht zoeken bij Allah.
    Maar er is niks mis mee door haar op te zoeken en tegen haar te zeggen dat ze ermee moet stappen.

    Wallahoe e3lem.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    861
    05-06-2009

    Wil je haar gaan waarschuwen? Of wat is de reden dat je daar naar toe wilt dan? Om genezing bij haar te zoeken



  10. #10
    Pure Awayagher!!!

    Reacties
    6.348
    21-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sjee______ Bekijk reactie
    Wil je haar gaan waarschuwen? Of wat is de reden dat je daar naar toe wilt dan? Om genezing bij haar te zoeken
    Nee, dat staat ook duidelijk in haar tekst.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.295
    15-08-2008

    Wil je gaan smeken? Ben je ziek ofzo? nekslag geven mena smeken.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    238
    25-10-2009

    Beste marokanisch,

    Smeek Allah om jou te genezen en niet een ongelovige vrouw die de duivel aanbidt. Om dat soort mensen moet je met een groot boogje omheen lopen en niet naar omkijken, laat staan haar opzoeken en smeken met vredelievende woorden.
    Ik zou zeggen, smeek Allah om genezing en doe roqia en de adhkaar van de ochtend en de avond, heb altijd whodoe, verricht je gebeden op tijd, en houdt je verre van zondes. Dat kan jou helpen en niet het smeken van een ongelovige duivelaanbidster.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    704
    07-07-2008

    nou ik zou haar ook opzoeken, begrijpelijk. ik had haar eens effe flink in elkaar geramd. ( naast dat ik zeker Allah swt zou smeken, en zoveel mogenlijk dhikr te doen, roqiya enz) maar ik zou me niet in kunnen houden.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.295
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door zahabiya2008 Bekijk reactie
    nou ik zou haar ook opzoeken, begrijpelijk. ik had haar eens effe flink in elkaar geramd. ( naast dat ik zeker Allah swt zou smeken, en zoveel mogenlijk dhikr te doen, roqiya enz) maar ik zou me niet in kunnen houden.
    Haha zou je haar nog laten leven? bazz

  15. #15
    2 gebruikers.

    Reacties
    445
    02-08-2006

    Ik zou niet naar een tovernaar stappen. Eerder naar de persoon die naar de tovernaar gaat om jouw leven kapot te maken.
    IK bedoel denk je nu echt dat een monster zoals die vrouw medelijden met je gaat hebben?

    Teminste als je weet wie die persoon is die jou dit allemaal aan doet.


    Veel succes, insha'allah worden al deze mensen hard gestraft.