1. #31
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door always_anoniem Bekijk reactie
    maakt het uit wat voor mayo je gebruikt? jouw haar ziet er inderdaad goed uit

    Dat maakt niet uit als het maar mayonaise is , dan is het goed
    dankje wel meid

  2. #32
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    and up

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    673
    25-05-2007

    Grappig zeg! Ik ga het wel een keer uitproberen Insha'Allah...

  4. #34
    Ontoereikend.

    Reacties
    4.837
    22-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Mooi je haar!!

    Mijn haar is echt verschrikkelijk geworden, de punten zijn zoooo droog dat ik er helemaal niks mee kan . Ik zweer soms haat ik m'n krullen.

    Maar ik ga het zeker proberen, het idee is wel slim. Mayo is ei en olie en allebei zijn ze goed voor je haar. Enneh olijfolie is altijd een plus.

    # It's too bad you don't get me, but I can't be sorry for being myself..



    Ya Moeqalib al Qoeloeb, thabit qoeloeban 3ala deenak.


  5. #35
    Shaven, not furred.

    Reacties
    1.927
    17-06-2009

    Tbarkellah mooi haar heb je meid! Ik deed altijd eieren/honing masker, dat hielp ook goed ik ga nu proberen om mayo met honing te doen.
    I might be bad, but I'm perfectly good at it.

  6. #36
    Bijna Lid

    Reacties
    458
    24-05-2005

    Nog iemand gedaan?

  7. #37
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door Moslima4ever Bekijk reactie
    Grappig zeg! Ik ga het wel een keer uitproberen Insha'Allah...
    Inschallah meid
    Citaat Geplaatst door _sha_hina_a Bekijk reactie
    Mooi je haar!!

    Mijn haar is echt verschrikkelijk geworden, de punten zijn zoooo droog dat ik er helemaal niks mee kan . Ik zweer soms haat ik m'n krullen.

    Maar ik ga het zeker proberen, het idee is wel slim. Mayo is ei en olie en allebei zijn ze goed voor je haar. Enneh olijfolie is altijd een plus.
    Thanks meid
    Ik had precies hetzelfde probleem toen dacht ik laat ik deze masker proberen en voila jullie zien het resultaat

    Citaat Geplaatst door HeiligeHo Bekijk reactie
    Tbarkellah mooi haar heb je meid! Ik deed altijd eieren/honing masker, dat hielp ook goed ik ga nu proberen om mayo met honing te doen.
    dankjewel
    Honing is ook zeer goed dat maakt je haren zacht, ik ga jouw masker een keertje proberen

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    104
    27-04-2009

    Ik ga dit binnekort ook doen! Ik heb namelijk best droog haar, en het moet er wat gezonder uitzien,

    KroellaBolletje & Mrs.Princess Mijn Schatjess!


  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    104
    27-04-2009

    Honing is ook zeer goed dat maakt je haren zacht, ik ga jouw masker een keertje proberen
    Maar kun je die honing dan gewoon toevoegen aan de mayo en olijfolie? Of moet je dat op een ander manier aanbrengen?

    KroellaBolletje & Mrs.Princess Mijn Schatjess!


  10. #40
    Zijn Bruidje!(L)

    Reacties
    1.569
    10-02-2007

    Weetje wat echt helpt en dan zonder grap! haarmaskers met avocado, argan/olijfolie in! Heerlijk gebruik zelf altijd maskers van de drogist met argan of avocado Mijn haar is sindsdien altijd erg zacht!!

    Maar even on-topic: Het is nog lang niet zo gek, want je hebt in eieren( dat is dus waarmee ze mayo maken natuurlijk) erg veel hulpstoffen voor je haar en daarnaast nog echte olijfolie( neem ik aan) gebruikt dat nog eens biologisch en sowieso goed is als haarmasker!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.079
    11-01-2002

    he wat goed zeg!! je ziet er inderdaad gezond uit...
    ik heb van mezelf krullen tot aan me middel..alleen de onderkant was gewoon zo erg dood dat ik het moest knippen tot aan me schouders..en nu heb ik aan de bovenkant te kort laten knippen, het ziet er echt niet uit...ik wil dan ook dat me haar zo snel mogelijk weer groeit..dus als dit middeltje werkt zeker morgen proberen hihi

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.079
    11-01-2002

    juffrouw tjee: welke gebruik je dan precies?? hoe heet het??
    want je hebt of van die maskertjes in zakjes van 2 euro ongeveer bij de drogisterij of je hebt gewone haarmaskers van elk merk...ik weet niet welke ik moet gebruiken....

  13. #43
    Zijn Bruidje!(L)

    Reacties
    1.569
    10-02-2007

    oh wacht even ik gebruik deze! Super goed spul! ik ga even de naam typen ...haal even voor je...Hij is te koop bij de kruidvat en drogisterijen...Maar niet bij elke.
    En nog erg groot ( 500 gram)..hij wordt daarnaast nog eens gebruikt in verschillende arabische landen.

    Kijk wel uit met het merk want je hebt er namelijk ook een relaxer van..maar jij hebt alleen het masker van nodig!!

    Softsheen-carson
    Goldys care

    Masque fortifiant Intense et Lissant
    Intense Fortifying Mask


    Als je deze naam hebt dan vind hem zeker heb het expres uitgebreid beschreven!

    Het is een variant van deze





    'Naam:

  14. #44
    Zijn Bruidje!(L)

    Reacties
    1.569
    10-02-2007

    prijs voor 5ooml is 7.95

  15. #45
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door xBeautiful Bekijk reactie
    Maar kun je die honing dan gewoon toevoegen aan de mayo en olijfolie? Of moet je dat op een ander manier aanbrengen?
    Ik ga het gewoon erbij toevoegen dus 3 lepels mayonaisa dan ongeveer 2 lepels olijfolie en daarna ook 2 lepels honing dan roeren en vervolgens een halfuurtje in me haren laten

    Citaat Geplaatst door Juffrouw_Tjee Bekijk reactie
    Weetje wat echt helpt en dan zonder grap! haarmaskers met avocado, argan/olijfolie in! Heerlijk gebruik zelf altijd maskers van de drogist met argan of avocado Mijn haar is sindsdien altijd erg zacht!!

    Maar even on-topic: Het is nog lang niet zo gek, want je hebt in eieren( dat is dus waarmee ze mayo maken natuurlijk) erg veel hulpstoffen voor je haar en daarnaast nog echte olijfolie( neem ik aan) gebruikt dat nog eens biologisch en sowieso goed is als haarmasker!
    Ja inderdaad, ik maak meestal zelf haarmakser en gezichtmasker ik hou van puur natuur en dat is het beste ,


    Citaat Geplaatst door Kaboutertje Bekijk reactie
    he wat goed zeg!! je ziet er inderdaad gezond uit...
    ik heb van mezelf krullen tot aan me middel..alleen de onderkant was gewoon zo erg dood dat ik het moest knippen tot aan me schouders..en nu heb ik aan de bovenkant te kort laten knippen, het ziet er echt niet uit...ik wil dan ook dat me haar zo snel mogelijk weer groeit..dus als dit middeltje werkt zeker morgen proberen hihi
    En dames dit is de 1e keer dat ik het gebruik, ik ga het elke zondag in me haren doen.
    succes en laat het me ook weten