1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Je mag alleen toevlucht zoeken tot allah swt, want anders pleeg jij ook shirk door naar die vrouw te gaan.

    Zeg maar tegen diegene waarbij jij denkt dat sihr is gedaan dat hij zich meer in de islam moet verdiepen en een hogere imaan moet hebben.
    Want het zit namelijk zo, een djin of geest houd er niet van om in een lichaam te zitten van een persoon die veel imaan heeft en praktiserend is.
    Want dan word hij gek, en als iemand sihr doet bij iemand dan durft die djin niet in dat lichaam te gaan hij is dan bang voor diegene die veel imaan heeft

  2. #17
    Vooruitstrevend

    Reacties
    244
    26-06-2008

    Hallove maakt wel een punt. Als ze (de Joodse vrouw) Allah niet vreest voor haar praktijken, zal ze jou al helemaal niet vrezen. Bovendien weet ze dat ze families en levens kapot maakt, dat is immers haar werk. Dus ik denk niet dat je ver komt door naar haar toe te gaan.
    Laat rukya bij jezelf doen, leer het en pas het toe op jezelf. Rukya is altijd goed of je nou bezeten bent of niet. Wordt bewuster in het aanbidden van Allah. Bid altijd, maar ook altijd je gebeden op tijd en doe 'adhkaar sob7 wal masaa'' (smeekbedes van de ochtend en de avond, staan in het citadel van de moslim) en gedenk bij alles Allah swt (met name toiletbezoek, bij het eten, voor het slapen gaan etc, daar heb je ook allerlei smeekbedes voor) en probeer zoveel mogelijk Quraan te reciteren. Ook al is het in het begin moeilijk, bijt door en je zal bi idhnillahi ta3ala genezen, want niets of niemand is sterker dan Allah, dus zoek je toevlucht d.m.v. bovenstaande zaken bij Allah.

    Moge Allah je genezen.
    "Je geluk hangt niet van een ander af, maar ligt in je eigen handen"

  3. #18
    Bijna Lid

    Reacties
    158
    02-10-2009

    Met deze persoon dien je niet kennis te maken, maar haar kennis te laten maken met de scherpe kant van het zwaard ? Wullahi dat is de beste medicijn voor de ZWAAR afgedwaalde mensen die zich bezig houden met Shir (voodoo)

    Moge Allah hun leiden of anders elke bot in hun lichaam doen breken....Allahoema Amien

  4. #19
    Bijna Lid

    Reacties
    158
    02-10-2009

    Voor het geval jullie uitspraken gaan doen, heb ik hier een ahadieth die het toestaat en natuurlijk ook logisch waarom dit dient te gebeuren... ze weten dat het zwaar haraam is en alleen tot vernietiging brengt en alsnog zijn ze Allah ongehoorzaam:

    The saahir should be forced to undo what he has done, if his identity is known. It should be said to him, “Either you undo what you have done, or you will be executed.” After he has undone it, he should still be executed by the authorities, because the saahir should be killed without being asked to repent, according to the correct view. This is what was done by ‘Umar, and it was narrated that the Messenger (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “The punishment of the saahir is to strike him with the sword (i.e., execute him).” When Hafsah Umm al-Mu’mineen (may Allaah be pleased with her) found out that a slave woman of hers was dealing with sihr, she killed her.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    965
    25-05-2002

    Oke je hebt haar gevonden. Je gaat naar haar toe doet je verhaal. Denk je nou echt werkelijk dat ze hier mee stopt. Ze verdient daarmee haar broodt. Denk je nou echt dat ze niet weet wat ze mensen aan doet. En dat ze medelijden met je gaat hebben.


    Wake up dat zijn de grootste saijtin in mensenlijke lichaam. Verricht je salat Altijd met lodoe zijn. Faijr opstaan bidden. Kora luisteren en lezen.


