1. #1
    aka MoneyMonster

    Reacties
    7.385
    09-10-2006

    Killing your sister-in-law


    Een van de vrouwen van mijn zwagers is een echte heks. Ik heb het erg getroffen met mijn schoonfamilie, alhamdoelilah, en dan komt zij roet in het eten gooien......die heks. Iedereen zegt dat ik het moet laten gaan, maar zo zit ik niet in elkaar. Ik heb haar zojuist een sms gestuurd dat ik even met haar wil praten over wat er gisteren was gebeurd........

    Leukste leden van DWDMV
    Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you ), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart ), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis ()


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.116
    18-08-2009

    Citaat Geplaatst door MoneyMonster Bekijk reactie

    Een van de vrouwen van mijn zwangers is een echte heks. Ik heb het erg getroffen met mijn schoonfamilie, alhamdoelilah, en dan komt zij roet in het eten gooien......die heks. Iedereen zegt dat ik het moet laten gaan, maar zo zit ik niet in elkaar. Ik heb haar zojuist een sms gestuurd dat ik even met haar wil praten over wat er gisteren was gebeurd........

    Zwagers bedoel je

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.116
    18-08-2009

    Wat is er gisteren gebeurd?

  4. #4
    aka MoneyMonster

    Reacties
    7.385
    09-10-2006

    Citaat Geplaatst door Mocrocker Bekijk reactie
    Zwangers?
    bedoel dus zwagers. Ach, waar het hart vol van is he............

    Leukste leden van DWDMV
    Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you ), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart ), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis ()


  5. #5
    aka MoneyMonster

    Reacties
    7.385
    09-10-2006

    Ik merkte al in de aanloop naar de bruiloft dat zij het niet zo met mij heeft…..op zich geen probleem want je hoeft het niet met iedereen goed te vinden. Maar wat zij doet is wel heeeeeeel erg. De broers van mijn man zijn allen getrouwd en ik heb dus 3 aangetrouwde schoonzussen. 1 ervan is een Nederlands, een schat van een meid met 3 kinderen (waarvan de eerste van haar eerste huwelijk). De andere is een Marokkaanse, ook een schat van een vrouw, welke eerder ook getrouwd is geweest, maar haar man heeft haar verlaten omdat ze geen kinderen kon krijgen. En nu is zij super gelukkig met mijn zwager. En dan heb je de broer die getrouwd is met een Marokkaanse heks (zo noem ik haar maar even).

    Gisteren was er een verjaardag waarbij iedereen aanwezig was. Ik kan het erg goed vinden met mijn schoonzusjes (zusjes van mijn man) en dat vindt die heks helemaal niets. Dus gisteren was ik na het eten aan het meehelpen om de tafel af te ruimen en mijn schoonmoeder vond dat ik dat moest laten vanwege mijn zwangerschap en dat de andere meiden wel konden opruimen en afwassen. Omdat ze zo aandrong ben ik eventjes gaan zitten met mijn schoonmoeder. De andere dames waren aan het opruimen en ik kon het niet over mijn hart laten om zelf niets te doen. Dus ik stond toch op om te helpen en liep richting de keuken, waarbij ik dus die heks tegen een van mijn schoonzusje hoorde zeggen: dat mens denkt echt dat ze een koningin is of zo. Ik heb haar daar toen meteen op aangesproken end e overige dames probeerde het te sussen. Omdat ik geen grote scene wilde schoppen heb ik het even laten rusten.

    Zojuist belde mijn Nederlandse schoonzus mij op om even te kijken hoe het me ging en me te laten weten dat ik me niet moet laten opfucken door de heks. Dat zij zich wat beter voelt dan ons omdat zij nooit eerder gescheiden is en hertrouwt is. Dat ze sowieso niet begrijpt waarom nooit eerder getrouwde mannen een gescheiden vrouw zouden willen. Ik weet dat deze Nederlandse schoonzus het goed bedoelt, maar hierdoor ben ik juist nog meer geïrriteerd geraakt en ik kan pas rusten als ik dit met de desbetreffende heks besproken heb…………

    Leukste leden van DWDMV
    Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you ), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart ), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis ()


  6. #6
    Hamdoulillah.

