1. #16
    Love Feeling, ♥

    Reacties
    5.685
    18-10-2009

    upppp
    uppppp
    Uppppp
    uppppp
    upppp
    Upppppp

  2. #17
    Tie me down

    Reacties
    55
    29-06-2009

    MVC Premium MVC Premium
    .

    Het hart kan niet verlangen naar wat het oog niet ziet.


  3. #18
    Love Feeling, ♥

    Reacties
    5.685
    18-10-2009

    eejj ga door

  4. #19
    Tie me down

    Reacties
    55
    29-06-2009

    MVC Premium MVC Premium

    Ik zal insha allah vanavond vervolg plaatsen!

    Het hart kan niet verlangen naar wat het oog niet ziet.


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    28-08-2009

    Citaat Geplaatst door ^CUPCAKE Bekijk reactie

    Ik zal insha allah vanavond vervolg plaatsen!

    we zulllen wachten liefjee

  6. #21
    Tie me down

    Reacties
    55
    29-06-2009

    MVC Premium MVC Premium

    --.

    Het hart kan niet verlangen naar wat het oog niet ziet.


  7. #22
    Tie me down

    Reacties
    55
    29-06-2009

    MVC Premium MVC Premium

    Chapter 1, deel 1

    Eenmaal buiten met die verdomde schapen beginnen kleine irritante jongetjes steentjes naar mij te gooien. Ik trek me er niet zo veel van aan totdat iemand van hun mij had raakt met een grote steen tegen mijn achterhoofd. Ik ben zo kwaad, ren achter hun aan en grijp het eerste beste rotjoch die ik te pakken krijg. De jongen begint te huilen, te schreeuwen en zich los te rukken, maar tevergeefs. Ik ga helemaal tekeer, verkoop het jongentje een harde klap en laat hem huilend gaan. Opeens realiseer ik me dat ik de schapen alleen heb gelaten. Ik ren terug naar de schapen en zie tot mijn schrik dat die andere rotjochies een schaap hebben gestolen. Ik vang nog een laatste glimp van ze op en zie ze in de verte verdwijnen. Helemaal uitgeput kom ik aan bij de kudde. Wat zal mijn oom mij wel allemaal niet aandoen. Er gaat een rilling over mijn rug heen. Ik begin zachtjes te snikken en begeleid de kudde schapen verder. Ik kijk nog een keer achteruit en zie allerlei vrouwen uit het balkon kijken, roddelen, giechelen en lelijke gezichten naar mij trekken. Wat een mensen wonen hier toch. Het kwaad heeft mij zeker weten te treffen. Ik werd er gelijk niet goed van en besluit om maar naar huis te gaan. Er gingen allerlei gedachten door mij heen hoe ik het hem moest vertellen. Zal ik het hem misschien niet vertellen, ik had werkelijk geen idee. Ik zal het hem beter niet vertellen dat bespaart mij een hoop gezeur. Mijn oom wil ik liever niet boos zien. Laatst was hij boos omdat ik zijn trui te warm had gewassen. Thuis aangekomen liet ik de schapen hun het schuurtje inlopen. Ik loop naar de woonkamer om te doen alsof er niets aan de hand is en zie tot mijn geluk dat mijn oom er niet is. Gelukkig, heb ik het huis helemaal voor mezelf, althans dat dacht ik. Ik wilde net naar boven lopen totdat ik rare geluiden van de garage hoorde komen.

    Het hart kan niet verlangen naar wat het oog niet ziet.


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    28-08-2009

    mesieknaa
    ga gauw weer verder lieverd

  9. #24
    Love Feeling, ♥

    Reacties
    5.685
    18-10-2009

    ga door veeel uppps voor jou

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    28-08-2009

    uuuuuuupppaaaaaaaa
    ga gauw verder meid

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    321
    02-06-2009

    verder upupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupup upupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupup upupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupup upupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupup upupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupup upupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupup upupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupup upupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupup upupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupup

  12. #27
    Tie me down

    Reacties
    55
    29-06-2009

    MVC Premium MVC Premium

    Ik plaats vandaag vervolg

    Het hart kan niet verlangen naar wat het oog niet ziet.