    Dit is het enige manier wat je kan helpen.


    allah i safi oe sabrek

  6. #21
    Bijna Lid

    Reacties
    158
    02-10-2009

    Citaat Geplaatst door hallallove Bekijk reactie
    Ik weet niet waar je deze info vandaan hebt? Maar volgens mij klopt het niet, Allahwoe3lam. Zelfs de sihr bestemd voor onze Profeet is toen vernietigd met sourats uit de koran. En hoe kun je Sihr laten vernietigen door iemand die niet met de koran werkt maar met shayatien? Lijkt mij een onbegonnen zaak en niet toegestaan. Maar ik zal eens navraag doen hierover.

    Zuster, de sihr van de profeet is vernietigd doordat er 2 in zijn (profeet) droom kwam en eentje stond bij zijn voeten... en vroeg wat is er met hem, waardoor de andere zei hij is getroffen door sihr en ook zijn naam verteld.. etc. etc.
    Ik durf het verhaal niet verder op te zetten ivm dat ik fouten kan maken.
    En toen was het hem duidelijk waar de sihr was, en heeft ie de SIHR opgezocht en vernietigd zuster.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    231
    11-09-2007

    Citaat Geplaatst door Da3wah Bekijk reactie
    Voor het geval jullie uitspraken gaan doen, heb ik hier een ahadieth die het toestaat en natuurlijk ook logisch waarom dit dient te gebeuren... ze weten dat het zwaar haraam is en alleen tot vernietiging brengt en alsnog zijn ze Allah ongehoorzaam:

    The saahir should be forced to undo what he has done, if his identity is known. It should be said to him, “Either you undo what you have done, or you will be executed.” After he has undone it, he should still be executed by the authorities, because the saahir should be killed without being asked to repent, according to the correct view. This is what was done by ‘Umar, and it was narrated that the Messenger (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “The punishment of the saahir is to strike him with the sword (i.e., execute him).” When Hafsah Umm al-Mu’mineen (may Allaah be pleased with her) found out that a slave woman of hers was dealing with sihr, she killed her.
    Assalaam Mu'alajkum,

    Beste broeder een aantal zaken over de tekst die je geplaatst hebt, allereerst gaat het hiet niet om een hadeeth maar om een uitspraak van een geleerde, de uitspraak is juist, aan het eind staat wel een overlevering van de Profeet(vrede zij met hem).

    De uitspraak hierboven dat een sahir gedwongen dient te worden om de sihr ongedaan te maken is juist , alleen wordt deze verkeerd begrepen.
    Het gaat hierom een land waar shari'a is en waar de authoriteiten die een sahir hebben gepakt deze sahir moeten dwingen om alle sihr die hij/zij heeft gedaan ongedaan te maken, en daarna zal de hadd(straf) worden voltrokken en dat is de dood(volgens de meest correcte van de meningen van de fuqaha).
    Dit is het punt wat dus verkeerd wordt begrepen, het is niet weggelegd voor de burger, dit is enkel en alleen voorbehouden aan de authoriteiten, die de sahir nadat hij schuldig verklaard is door de rechter, dwingen om alle sihr ongedaan te maken en daarna zal hij alsnog tot dood veroordeeld worden. Dit is ook hetgene wat in de tekst staat, maar ik zal wat meer bewijzen hieromtrent geven.



    Zo zegt Shaych Sulayman Al-'Alwaan:


    وحين يثبت وصف السحر على شخص ما : فإنه يقتل وجوباً ، فقد ثبت ذلك عن جماعة من الصحابة ، ولكن ليس لآحاد الناس إقامة الحدود دون أمر السلطان أو من يقوم مقامه ؛ لأنه يترتب على إقامة الحدود دون ولاة الأمور فساد وزعزعة للأمن وذهاب هيبة السلطان . انتهى

    Vertaling:

    Wanneer het bewezen is dat een persoon schuldig is aan tovenarij(sihr), dan moet hij gedood worden. Dit is bewezen door een groep metgezellen(sahaba), maar het is niet toegestaan voor een individu om deze straf te voltrekken zonder de toestemming van de heerser of iemand die zijn plaats inneemt, omdat het voltrekken van een straf zonder toestemming van de heerser kan lijden tot Fasad(chaos) en verstoort hiermee de veiligheid in de samenleving en ondermijnt de macht/positie van de heerser.