    Reacties
    17.777
    19-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Jij bent zwanger,denk aan je se7eth,laat die heks maar,ze is het niet waard.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.116
    18-08-2009

    Ik zou het laten gaan.
    Dat mens is jaloers.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.376
    27-11-2008

    Citaat Geplaatst door MoneyMonster Bekijk reactie
    Ik merkte al in de aanloop naar de bruiloft dat zij het niet zo met mij heeft…..op zich geen probleem want je hoeft het niet met iedereen goed te vinden. Maar wat zij doet is wel heeeeeeel erg. De broers van mijn man zijn allen getrouwd en ik heb dus 3 aangetrouwde schoonzussen. 1 ervan is een Nederlands, een schat van een meid met 3 kinderen (waarvan de eerste van haar eerste huwelijk). De andere is een Marokkaanse, ook een schat van een vrouw, welke eerder ook getrouwd is geweest, maar haar man heeft haar verlaten omdat ze geen kinderen kon krijgen. En nu is zij super gelukkig met mijn zwager. En dan heb je de broer die getrouwd is met een Marokkaanse heks (zo noem ik haar maar even).

    Gisteren was er een verjaardag waarbij iedereen aanwezig was. Ik kan het erg goed vinden met mijn schoonzusjes (zusjes van mijn man) en dat vindt die heks helemaal niets. Dus gisteren was ik na het eten aan het meehelpen om de tafel af te ruimen en mijn schoonmoeder vond dat ik dat moest laten vanwege mijn zwangerschap en dat de andere meiden wel konden opruimen en afwassen. Omdat ze zo aandrong ben ik eventjes gaan zitten met mijn schoonmoeder. De andere dames waren aan het opruimen en ik kon het niet over mijn hart laten om zelf niets te doen. Dus ik stond toch op om te helpen en liep richting de keuken, waarbij ik dus die heks tegen een van mijn schoonzusje hoorde zeggen: dat mens denkt echt dat ze een koningin is of zo. Ik heb haar daar toen meteen op aangesproken end e overige dames probeerde het te sussen. Omdat ik geen grote scene wilde schoppen heb ik het even laten rusten.

    Zojuist belde mijn Nederlandse schoonzus mij op om even te kijken hoe het me ging en me te laten weten dat ik me niet moet laten opfucken door de heks. Dat zij zich wat beter voelt dan ons omdat zij nooit eerder gescheiden is en hertrouwt is. Dat ze sowieso niet begrijpt waarom nooit eerder getrouwde mannen een gescheiden vrouw zouden willen. Ik weet dat deze Nederlandse schoonzus het goed bedoelt, maar hierdoor ben ik juist nog meer geïrriteerd geraakt en ik kan pas rusten als ik dit met de desbetreffende heks besproken heb…………

    ik zie dat je net 5 weken zwanger ben. gefelicieteerd, het is nog wel heel erg pril....jammer dat je het nu al tegen iedereen hebt gezegd. en sorry dat ik het moet zeggen...maar ik vind het wel ERG overdreven om nu al te moeten zitten omdat je zwanger bent. voor hetzelfde geldt wist je nog niet eens dat je zwanger was....

    ik denk dat dat de reden is waarom die schoonzus van jou zo reageerde. ze kon het denk ik niet hebben dat jouw schoonmoeder zo lief en bezorgd deed tegen jou.....zij is natuurlijk gewent dat zij al die aandacht krijgt en denkt dat die andere twee schoonzusjes op een tweede rang zitten omdat ze hertrouwd zijn en natuurlijk omdat de éne geen kinderen kan krijgen.

    ik vind dat echt achterlijk hoe zij denkt, en ik zou mij eerder daar druk om maken. ik zou haar bellen en zeggen dat haar manier van denken erg bekrompen is....

  9. #9
    aka MoneyMonster

    Reacties
    7.385
    09-10-2006

    Citaat Geplaatst door chadia79 Bekijk reactie
    Jij bent zwanger,denk aan je se7eth,laat die heks maar,ze is het niet waard.

