1. #241
    Getrouwd

    Reacties
    1.355
    16-06-2007

    dankje wel voor je moooie vervolg


    uppie

  2. #242
    *Al Hoceima*

    Reacties
    195
    25-02-2009

    prachtig vervolg, kijk uit naar het volgende..

    Zonneschijn20


  3. #243
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Dag dames,

    Dank voor jullie ups en jullie lieve reacties! Ben nu zelf aan het werk. Ik zal inchallah straks iets proberen te plaatsen en anders word het vanavond


  4. #244
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Ik schrik me dood maar wil niks laten merken en doe net of ik niks merk (zogenaamd me ogen dicht) maar ondanks dat ik mijn ogen dicht had voelde ik dacht hij dichterbij kwam. Als ik mijn ogen open hangt hij weer met zijn gezicht boven mij. Dit keer te dichtbij naar mijn gevoel.....

    Uit het niets begint hij me te kussen. Ik schrik even maar laat me gaan. Ik heb hem zo gemist. Hij wist hoe om te gaan met mij. Maar hij heeft me ook veel pijn gedaan. Ik duw hem van me weg.

    …: wat doe je! Dit hoort niet, ben niet hiervoor gekomen
    hij: ik heb je gemist soumia. En zeg niet dat jij net niet hetzelfde als ik voelde.
    …: natuurlijk wel. Maar het kan en mag niet, laten we het niet moeilijk maken dan het al is.
    Hij: Soumia ik weet dat je nog van me houdt. Ik heb je ook erg gemist de afgelopen tijd.

    Ik kan niks meer zeggen dan hem alleen aankijken. We zijn inmiddels rechtop gaan zitten. Hij neemt me zijn armen en drukt me stevig tegen zich aan en zegt dat hij me erg mag en me heeft gemist. Het voelde zo goed en vertrouwd. Dus sloeg ik dit keer ook mijn armen om hem heen en zij dat ik hem ook heb gemist. Dan maak ik me los uit zijn omhelzing hij kijkt me aan met een pruillipje, daar kon ik echt niet tegen. Ik vertel hem dat ik nu toch naar huis wilde. Hij vraagt of hij mij naar huis mag brengen. Ik vind het best, het liefst wilde ik nu bij hem blijven, in zijn armen liggen, zijn ademhaling, naar zijn hartje luisteren. Maar dit kon helaas niet ik moest naar huis toe. Onderweg in de auto ben ik vrij stil. Want ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Is het nu goed tussen ons? Dat was het probleem ik kreeg geen hoogte van deze jongen. Ik besloot om mijn mond maar te houden. Ik wilde nu even genieten van zijn bijzijn. Af en toe zie ik hem vanuit mijn ooghoeken naar me kijken en legt dan zo en dan zijn hand op mijn been. Het voelde zo goed. Ik voelde de vlinders gewoon weer helemaal tekeer gaan in me buik. Even staan we stil voor de stoplichten ik draai me om naar hem en blijf hem aan kijken, hij krijgt dit door en draait zich om.

    …: kun je het zien schatje?
    Ik: (verschut) mag ik niet kijken?
    …: natuurlijk wel, ik weet dat ik aantrekkelijk ben!
    Ik: rij rij en hou je kop, ugly!
    …: wedden dat je nu hele andere dingen in je hoofd haalt hihihi


    Inmiddels rijden we weer. Uit het niets buig ik naar hem en geef hem een kus op zijn wang. Ik hield van deze jongen. Ik kan het blijven zeggen maar kan er niks aan doen. Meteen heb ik spijt van me actie, hij moet lachen en legt zijn hand op mijn been en zegt ‘zo waar heb ik dit aan te danken schatje’ Pffff ik werd gek. Ik besloot mijn gedachten uit te schakelen en gewoon mijn hart te volgen. Ik antwoord zijn vraag met ‘ omdat ik je heb gemist en nog steeds om je geef sukkel’ Hij moet lachen en knijpt in me been. Zo rijden we de straat van me tante binnen. Ik zie dat ze nog niet thuis zijn, doordat er geen lichten aan stonden. Ik heb ook geen zin om naar me andere tante te gaan. Ik neem afscheid van Zakaria. Als ik hem een hand geeft trekt hij mij naar zich toe en proef alweer zijn lippen. Ik werd gek. Ik maak me beschaamd los uit zijn greep en zeg dat ik naar binnen ga. Ik bedank hem voor de rit en loop naar de voordeur. Eenmaal binnen loop ik naar de kamer van me nicht en kleed me uit en ga dan onder de douche om zo ook mijn woedoe te verrichten. Nadat alles is gedaan loop ik naar beneden. Ik sms me nicht dat ik thuis ben en thuis blijf en ze wel straks zie verschijnen. Nadat ik haar sms verstuur ontvang ik een smsje van Zakaria.

    Schatje, ik heb je echt gemist. Je maakt me echt gek. Is er een mogelijkheid om je binnenkort weer te zien? Liefs x

    Wat moest ik hiervan denken? Is het nu goed tussen ons? Moet ik hem die vraag stellen? Nee ik durf het niet. Ik laat het voor wat het is en besluit me verstand gewoon weer op 0 te zetten. Ik sms hem terug.

    Dag Zaka, heb je ook gemist. Maar weet niet of dit de juiste oplossing is. Ik wil je wel zien maar weet niet of we er goed aan doen. Liefs

    Ik ga op de bank zitten en zet de tv aan. Ik heb geen zin om iets te eten of drinken. Ik zag een beetje van de ene zender naar de ander. Tot ik een film tref dan blijf ik hangen. Staar naar de tv maar krijg niet echt mee wat er gebeurd, ik ben verweg met mijn gedachten tot het geluid van me telefoon me wakker maakt. Ohw een smsje….

  5. #245
    Jeblia uit fes

    Reacties
    29
    02-08-2006

    Zo, vertel verder astublieft.....Ik ben zo nieuwsgierig

  6. #246
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door suziedemocro Bekijk reactie
    Zo, vertel verder astublieft.....Ik ben zo nieuwsgierig
    Sokran hbiba, ben op me werk nu. Maar zal kijken als ik de kans zie. Want ik was net zo aan het typen zat helemaal in me verhaal me collega was tegen me aan het praten wallah ik dacht huh wat hoor ik. Toen dacht oeps ben werken shit

  7. #247
    MVC Lid

    Reacties
    2.830
    14-06-2006

    ga snel door ben benieuwd naar het volgende stukje schat

  8. #248
    Getrouwd

    Reacties
    1.355
    16-06-2007

    Soukran Hbiba Voor Je Mooie Vervolgje

  9. #249
    Masterdam.

    Reacties
    15
    03-11-2009

    Ben helemaal in jou wereld...aahaha Ga gauw verder meid Prachtig

  10. #250
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door Moi20 Bekijk reactie
    Soukran Hbiba Voor Je Mooie Vervolgje
    Astu azin! Sokran. Ik ga straks weer plaatsen inchallah!

    Ik zie dat je ook maar net bent getrouwd! Alsnog gefeliciteerd schat! Wat leuk! Denk dat het een droom van iedere jonge meid is
    2 gebruikers

  11. #251
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door 00Guess00 Bekijk reactie
    Ben helemaal in jou wereld...aahaha Ga gauw verder meid Prachtig

    sokran hbiba, zat er net zelf ook weer helemaal in.

    Ik plaats straks inchallah weer een stuk
    2 gebruikers

  12. #252
    On-bekend

    Reacties
    178
    13-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Up up up!!!!
    Noggg een vervolgje aub je bent online alsjeblieeeeft
    Zinezina oe l'3aklia mrebja!!

  13. #253
    Falastinaa(L)

    Reacties
    151
    05-10-2007

    uppp super verhaal meid

    ""Degene die de dunya (wereldse leven) ten huwelijk wil vragen, moet weten dat de dunya niet tevreden zal zijn behalve als je de Dien (het geloof) weg geeft als
    Mahr (bruidsschat)."


    Gelieve geen Onzin Pm's


  14. #254
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    Astu azin! Sokran. Ik ga straks weer plaatsen inchallah!

    Ik zie dat je ook maar net bent getrouwd! Alsnog gefeliciteerd schat! Wat leuk! Denk dat het een droom van iedere jonge meid is
    dus jij bent ook getrouwd, mwt zakaria????
    vertel, vertel.
    Het meervoud van lef is leven.

  15. #255
    MVC Lid

    Reacties
    3.392
    31-12-2004

    ...................................
    100% Saidia
    Maroua,Oumaima,Nargis,Wael,Fagr-diene,Sawsen,Zinne-diene, Maisam en onze nieuwe aanwinst Nooh en Selina zijn mijn kapoentjes