    Dit is dus voor wat betreft dit, dus beste broeder wat topicstarter wil en ik richt me nu tot haar is niet toegestaan, omdat het zowiezo iets heel anders is dan wat hierboven wordt beschreven, boven wordt het uitvoeren van de shari'a beschreven, er wordt niet aan een sahir gevraagd sihr weg te halen door sihr(nusrah) of het smeken van een sahir om iets weg te halen, beide zijn verboden en het is een daad van kufr, en shirk. Dus aan TS ik neem aan dat je bid, en dus zeg je min. 17 x per dag tegen Allah, Jou aanbidden wij en Aan jou vragen/smeken wij.

    En nu wil je dit doen aan een sahir, het bezoeken van een sahir is alleen toegestaan in 1 geval zoals Shaych ibn 'Uthaymeen in 1 van zijn fatawa heeft gezegd. Iemand die de sahir wil ontmaskeren, en dit dient te gebeuren door een persoon die stevig staat in zijn 'aqeedah, een sterke imaan heeft en degeleijk kennis, als ik je verhaal lees ontbreekt het bij jou bij al deze zaken.

    Jij wilt naar een menselijke shaytaan gaan die het vuil van deze wereld is, denk je wat te bereiken? Zelfs al smeek je, zal deze sahir je vernederen daar, door je zaken te vragen te doen, zoals nog meer shirk, kufr of zelfs een daad in natura en daarna doet hij gewoon sihr bij je, want hij ziet dat je wanhopig en zwak bent, deze viezerikken kennen geen medelijden of goedheid, daarom is hij/zij een sahir.

    Verder vraag ik mij af hoe jij nou kan weten welke sahir bij jou sihr heeft gedaan, dit is onmogelijk om te weten, tenzij de sahir het jezelf vertelt en dan heb je deze dus bezicht.

    Als jij zegt dat je al jaren lang last van hebt en niet genezen bent, dan kan dat liggen aan een aantal zaken, bega je nog zondes, doe je voldoende roqya op de juiste manier enz.

    Omdat ik absoluut niet wens dat je naar een sahir gaat bied ik je het volgende aan, ikzelf ben een raaqi, stuur een mail met al je symptomen die je hebt, en vertel je verhaal in het kort, ik zal dan kijken hoe we het beste aan kunnen pakken.

    Wa Salaam Mu'alajkum,

  8. #23
    Pure Awayagher!!!

    Reacties
    6.348
    21-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hallallove Bekijk reactie
    De geleerden spreken maar over 1 toegestane manier om sihr te bestrijden en je er tegen te beschermen: Roqya Shar3ia. Daarnaast dient men ook Dikr te doen (ochtend en avond) en alle dua's te zeggen ter bescherming. Dit is o.a. haar schild tegen 'nieuwe' sihr!

    Wat ze wel kan doen is deze vrouw aangeven bij de juiste instanties (politie/belastingdienst etc.), omdat het geen 'gewoon' beroep is. We leven helaas niet in een Islamitisch land, want daar zouden ze wel raad weten met zulke mensen.


    Koran 10 aya 79 -82;
    En Firw3awn zei: "Brengt mij alle vakkundige tovenaars."
    Toen dan alle tovenaars waren gekomen, zei Musa tot hen: "Werpt dan wat jullie (willen) werpen."
    Toen zij dan hadden geworpen zei Musa: "Wat jullie hebben gebracht is tovenarij, voorwaar, Allah zal het tenietdoen. Voorwaar, Allah laat de werken van de verderfzaaiers niet voortbestaan." En Allah vestigt de waarheid met Zijn woorden, ook al hebben de misdadigers er een afkeer van."


    Dat is duidelijk. Ben het er ook helemaal mee eens.
    Ik zeg alleen dat ze naar haar toe mag stappen. Meer zeg ik niet.

