1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    379
    04-03-2009

    Rahma's hart

    Dag lieve, leuke leden van Marokko.nl,

    Met grote vreugde kan ik jullie meedelen, dat ik een nieuw verhaal voor jullie in petto heb.

    Ik ben ontzettend blij dat mijn vorige verhaal, 'De zwarte met het witte hart', zo een succes is geworden en nog steeds wordt gelezen!

    Nu hoop ik dat mijn nieuwe verhaal 'Rahma's hart', ook een succes wordt. En jullie elke dag op het puntje van jullie stoel op een vervolg van mij zullen wachten

    Vanavond, zet ik een kleine sneak preview neer. En vanaf morgen zal ik verder gaan.

    Veel leesplezier en ik hoop dat mijn oude fans allemaal weer aanwezig zullen zijn!

    Liefs, Safs__



    Leuke info: KB, speelt de hoofdrol in mijn verhaal .
    Dus, wie haar handtekening wil, zal mij een groen puntje moeten geven. Aangezien ik haar manager ben.
    She's famous!




    ________________________________________


    Inhoudsopgave

    Oorverdovende stilte.
    Sadik.
    Citrusboom.
    Onverwacht bezoek.
    Zwarte irissen.
    Gebroken vleugel.
    Donkere shim.
    De duivel in levende lijve.
    Gesmoorde kreten.
    Casa de Malik.
    Drie wensen.
    Bedorven innerlijk.
    1960-1977.
    Geredde eer.
    Safir Junior.
    Twee dagen buiten westen.
    De pieper.
    Samir, de gebroken held.
    Verwoestte familieband.
    Reda de redder.
    Het einde?
    Drukke kamer.









    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.301
    06-08-2007

    upupupupup ik kan niet wachten...de zwarte met ht witte hart vond ik ook zooooo mooi

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    379
    04-03-2009


    Rahma's hart




    Op een ijskoude, maar heldere dag in februari, was daar in een piepklein dorpje dat tussen de bergen van het noorden van Marokko verscholen lag, het helse geschreeuw van een jonge vrouw te horen. Alle vrouwen uit het dorp, hadden zich in de hut, waar het geschreeuw vandaan kwam, verzameld. Buiten, net voor het kleine hutje, stond een jongeman ongeduldig te wachten. Waarom duurde het zo lang? Waarom schreeuwde zijn vrouw zo erg? Hij wilde maar één ding doen, en dat was naar binnen stormen om zijn geliefde te troosten. Net toen hij zich bedacht dit ook daadwerkelijk te doen, voelde hij een grote hand op zijn schouder. Toen hij omkeek, en de blik van haar vader zag liet hij zijn plan direct varen. ‘’Safir. Weldra zullen ze je komen halen. Als de tijd daar is.’’ Hij knikte toen hij de woorden van de oude man tot zich door had laten dringen. Bij elke kreun, bij elke gil van zijn geliefde dook hij in elkaar. Hij had hier een slecht gevoel over. Hoeveel pijn kan een mens verdragen?

    Samen met haar broer zat hij op een steen, voor zich uit te staren. De twee spraken haast nooit tegen elkaar, maar genoten van elkaars aanwezigheid. Hij was een stuk geruster dan een uur terug. Sindsdien was het stil in de hut. ‘’Hoe noemen jullie het?’’ Safir keek bedenkelijk voor zich uit. Hij moest lachen toen hij dacht aan de talloze discussies die hij met zijn vrouw gevoerd had, omtrent dit onderwerp. Ze had al een hele namenlijst gemaakt, maar hij wilde eerst afwachten tot het er was. Aangezien ze beiden nog niet wisten, welk geslacht het kind had. Net toen hij antwoord wilde geven kwam haar moeder gevolgd door haar zussen naar buiten. Buiten zinnen van geluk stond hij op en rende op ze af. Naarmate hij dichterbij kwam, zag hij de blikken van elk van hen. Zijn hart ging steeds sneller kloppen. Voor hen stond hij abrupt stil. ‘’Waarom huilen jullie? Ga opzij en laat me binnen.’’ Haar vader en broers hadden zich nu achter Safir verzameld. Hij keek naar de bebloede handen van haar moeder. Ze schudde met haar hoofd. De zussen begonnen hysterisch te schreeuwen en lieten zich op de grond vallen. Wat had dit te betekenen? Snel liep hij langs hen heen de hut binnen.

