1. #16
    ...................

    Reacties
    409
    10-03-2009

    He hallo.. ik las al dat iemand vertelde over Britesmile.

    Dat is inderdaad wel een goed merk.. ik ben zelf mondhygieniste (in opleiding) en hoor goede verhalen over dat merk.

    Het is nog wel erg belangrijk dat je verder geen vullingen hebt die zichtbaar zijn (deze kunnen namelijk niet meekleuren), gaatjes en/of tandvleesproblemen.. Als het goed is dan begint je tandarts niet met het bleken. Maargoed, je vertelt zelf al dat dat allemaal in orde is, dus dat zou geen probleem moeten zijn.

    Succes!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    176
    26-10-2009

    Ik wil ook bleken. Omgeving Breda.
    Iemand locaties? Graag met prijzen.

  3. #18
    Lovely

    Reacties
    1.198
    08-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door rachidovich Bekijk reactie
    waar zitten jullie dan hoop in/of de omgeving amsterdam gevonden

    Wij zijn een tandartspraktijk die samen werkt met Brite Smile.
    Wij zitten in Brabant, maar Brite Smile heeft zelf ook locatie's. Volgens mij zo uit mijn hoofd, Den Haag, Rotterdam, Amsterdam
    En wit.nl werkt met Brite Smile inderdaad.
    De kosten bij ons in de praktijk zijn 250 euro. Buiten de producten die je zelf nog moet aanschaffen om het thuis nog eens goed bij te houden.

  4. #19
    Lovely

    Reacties
    1.198
    08-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door L.M.Sunshine Bekijk reactie
    He hallo.. ik las al dat iemand vertelde over Britesmile.

    Dat is inderdaad wel een goed merk.. ik ben zelf mondhygieniste (in opleiding) en hoor goede verhalen over dat merk.

    Het is nog wel erg belangrijk dat je verder geen vullingen hebt die zichtbaar zijn (deze kunnen namelijk niet meekleuren), gaatjes en/of tandvleesproblemen.. Als het goed is dan begint je tandarts niet met het bleken. Maargoed, je vertelt zelf al dat dat allemaal in orde is, dus dat zou geen probleem moeten zijn.

    Succes!

    Klopt helemaal inderdaad.

  5. #20
    Lovely

    Reacties
    1.198
    08-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MPSIL Bekijk reactie
    T kostte me wel wat..ik geloof iets van 400 euro nog wat. Maar kon het in tien termijnen betalen zonder rente dus merkte er niet veel van

    Wat ..Q.. zegt over dat het pijnlijk was...het was zeker pijnlijk Ik was zo blij toen ik klaar was, het resultaat was wel

    Dat het zo pijn doet komt door dat je tandvlees helemaal wordt afgeschermd met een soort gel. Zodat alleen je tanden zichtbaar zullen zijn tijdens die behandeling.
    En die gel kan inderdaad naar afloop bijtend en irriterend gevoel geven. Waardoor je wat pijn kan hebben. Maar dat zou na een dag of 2 over moeten zijn. En je hebt dan wel een zeer mooie resultaat.
    Ze zeggen wie mooi wilt zijn moet pijn lijden ahaha.

  6. #21
    *

    Reacties
    76
    07-02-2006

    Hoi, het was niet de gel die pijn doet of irritaties. Maar het zijn pijnscheuten in je zenuwen. Tijdens de behandeling heb ik zitten twijfelen om te stoppen. Je krijgt een alarmknopje en ik heb vaak op het punt gestaan die in te drukken. Heel mijn lichaam trok samen van de pijn in mijn tanden en ik zeur niet zo snel over pijn. Ik heb € 385.- euro betaald en was redelijk tevreden. Inderdaad Brite Smile methode, de tandpasta die ik ervan heb heet ook zo Die werkt wel goed overigens. Kost € 20.- en kun je het mooi mee bijhouden.

  7. #22
    tangawia

    Reacties
    3.502
    05-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Betalen jullie daar 400 euro voor
    Ik heb met crest strips van 30 euro gebleekt en zijn gewoon prachtig wit geworden.

    Yallah n3eesh be 3youn eleil,
    Wa n'oul elshams, ta3ali, ta3ali, ta3ali ba3di sana
    Mosh abli sana.