    Maar ik kan zo niet tegen dit soort mensen en het vreet aan me. Als ik dit niet met haar besproken heb, dan heb ik het gevoel om te ontploffen.
    Dat ze me niet mag, interesseert me weinig, maar om leugens over mij te vertellen puur omdat ze het niet kan hebben dat ik geliefd ben bij de rest van mijn schoonfamilie is wel erg laag.

    Leukste leden van DWDMV
    Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you ), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart ), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis ()


  10. #10
    lid of the CREW

    Reacties
    19.166
    16-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    tsjah.. ik zou er wel op aanspreken. maar geen heisa

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    ze is jaloers, omdat jij goed kan opschieten met de rest, laat het rusten meid, ze is het niet waard, gewoon negeren de volgende keer als jullie allen weer bij een zijn.

  12. #12
    Hamdoulillah.

    Reacties
    17.777
    19-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MoneyMonster Bekijk reactie
    Maar ik kan zo niet tegen dit soort mensen en het vreet aan me. Als ik dit niet met haar besproken heb, dan heb ik het gevoel om te ontploffen.
    Dat ze me niet mag, interesseert me weinig, maar om leugens over mij te vertellen puur omdat ze het niet kan hebben dat ik geliefd ben bij de rest van mijn schoonfamilie is wel erg laag.


    Ik heb een miskraam gehad door m,n schoonzus,zij was de aanleiding,ze heeft me zo boos gemaakt,en na 3 dagen was het vruchtje dood.

    Alles is in de handen van Allah swt,maar ik weet nog hoe woedend ik was op haar.

  13. #13
    Samen met Patatje

    Reacties
    4.064
    27-01-2003

    Blijf gewoon rustig, je hebt er al iets van gezegd face 2 face.

  14. #14
    aka MoneyMonster

    Reacties
    7.385
    09-10-2006

    Citaat Geplaatst door Casavie87 Bekijk reactie
    ik zie dat je net 5 weken zwanger ben. gefelicieteerd, het is nog wel heel erg pril....jammer dat je het nu al tegen iedereen hebt gezegd. en sorry dat ik het moet zeggen...maar ik vind het wel ERG overdreven om nu al te moeten zitten omdat je zwanger bent. voor hetzelfde geldt wist je nog niet eens dat je zwanger was....

    ik denk dat dat de reden is waarom die schoonzus van jou zo reageerde. ze kon het denk ik niet hebben dat jouw schoonmoeder zo lief en bezorgd deed tegen jou.....zij is natuurlijk gewent dat zij al die aandacht krijgt en denkt dat die andere twee schoonzusjes op een tweede rang zitten omdat ze hertrouwd zijn en natuurlijk omdat de éne geen kinderen kan krijgen.

    ik vind dat echt achterlijk hoe zij denkt, en ik zou mij eerder daar druk om maken. ik zou haar bellen en zeggen dat haar manier van denken erg bekrompen is....
    Dank je voor je felicitaties. Maar waarom jammer dat ik het iedereen heb verteld? Als het aan mij ligt komt het zelf op het RTL nieuws. De hele wereld mag het weten

    Mijn schoonmoeder is gewoon een heel lief mens en er waren gisteren ook genoeg vrouwen en mannen aanwezig om op te ruimen, dus ze vond dat ik niet zo moest inspannen. Tuurlijk is die bezorgdheid niet nodig, maar ach ja, het is een oude vrouw en die bedoelt het goed.

    Wat die heks betreft, zou ze beter moeten weten. Het is geen kind van 13 maar een vrouw van in de 40.......kom op.....een beetje volwassenheid kan geen kwaad. En bovendien vind ik: dat als er iets is dat ze dat IN MIJN GEZICHT moet zeggen en niet achter mijn rug. Daar ben ik namelijk allergisch voor en dat gaat ze te horen krijgen ook!

    Leukste leden van DWDMV
    Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you ), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart ), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis ()


  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    13.598
    18-10-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Oh ik ben precies als jij. Meteen de zaak afhandelen met die wijf