1. #16
    IjustCan'tgetoverus.

    Reacties
    152
    19-11-2008

    new fan.

    -don't ask me why, just ask me how.-

    181513


  2. #17
    MVC Premium

    Reacties
    3.061
    29-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    nieuwe fan meld zich
    ben benieuwd ga gauw verder als het lukt

  3. #18
    Shab zachte G

    Reacties
    322
    22-03-2008

    upp!!

    Love can sometimes be Magic,
    But magic is sometimes..
    just an Illusion.


    Obsession.

  4. #19
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ga je nog verder?
    Trotse mama ♡♡

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    72
    06-06-2009

    Up

    Ik plaats straks de andere helft.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    21
    24-11-2008

    Citaat Geplaatst door wonderjongen Bekijk reactie
    Up

    Ik plaats straks de andere helft.

    Upaa,,
    Ik wacht well..
    Het Pad Dat Je Gaat Is Het Pad Dat Je Kiest,
    De Dag Dat Je Aarzelt Is De Dag Dat Je Verliest !

  7. #22
    ok.

    Reacties
    399
    05-07-2009

    Uppp


    Linaa (L)

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    72
    06-06-2009

    Ik was op station aangekomen waar ik moest overstappen en informeerde waneer mijn trein zou vertrekken. Deze zou pas over 10 minuten vertrekken. Ik ging gauw even naar kiosk om een bakje friet te halen. Hiervoor moest ik even wachten omdat het nogal druk was. Tijdens het wachtte vroeg ik me echt af. Wat er precies was gebeurd met dat meisje en waarom ze zo slecht aan toe was.

    Ik was praktisch aan het dagdromen totdat ik uit concentratie werd gehaald omdat mijn friet klaar was. Ik at friet rustig op terwijl ik langzaam over het station naar me trein liep. Ik ging de trap op (naar de trein) en hoorde tegelijktijd boven op het spoor een meisje ruzie maken met een groepje Marokkaanse jongens. Ik kon nog niet zien wat er aan de hand was omdat ik nog liep op de trap. Het geluid werd telkens luidruchtiger. Ik keek om me heen, tussen mensen door die op het station liepen om te kijken waar het luidruchtige geluid vandaan kwam. Ik zag inderdaad een groepje Marokkaanse jongens en het meisje die ik eerder vandaag tegenkwam. Ik zag dat ze ruzie had met die jongens.

    Ze begonnen te trekken aan haar en haar uit te lachen. Het meisje antwoordde paniekerig ‘’laat me los klootzak’’. Niemand deed wat, ik wilde wat doen maar wilde niet meer verschut worden gezet. Ik liep naar de prullenbak toe om het bakje friet te dumpen terwijl ik hen steeds aan bleef keken. Totdat de deuren van de trein gingen sluiten en ik nog deze probeerde te halen. Hij reed voor me ogen weg en ik vloekte in mezelf. Man wat was ik pissig. Voor even kon niks me meer schelen. Man wat een ongeluk vandaag dacht ik. Ik liep langs de ruzie zonder het 1 blik te geven. Op een gegeven moment werd aan me getrokken door dat meisje. Ik keek haar met een verbaasd blik aan en trok mezelf van haar weg. Ze zei ‘’hier ben je schat’’ Me hart stond stil en ik was verdwaald in haar prachtige ogen. Ik bleef haar aanstaren en geloofde me ogen niet. Ik heb nog nooit zoiets moois aanschouwd. Ik keek haar diep vragend aan, ik had toen door dat ze dit expres zei alsof ik bij haar hoor in de hoop dat die jongens afstand zouden nemen.

    Ik kon 2 dingen doen haar helpen of niet. Ik dacht even aan de moment in de trein toen ze me hulp niet wilde. Ik keek die jongens aan en alle 3 keken ze verbaasd wat er zou gebeuren. Ze zei ‘’schat alsjeblieft’’ Subhanallah zag ik een traan over haar wang rollen. Haar traan was zwart van de mascara. Nu ken ik mezelf en ben nogal hard van aard. Maar geloof mij als ik zeg dat ik op dat moment geraakt was door het oog van de naald. Het voelde verschrikkelijk. Ik weet niet waar het gevoel vandaan kwam. Na een kleine momentje erachteraan besloot ik haar te helpen en acteerde ik mee. ‘’Waar ben je, ik zocht je de hele tijd’’ vroeg ik aan haar op een boze manier. Ik keek die jongens aan en vroeg ‘’wie zijn jullie, en wat moet dit hier’’ 1 van die jongens antwoordde heel grootmoedig. ‘’Ik ben de jongen die deze **** wilt opeten en wie ben jij’’ Ik antwoordde ‘’ik ben de jongen die jou hoerenmoeder wilt opeten’’ Uit het niets viel ik die jongen aan en we trokte aan elkaar.

    Zijn 2 vrienden bleven op afstand en bemoeide zich er niet mee. Ik trok mezelf los en waren aan het stoeien midden op station. Ik kreeg een trap van 1 van die jongens en de andere begon aan me te trekken. 3 werd me te veel. Ik werd helemaal agressief en vechten zo hard ik kon. Ik zag dat uit 1 van die jongens bloed uit zijn neus kwam. Op dat moment renden keihard 2 agenten op station op ons af. Ik zag het en begon opeens keihard te rennen over het spoor. Die jongens begonnen ook alle 3 te verspreiden en waren weggerend. Ik rende hijgend en bloedens zo hard ik kon zonder om te draaien en was haar alweer uit het oog verloren.

    Moet ik verder gaan of vinden jullie dit gebeuren niks


  9. #24
    ~2Gebruikers~

    Reacties
    14
    10-10-2009

    wayooo ga verder alsjeblieft
    uppp!!!!!!

    ~ Hadike elfessia&Hadike tangawia~

  10. #25
    Shab zachte G

    Reacties
    322
    22-03-2008

    kan niet wachten op je vervolgje:$

    upppp

    Love can sometimes be Magic,
    But magic is sometimes..
    just an Illusion.


    Obsession.

  11. #26
    Yaa Allaah..

    Reacties
    1.450
    24-09-2006

    Upp.


  12. #27
    ❤Geak❤

    Reacties
    7
    15-10-2009

    ohh ga sneelllll verder joh is spannend

  13. #28
    Meerdere Gebruikers

    Reacties
    458
    09-01-2008

    Mooi verhaal
    Uppieee X

  14. #29
    ok.

    Reacties
    399
    05-07-2009

    GA VERDERRR


    Linaa (L)

  15. #30
    Account vanaf 2010

    Reacties
    1.244
    06-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Je schrijft goed. UP

    لا طاعة لمخلوق في معصية الخالق