1. #16
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    weer 2??? er waren al 3 babys in 1 week overleden door die prik.. en die prik zou niet meer gegeven worden...

    mijn meisje heeft 2 keer prikje gehad.. en over 2 weken moet ze weer.. maar dat wil ik haar nu niet meer geven die 3e prik.. ik twijfel

  2. #17
    MVC Premium

    Reacties
    2.833
    25-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ik twijfel ook, ik heb gelezen dat er onderzoek is gedaan en dat de pneumokokkonvaccinatie ook kan volstaan met twee of drie prikken dus deze van aankomende dinsdag ga ik niet doen (denk ik)
    Alleen in de media praten ze dat het komt door de pneumokken vaccin maar waarom ook niet door die andere dan?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    7.351
    31-03-2006

    Welke prik is dat? Ik bedoel met hoeveel maanden wordt die prik gegeven?

  4. #19
    Khoroto NikeChrajm

    Reacties
    21.250
    25-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zakira Bekijk reactie
    dat wel maar het heet hier de wereld van de marokkaanse VROUW!!!!!!!

    en in die wereld behoort een MAN , of hij nou Mocro is of Chinees .




    je leest ze hier altjid ZEUREN over hun mannen , heel simpel omdat die tot hun wereld behoort

    Fear IS Healthy, Panic Is Fatal


    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬


  5. #20
    Hamdolilah..

    Reacties
    3.795
    19-02-2007

    Welke prik is dat?

    Alhamdolilah, Blessed.. .


  6. #21
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    dames laat je niet gek maken dooe de media.
    laat je goed informeren.
    je hoeft die spuitjes niet nu te geven, maar ook later.
    laat je je kind niet inenten, dan heb je kans dat ze niet aangemeld worden op kdv en op bepaalde scholen.
    Het meervoud van lef is leven.

  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    dames laat je niet gek maken dooe de media.
    laat je goed informeren.
    je hoeft die spuitjes niet nu te geven, maar ook later.
    laat je je kind niet inenten, dan heb je kans dat ze niet aangemeld worden op kdv en op bepaalde scholen.

    huh?? vraagt een school dan naar vaccinatie bewijs nooit van gehoord


  8. #23
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    Citaat Geplaatst door -Bubbels- Bekijk reactie
    huh?? vraagt een school dan naar vaccinatie bewijs nooit van gehoord

    ze vragen ernaar, laatst nog toen ik mijn kind op de kdv inschreef vroeg ze ook naar.
    Het meervoud van lef is leven.

  9. #24
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    ze vragen ernaar, laatst nog toen ik mijn kind op de kdv inschreef vroeg ze ook naar.

    had er nog nooit van gehoord..

  10. #25
    Zwanger!!!!

    Reacties
    211
    15-10-2009

    ik zag die baby en zijn moeder op het nieuws van hart van nederland zo zielig Die baby was zo schattig en aan t lachen op die foto.

    ♥ 13/06/2010 ♥


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    100
    11-10-2009

    Ik zou zeggen doe maar heel goed onderzoek naar wat de vaccianties precies inhouden.

    Mijn dochtertje was vrij rustig sliep al snel goed door, tot oppeens na de vaccinatie mijn dochtertje totaal veranderde. Ze wou niet meer slapen kreeg eczeem ik heb gewoon maanden lang bijna niet geslapen.

    Toen ben ik op onderzoek gegaan en het blijkt dt heel veel moeders dit ook hadden met hun kind na de vaccinatie.

    Vacciantie zit gewoon vol troep ik heb ook gelezen van verschillende doktoren over de hele wereld dat het niet normaal is dat een babytje al zo vroeg ingeent word.

    Daarom heb ik mijn dochtertje niet meer ingeent.

    Ik zou zeggen ga zelf op onderzoek uit en neem niet zomaar alles aan wat ze tegen je zeggen.

  12. #27
    *Alhamdoulilah*

    Reacties
    676
    03-10-2009

    mijn kleine had afgelopen donderdag DKTP-Hib-HepB-vaccin prikjes gehad hij had in de nacht 38.8 koorts en heel huilerig en gister ook weer heel huilerig sinds vandaag is hij weer de oude gister lachte hij bijna niet terug en hij was telkens naar 1 plek aab het staren heel zielig...zn eerste keer de prik had hij 2dagen hele tijd geslapen alleen wakker voor eten er stond in de folder dat kleuters zelfs kunnen flauwvallen na de prikjes!!!
    Ayaat ul-koersie
    Allahoe la ilaha illahoe, al hayyoel kayyoem la ta’ ghoe-zoe-hoe sinatoen
    wa la nauwm. Lahoema fis-samawati wa ma fil ard. Manzal-lazie yasjfa’oe inda-hoe
    illa bi id-nih. Yaglamoe ma bayna aidi-hiem wa ma ghal-fa-hoem wa la
    yoehi-toena bi sjai-ien min-ilmihi illa bi ma sjaah. Wasia koer-si-yoehoes-sama-watie
    wal ard. Wa la ya’oe-doe-hoe hifzoe-hoema wa hoe-wal aliy-yoel aziem

  13. #28
    Freaky!!

    Reacties
    10.297
    05-12-2006

    Totaal toch 3 kindjes die overleden zijn, en 2 ervan kwamen uit dezelfde stad, dus daar ergens is een fout gemaakt. Erg hoor.
    Whatever your past has been, you have a spotless future

  14. #29
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Dat was de sabab om te overlijden. Het is idd een drama voor de ouders, maar het is en blijft qada'Allah.

    ديتول دض الجراثيم


  15. #30
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Citaat Geplaatst door OumJamal22 Bekijk reactie
    mijn kleine had afgelopen donderdag DKTP-Hib-HepB-vaccin prikjes gehad hij had in de nacht 38.8 koorts en heel huilerig en gister ook weer heel huilerig sinds vandaag is hij weer de oude gister lachte hij bijna niet terug en hij was telkens naar 1 plek aab het staren heel zielig...zn eerste keer de prik had hij 2dagen hele tijd geslapen alleen wakker voor eten er stond in de folder dat kleuters zelfs kunnen flauwvallen na de prikjes!!!

    WOW!!!
    Wat heb jij een supermooie OT!

    ديتول دض الجراثيم