  9. #24
    _ida

    Reacties
    22.369
    26-01-2009

    sommigen hier kunnen dus gewoon nie lezen

  10. #25
    Chocolade & Pumpies

    Reacties
    424
    17-06-2009

    Zoek je toevlucht bij Allah! No matter what.

  11. #26
    _ida

    Reacties
    22.369
    26-01-2009

    sorry hoor, als ik weet dat iemand sihr doet bij mij of bij iemand die me dierbaar is dan ga ik die persoon gewoon aanspreken erop en vragen om ermee op te houden..als de schade dat diegene heeft aangericht heel erg is dan moet diegene gebeukt worden.
    ik weet dat je je toevlucht bij allah moet zoeken maar dat geldt voor als je niet weet wie het doet, als je het weet ook natuurlijk, maar als je het weet kan je diegene ook gaan aanpakken.
    als iemand bij je inbreekt en je weet wie het is dan ga je toch ook aangifte doen bij de politie EN vragen aan allah om je te beschermen.
    er gaat dan toch niemand zeggen van heeyy niet doen is haraam, de politie is niks vergeleken met allah maar toch ga je? das toch ook nie haram.. je moet gewoon sebeb en de rest aan allah overlaten

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    383
    07-06-2009

    Tzz, ik zou haar kapot maken

    Die benen en handen van haar gaat ze nooit meer kunnen gebruiken als ze dat bij mij deed.

    Ik vertrouw 10000% op bescherming van allah swt en de engelen dus zij en haar geestjes kunnen mij niets maken ik sla der gewoon nokkie voor haar spookjes op de grond.

  13. #28
    Rechtvaardig!

    Reacties
    3.190
    28-07-2005

    Pfff....zulke mensen belanden tot de hele vuur!

    A.U.B. Geen privé berichten van MANNEN, bij voorbaat dank. Djazaaka Allahoe gairan!



  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    965
    25-05-2002

    Het punt is ze kan naar haar toe gaan. En haar der op aanspreken en dan? Denk je nou echt werkelijk dat ze de wakker van ligt. Van wat zei doet. Dat ze mensen kapot maakt. ZO verdient zij haar brood. Ik zie het al voor me hoi ik ben ...... en je doet vodoo bij mij wil je der mee ophouden.


    Ik zou zeggen blijf uit haar buurt voordat ze je helemaal kapot maakt zulke mensen hebben niet eens vrees voor allah laat staan voor jouw.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    49
    08-04-2005

    volgens mij begrijpen jullie me niet de vrouw die sihr doet die joodse doet dat in opdracht van die marokkaanse vrouw en zij doet dat voor geld!tuurlijk weet ik dat zij niet wakker ligt en die marokkaanse vrouw heb ik al op aangesproken en gezegd wat wil je nu maar ze lachte en verklaarde ons voor gek en haar man ook we hebben het geprobeerd maar ze luistert niet en ze gaat gewoon door en hoe ik weet dat zij het is nou omdat ik haar een paar keer op heterdaad betrapt heb oke en het is zo een lange verhaal en als ik sirk wilde plegen had ik allang naar een imam kunnen gaan en haar ook gek maken snap je zo moeilijk is dat niet ik ben godvrezend en geloof dat ze haar straf krijgt dus al die mensen die oordelen hou het voorjezelf als iemand iets plaatst hoef je niet meteen in de aanval te gaan snap je ik wil informatie en niet van die verhaaltjes want geloof mij als ik haar dood wil hebben is dat zo gepiept maar ik kijk naar haar kinderen en haar man snap je ik heb nog wel een hart en ik wil niet dat een familielid in de gevangenis beland om die trut maar ja als je info hebt graag anders hou het voor je ik ben dat beu die zogenaamde moslims die mij komen vertelllen hoe ik het wel niet moet doen alsof wij de grootste sijatns zijn !!!!!!!
    [FONT=Arial Narrow][SIZE=6][COLOR=Red] :hihi: