1. #256
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Ik ga op de bank zitten en zet de tv aan. Ik heb geen zin om iets te eten of drinken. Ik zag een beetje van de ene zender naar de ander. Tot ik een film tref dan blijf ik hangen. Staar naar de tv maar krijg niet echt mee wat er gebeurd, ik ben verweg met mijn gedachten tot het geluid van me telefoon me wakker maakt. Ohw een smsje…

    Het was een smsje van Zakaria. Een reactie op mijn vorige sms.

    Soumia, maak je nou maar geen zorgen. Ik weet dat jij ook bij mij wilt zijn. Laat me weten als ik je begin volgende week kan je zien. Ik ga mijn boekhouding doen. Bel je straks even. dikke kus

    Ik was in de war. Wat moest ik doen. Zal ik hem terug smsen. Ik liet me gewoon gaan. Ik kon niet meer tegen stribbelen want ik hield van hem en wilde graag bij hem zijn.

    Is goed Zaka, maar stel met niet voor de 2de keer teleur. Ik zal je dan wel laten weten incha'allah. Nou ga je ding maar doen, dan spreken we elkaar straks wel. x

    Even later hoor ik me nicht en tante thuis komen. Het was alweer rond 00.00uur. Ik heb mezelf voorgenomen om niks te vertellen over Zakaria. Want ik wist dat ze het niet goed zou vinden. Samen gingen we gezellig op de bank zitten tv kijken en wat lachen. Yousra was bij tante blijven slapen. We bleven zo kletsen tot diep in de nacht. Zakaria heeft me nog wel proberen te bellen maar ik duwde hem steeds onopvallen weg. En heb hem daarna maar een sms gestuurd dat ik niet kan opnemen. Zondag verliep verder rustig tante geholpen met opruimen. Daarna besloot ik en Yasmina naar mijn huis te gaan (ouders zouden over 1 week thuis komen) we gingen daar even de post checken en nam weer een nieuwe lading kleding mee en even wat opgeruimd daar. We besloten richting Eindhoven te rijden daar wat te gaan drinken. In Eindhoven aangekomen parkeren we de auto en lopen naar de vooruitgang, daar aangekomen lopen we lekker naar binnen en gaan zitten. We komen nog wat meiden tegen die we kennen. Uiteindelijk was het toch een geslaagde zondag. Onderweg naar huis kon ik het niet meer voor mij houden en vertel Yasmina over Zakaria.

    Ik: Yasmina...
    ...: Ja schat, wat is er
    Ik: ik heb sinds vrijdag weer contact met Zakaria
    ...: ben je gek? Hij is een eikel. Hoe durft hij contact met je op te nemen, Soum hij speelt met je. Hij maakt je alleen kapot
    Ik: Nee Yasmina dit was zo anders, het was zo vertrouwd allemaal. Ik hou van hem Yasmina en jij kentmij als geen ander. Je weet hoe ik eronder heb moeten lijden toen het over was.
    ...: is het nu weer aan dan? Ikweet het schat en ook ik wil dat je gewoon gelukkig bent. Ik wil je niet zien zoals maanden geleden. Ik wil dat jij ook gewoon eindelijk gelukkig word. En als je denkt dat dit jou gelukkig maakt dan ben ik ook gelukkig
    Ik: sokran hbiba, ik hou echt van je! Ik weet niet of het aan is ik denk het wel. Ik durf het hem niet te vragen ik wil hem niet ermee lastigvallen
    ...: Maar soumia het gaat om jou denk eens een keer aan jezelf.
    Ik: ik weet het. Maar laten we daarover ophouden. Ik wilde het je gewoon vertellen. En trouwens gister was ik bij hem en niet bij Marie-Louse
    ...: dat meen je niet, heb je tegen mij gelogen!
    IK: sorry schat, echt ik had geen keus.
    ...: Is al goed als jij gelukkig bent nu dan ben ik dat ook schat.

    We worden gestoord door mijn telefoon. Ik zie een onbekend nummer dat mij belt. Ik kijk Yasmina raar aan.

    Ik: Ja hallo....
    ...: Salaam waalikom, spreek ik met Soumia?
    Ik: jaa daar spreek je mee, en ik spreek met?
    ...: Mohamed, mannetje van Yasmina
    Ik: Ohwww he Mohamed, hoe is het met je (kijk Yasmina ondertussen aan en zie gewon duidelijk vraagtekens bij haar)
    ...: goed elhmdl en met jou?
    Ik: ja ook goed dank je.
    ...: ben je alleen Soumia?
    Ik: neeee
    ...: Zeker met Yasmina?
    Ik: Ja klopt
    ...: bel je straks wel inchallah, wil je alleen spreken.
    Ik: uhhh oke, inchallah.. Beslama..


    Hahahahawat was dit voor gesprek. Yasmina wacht tot ik haar vertel. Maar ik zeg niks en rij gewoon door. Tot ze me een klap geeft en zegt hallo wat was dat je had WEL mijn man aan de tel. Ik moet kei hard lachen en zeg ohw ja klopt. Maar hij deed raar hij belt me straks terug. We hebben het er verder niet meer over gehad. In de auto praten we over Mohamed en Yasmina die inchallah na de verloving van haar zus om haar hand wilt komen vragen. Ik dacht bij mezelf alweer een die het huwelijksbootje ingaat! Ik wil ook zo graag maar voor mij ligt het nog ver weg. Thuis lopen we naar boven en gaan zo ons ding doen. Douchen etc. Morgen weer een dag incha'allah. Voor ik ga slapen sms ik Zakaria nog even. Tijdens het typen van me sms trilt me telefoon, ontvang een sms. Ik sla mijn sms op als concept en open mijn ontvangen bericht.

    Dag lekkertje van me, hoe is het met je? Heb niks van je gehoord vandaag. Hoe was je dag? Zie ik jou morgen, ik mis je! Liefs xx Z

    Dag Zaka, goed elhmdl en met jou? Ja ik was druk bezig en was erna met mijn nicht in Eindhoven wat gaan drinken. Was wel een gezellige zondag. Hoe was jou dag? Ik was je trouwens net aan het smsen maar je was me voor. Ik mis je ook. Is goed dan zien we elkaar morgen. Ben zoals gewoonlijk om 17.30 klaar. Knuffel x

    Ik liet me gewoon gaan, ik dacht niet meer na. Ik hield van hem en wilde bij hem zijn klaar, dat was voor mij het belangrijkste op dit moment. Niet veel later krijg ik een sms terug van hem dat hij niet kan wachten tot morgen. Ik sluit me ogen met een glimlach en probeer zo in slaap te vallen met Zakaria in mijn gedachten.
    2 gebruikers

  2. #257
    Getrouwd

    Reacties
    1.355
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    Astu azin! Sokran. Ik ga straks weer plaatsen inchallah!

    Ik zie dat je ook maar net bent getrouwd! Alsnog gefeliciteerd schat! Wat leuk! Denk dat het een droom van iedere jonge meid is


    Dankje je wel liefie


    En Ben Jij Oook getrouwd

    Andrs Ko3ba Lik Inshallah
    Ja En Inshallah kom de dromen van andre meiden uit inshallah

  3. #258
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    dus jij bent ook getrouwd, mwt zakaria????
    vertel, vertel.
    hahaha ik zeg niks gewoon blijven lezen
    2 gebruikers

  4. #259
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door Moi20 Bekijk reactie
    Dankje je wel liefie


    En Ben Jij Oook getrouwd

    Andrs Ko3ba Lik Inshallah
    Ja En Inshallah kom de dromen van andre meiden uit inshallah
    Your welkom hbiba!

    Of ik ben getrouwd? Kom je inchallah gauw achter door verder te lezen

    Ja inchallah komen voor alle moslim zusters de dromen uit. Allah ma3a sabireen.

    Veel lees plezier (L)
    2 gebruikers

  5. #260
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    nou als je volgende keer in eindhoven bent kun je ook een bezoekje aan mij brengen, dan kun je alvast mij alles vertellen.
    Het meervoud van lef is leven.

  6. #261
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    nou als je volgende keer in eindhoven bent kun je ook een bezoekje aan mij brengen, dan kun je alvast mij alles vertellen.
    Ja ben daar echt super lang niet meer geweest. Word inderdaad weer eens tijd. Er draait vanaf volgende week een mooie film en zit te denken om inderdaad naar pathe in eindhoven te gaan kijken.

    Safi onder een genot van een kopje koffie en koekjes zal ik je de real story vertellen
    2 gebruikers

  7. #262
    Missy A

    Reacties
    4
    13-06-2005

    Hey meid, je hebt er een nieuw fannetje bij! Like your story! Doe zo verder!

    Wacht op een vervolgje! Grtzzzzz! xx
    Je Mag Me Haten, Je Mag Me Vies Aankijken, Je Mag Over Me Gaan Praten,...Maar Schatje Ik Zal Me Nooit Tot Jou Niveau Gaan Verlagen!!!

  8. #263
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    Ja ben daar echt super lang niet meer geweest. Word inderdaad weer eens tijd. Er draait vanaf volgende week een mooie film en zit te denken om inderdaad naar pathe in eindhoven te gaan kijken.

    Safi onder een genot van een kopje koffie en koekjes zal ik je de real story vertellen
    oke afgesproken....
    welke film wil je gaan zien?
    Het meervoud van lef is leven.

  9. #264
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    ga je nog plaatsen?
    zo niet dan ga ik iets anders doen...laat me weten..
    Het meervoud van lef is leven.

  10. #265
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    oke afgesproken....
    welke film wil je gaan zien?

    rabi jgaliek hbiba

    Ik wil naar 2012 gaan. De film die is voorspeld door een of andere volk. Dat de wereld in 2012 vergaat
    2 gebruikers

  11. #266
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    ga je nog plaatsen?
    zo niet dan ga ik iets anders doen...laat me weten..
    Ik ben even mijn powerpoint presentatie bij aan het werken. Moet morgen het bedrijf presenteren voor een aantal studenten die op bedrijfsbezoek komen. Ik weet niet of het menog gaat lukken zo niet dan staat er morgen inchallah zeker weer een vervolje
    2 gebruikers

  12. #267
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    succes met je werk, dan meld ik me morgen wel...
    houdo.
    Het meervoud van lef is leven.

  13. #268
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    succes met je werk, dan meld ik me morgen wel...
    houdo.

    Sokran hbiba!

    Is goed dan meld gij u morgen en zal ik speciaal voor u een vervolgje typen

    Houdoooo
    2 gebruikers

  14. #269
    Krouna

    Reacties
    264
    03-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Upp meid, topverhaal en komt me heel bekend voor...



    wens je veel sbar

  15. #270
    WEGGG

    Reacties
    1.518
    13-08-2009

    wauwieeeee ga zo dooooooo rn wat wil die mooooooo ga verderrrrrrrr please 1 stukje voordat je richting dromenland gaat
    WEGG.