    De geur en de oorverdovende stilte, zal hij nooit meer vergeten. Het was de geur van de dood. Toen hij haar daar zag liggen stopten zijn voeten met lopen en zijn longen met ademen. Hij keek naar haar hagelwitte gezicht. Haar prachtige ogen, die hem betoverd hadden, waren gesloten. En haar ravenzwarte haren, hingen als slierten om haar ronde gezicht. Centimeter voor centimeter schoof hij naar haar toe. Hij liet zich op zijn knieën vallen en pakte haar hand, die ijskoud aanvoelde. Pas op dat moment drong het tot hem door dat ze er niet meer was. Dat ze het wereldse leven had verlaten. Haar handen, die altijd warm waren en hem over zijn wang streelde, wanneer hij haar liefdevol aankeek. Het was er niet meer. Zij was er niet meer. Hij liet zijn hoofd op haar naakte huid vallen en huilde. Hij huilde om het verlies van zijn grote liefde. ‘’Rahma..’’ Kwam er fluisterend over zijn lippen. Enkele minuten bleef hij liggen huilen. Totdat haar moeder weer in de deuropening verscheen. Met in haar handen een klein bundeltje. Langzaam stond hij op en liep naar haar toe. Ze overhandigde hem het kleine bundeltje en huilend liep ze de kamer weer uit. Vol afschuw keek hij in de kleine oogjes van het wezen dat haar heeft vermoord. Hij bukte en legde het op de grond. Wat ermee gebeurde kon hem niets schelen. Hij wilde er niets mee te maken hebben. Nog een laatste keer keek hij naar haar. Die ijskoude dag in februari, was het hart van Safir El Malik, samen met zijn geliefde Rahma, gestorven.


    _________________


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    210
    16-10-2004

    Woow! Goed begin!!!!!

  5. #5
    Mosliema

    Reacties
    2.476
    13-05-2007

    wejouw heb moeite met slikken gekregen door je into laat staan je aankomende vervolgjes ik weet niet of ik het aan kan maar het is zo´n prachtig verhaal
    het belooft wat.Kan haast niet wachten tot morgen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    249
    24-02-2009

    Yes! Welcome back

  7. #7
    =)

    Reacties
    304
    30-11-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sunshine88 Bekijk reactie
    Yes! Welcome back
    .


  8. #8
    Ait Said (k)

    Reacties
    174
    23-05-2008

    Citaat Geplaatst door KRULLEBOL- Bekijk reactie
    .

  9. #9
    ...*Ch0clAte FAn*...

    Reacties
    433
    30-05-2005

    Prachtig!! eveneens je vorig verhaal
    ...*Ch0c0 & Ch0clate*...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    72
    15-11-2006

    jeeeeeej your back

    ik ben sow happy jou verhalen topppp en dat meen ik echt
    meerdere gebruikers

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    214
    08-06-2007

    Prachtig!!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    582
    19-10-2008

    up eindelijk een nieuw verhaal ik kon niet wachten

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    160
    22-08-2009

    waaaow 3la pragtig begin!
    en mooi naam komt me bekend voorHaha
    zoow heet ik ook

  14. #14
    *officieel getrouwd*

    Reacties
    514
    22-02-2008

    up..!


    oude fan is terug

  15. #15
    Subliem.

    Reacties
    5.133
    17-02-2007

    Ben weer van de partij.. Schrijf gauw verder!

    Always wondering how..