  13. #28
    Love Feeling, ♥

    Reacties
    5.685
    18-10-2009

    ok we wachten

  14. #29
    Tie me down

    Reacties
    55
    29-06-2009

    MVC Premium MVC Premium

    Chapter 1, deel 2

    Angstig, niet wetend wat ik zal aantreffen, liep ik naar de garage. Op mijn weg naar de garage pak ik de bezem. Het geluid herhaalt zich weer. Geruisloos loop ik naar de garage en schreeuw: ‘STOP’. Ik open mijn ogen en zie dat het mijn oom is met zijn vriend. Beide kijken ze mij raar aan. Ik schaam me zo erg en loop zo snel mogelijk weer naar binnen. Mijn oom roept me nog na, maar dat negeer ik. Ik leg de bezem terug in de keuken en ren de trappen op. Ik loop naar mijn kamer toe en plof op het bed neer. Ik zucht. Wat is dit maar een raar leven. Ik loop naar het raam toe. Ik staar naar het mooie groene tuintje voor ons huis. Mijn oom heeft eigenlijk wel een mooi huis. De omgeving is ook niet slecht. Het zijn enkel en alleen de mensen die het verpesten. Plotseling voel ik een adem in mijn nek. Ik durf me niet om te draaien. ‘Norah’, zei iemand achter mij. ‘Ja’, komt er stotterend uit mijn mond. Langzaam draai ik me om en kijk recht in iemands ogen. Ogen die mij bekend voorkomen. Ogen die je laten afdwalen van de realiteit. De ogen van Hakim, mijn neef.’Hakim, wat brengt jou hier? Je was toch in Nador,’ vraag ik. Ik ben nog steeds verbaasd dat hij hier is. ‘Dat klopt. Ik heb eindelijk vakantie na een half jaar te hebben gewerkt. Ik vroeg mezelf af wat ik moest gaan doen, opeens kwam het in mij op dat jij hier bent.’ ‘Wat leuk dat je hier bent, want ik verveel me hier dood.’ Ik omhels Hakim. Hij slaat ook zijn armen om mij heen. ‘Zijn je zussen ook hier, want hun heb ik ook lang niet meer gezien.’ ‘Alleen Halima is meegekomen. Zij is beneden met oom Rafik aan het praten. De rest woont toch niet meer thuis, zij zijn bij hun eigen gezin.’ Hakim glimlacht naar me. ‘Jammer, andere keer dan maar.’ Wanneer Hakim net naar beneden wil lopen, vraag ik hem nog: ‘Hoelang blijven jullie?’ ‘Wil je ons weg hebben’, zei Hakim op een zielige toon. ‘Nee, ik ben gewoon nieuwsgierig.’ ‘Wees maar niet bang. Ik blijf hooguit 2 of 3 weken, maar Halima blijft langer. Ze vond het zielig voor je dat je zo eenzaam bent.’ Stiekem lacht hij.’ Ik ga mijn koffers halen dan kan ik mijn spullen alvast in de kast zetten.’ ‘Ga maar halen dan maak ik je kamer klaar. Roep gelijk ook Halima naar boven.’ Hakim loopt naar beneden, haalt zijn koffers en is alweer boven met Halima. Halima rent op mij af en omhelst me. ‘Ajaw, jou heb ik echt gemist,’ zegt ze triest. ‘Ik jou ook heel erg en niet gaan huilen hè.’ Ik heb inmiddels Hakim zijn kamer laten zien en Halima met haar koffers geholpen. Ondertussen heb ik ook al gekookt voor mijn luie oom en zijn lelijke zoon Rachid, die inmiddels is aangekomen. Halima & Hakim hadden geen honger dus zij gingen al slapen.

    Het hart kan niet verlangen naar wat het oog niet ziet.


  15. #30
    Account vanaf 2010

    Reacties
    1.244
    06-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Leuk ! Ga toch lekker verd.

    لا طاعة لمخلوق في معصية الخالق