  8. #23
    *

    Reacties
    76
    07-02-2006

    Hoi hoi,

    wat zijn dat voor strips en waar kun je die kopen. Tja het was wel een groot bedrag. Ik had verder niet naar andere klinieken gekeken. Ik heb maar 1 paar tanden en wou het veilig en vertrouwd. Zag dat sterren ook bij die kliniek waren geweest (met mooi resultaat) en dat ze regelmatig op tv kwamen, dus leek het me vertrouwd. Zag alleen maar positieve berichten en dat geeft wel een goed gevoel. Heb mensen gezien waar de vellen aan het tandvlees hingen en geen resultaat hadden. Dat is grotere verspilling, pijnlijk en zonde!

    Maar komt vanzelf weer geld op de rekening dus niet te veel over nadenken.

  9. #24
    *Begeerlijk*

    Reacties
    11.055
    02-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Notif.

  10. #25
    R1 B.E

    Reacties
    533
    26-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door L.M.Sunshine Bekijk reactie
    He hallo.. ik las al dat iemand vertelde over Britesmile.

    Dat is inderdaad wel een goed merk.. ik ben zelf mondhygieniste (in opleiding) en hoor goede verhalen over dat merk.

    Het is nog wel erg belangrijk dat je verder geen vullingen hebt die zichtbaar zijn (deze kunnen namelijk niet meekleuren), gaatjes en/of tandvleesproblemen.. Als het goed is dan begint je tandarts niet met het bleken. Maargoed, je vertelt zelf al dat dat allemaal in orde is, dus dat zou geen probleem moeten zijn.

    Succes!
    bedankt voor je info, maar wat bedoel je precies met tandvleesproblemen.. ik merk zelf soms als ik mijn tanden poets dat kleine beetje bloed tydens spoelen zie, is dat dan een probleem of dat ik beetje te hard mijn tanden poets? ik wil ze gewoon wit hebben

  11. #26
    R1 B.E

    Reacties
    533
    26-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Soumiita Bekijk reactie
    Betalen jullie daar 400 euro voor
    Ik heb met crest strips van 30 euro gebleekt en zijn gewoon prachtig wit geworden.
    nee joh dat had ook ik geprobeerd maar schiet niet op, moet je elke mand een nieuwe kopen dan kom je duurder uit dan intenssive behandeling..en dat is ongeveer voor 2 รก 3 jaar, hangt van je voeding af..........

  12. #27
    Lovely

    Reacties
    1.198
    08-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door rachidovich Bekijk reactie
    bedankt voor je info, maar wat bedoel je precies met tandvleesproblemen.. ik merk zelf soms als ik mijn tanden poets dat kleine beetje bloed tydens spoelen zie, is dat dan een probleem of dat ik beetje te hard mijn tanden poets? ik wil ze gewoon wit hebben

    Dat je tandvlees bloedt komt waarschijnlijk doordat het niet heel goed schoon is. Daardoor kan je tandvlees wat terugtrekken en ontstoken raken en zodra je daar met je tandenborstel over heen gaat, kan het gaan bloeden. Wat je daar tegen kan doen is een tandenborstel nemen met hele zachte haren en als je ziet dat het gaat bloeden gewoon door blijven poetsen. Niet schrikken en denken van ow nee het bloedt dus het is beter dat ik stop. Nee niet doen zo wordt het alleen maar erger, juist gewoon blijven poetsen. En als je dat gewoon goed bijhoudt en 2x per dag goed in orde houdt dan moet het bloeden binnen paar dagen weg zijn. En is je tandvlees goed gezond

    Zo hele uitleg zie ik haha, maar hoop dat je daar wat aan hebt.

  13. #28
    Lovely

    Reacties
    1.198
    08-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Soumiita Bekijk reactie
    Betalen jullie daar 400 euro voor
    Ik heb met crest strips van 30 euro gebleekt en zijn gewoon prachtig wit geworden.

    Bepaalde zorgverzekeringen vergoeden bepaald percentage terug, niet alle verzekeringen maar een paar wel dus dat is dan mooi meegenomen.

    Die strips zijn denk ik niet echt veilig. Je zal waarschijnlijk een korte tijd mooie witte tanden hebben maar binnen een korte tijd ook weer je oude tandkleur terug krijgen.

  14. #29
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Salaam alaikom, hoeveel hebben jullie betaald voor de behandelingen? Hoelang geleden hebben jullie de behandelingen ondergaan en is het resultaat nog steeds net zo mooi als direct na de behandeling?

    ديتول دض الجراثيم


  15. #30
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Citaat Geplaatst door Soumiita Bekijk reactie
    Betalen jullie daar 400 euro voor
    Ik heb met crest strips van 30 euro gebleekt en zijn gewoon prachtig wit geworden.
    Waar koop je die strips en hoe gebruik je ze?

    ديتول دض الجراثيم