1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    xxxxxxxx en PinPin dank jullie wel schatjes!

    Ik beloof jullie morgen echt een lang stuk te schrijven. Alleen ik denk dat het vanaf de volgende stuk een wat grovere verhaal gaat worden (omdat er veel gaat gebeuren)

    Ik ga bidden en lekker in me bedje kruipen.

    Boesa voor jullie

    PS HAYAM jij ook bedankt

  2. #152
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    Was het zo lang genoeg? Wallah heb enorme hoofdpijn. Ik denk niet dat ik nog vanavond ga typen.

    Maar ik doe wel mijn best
    Het meervoud van lef is leven.

  3. #153
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    xxxxxxxx en PinPin dank jullie wel schatjes!

    Ik beloof jullie morgen echt een lang stuk te schrijven. Alleen ik denk dat het vanaf de volgende stuk een wat grovere verhaal gaat worden (omdat er veel gaat gebeuren)

    Ik ga bidden en lekker in me bedje kruipen.

    Boesa voor jullie

    PS HAYAM jij ook bedankt
    slaap lekker en lekker dromen.....
    Het meervoud van lef is leven.

  4. #154
    Tangouia__Jeblia

    Reacties
    178
    11-03-2008

    ga verder meiddddddddddddddd
    Tangouia__Jeblia

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Hé ladieszzz

    Ik ga zo schrijven inchallah. Ga eerst bidden en dan kom ik terug voor een vervolgje

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    94
    15-02-2007

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    xxxxxxxx en PinPin dank jullie wel schatjes!

    Ik beloof jullie morgen echt een lang stuk te schrijven. Alleen ik denk dat het vanaf de volgende stuk een wat grovere verhaal gaat worden (omdat er veel gaat gebeuren)

    Ik ga bidden en lekker in me bedje kruipen.

    Boesa voor jullie

    PS HAYAM jij ook bedankt

    Ik wacht in spanning af.


  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Yasi: Salaam, ja gaat goed hoor en met jou?
    Zaki: Ook goed he.
    Yasi: ik zal meteen maar ter zake komen! Wat is er gebeurd tussen jou en me nicht? Waarom heb je er een punt achter gezet? Wet je wel wat je haar hebt aangedaan of niet?
    Zaki: Nou meid, de reden zelf weet je nicht donders goed, we passen niet bij elkaar ze is te vernederlandst! Ik hoef geen meid dat zich schaars kleed en weekendjes en weekjes weg mag van haar ouders. Ik heb haar niks gedaan ik heb het haar gewoon duidelijk gemaakt en daar moet zij mee leren leven
    Yasi: Zaki je weet nu ook wel dat je onzin praat he? Dat was allemaal voor jou tijd. En toen zij 1 week op vakantie was met mij en haar collegas toen had je gerust mogen aangeven dat jij het er niet mee eens was. Waarom pas achteraf afrekenen met haar op deze manier.
    Zaki: Safi Yasmina ik heb mijn keus gemaakt en daar blijft het bij en buiten dat ik heb nooit iets voor haar gevoeld!
    Yasi: wat! Heb jij al die tijd gewoon met haar gevoelens gespeeld? Jij vertelde haar dat je van haar hield en je wilde om haar hand komen vragen en nu zeg je dat je nooit gevoels voor der hebt gehad?
    Zaki: Klopt dat heb ik ooit gezegd omdat ik dacht wat voor haar te voelen. Maar ik voel niks voor haar Ik mag haar super graag, ze is lief zorgzaam etc. maar ik wil haar niet als me vrouw en kan niet van haar houden.
    Yasi: wat ben jij een ongeloofelijke klootzak Zakaria! Ik hoop dat je jezelf gauw tegen zult komen! En waag het niet om zo meteen haar te gaan smsen of dergelijke! Je bent haar niet eens waard vuile hufter..
    Zaki: luister meid.....tuut tuut tuuuuut....

    Ik keek mijn grote ogen naar Yasmina. Ze vertelde mij het hele gesprek. Ik kon me oren niet geloven! Hij heeft al die tijd met mij gespeeld. Ik betekende helemaal niks voor hem! Ik begon te huilen me nicht probeerde me rustig te krijgen maar hetlukte niet. Even later ging me tel af. Hij was het me nicht wilde opnemen maar ik besloot zelf op te nemen.

    Ik: Ja hallo....
    hij: Luister Soumia het spijt me echt waar, ik kan het niet uitleggen enige wat ik kan zeggen is dat we niet bij elkaar passen meer kan ik erniet van maken. Het spijt me dat ik al die tijd tegen je heb gelogen.
    Ik: Is dat alles zakaria? Is dat alles wat je kan zeggen? Weet je wel wat je hebt aangericht of niet? Ik hield verdomme van je! Sinds ik jou heb leren kennen gunde ik geen enkele man een blik! En wat krijg ik nu te horen? Je hebt nooit voor mij gevoeld!
    hij: Begrijp mij aub sluit dit af en ga verder met je leven. Ik mag je graag en wil graag een goede vriend van je blijven. Ik weet dat je oprecht van me hebt gehouden maar ik kan hier niet mee omgaan. Ik wens jou echt al het beste en zal er altijd voor je zijn.
    Ik: Enige wat ik wil weten zakaria is waarom je me dicht hebt aangedaan meer vraag ik niet van jou.
    Hij: Soumia aub sluit het af en vergeet onze tijd zo voorkom je nog meer elende voor jezelf.
    Ik: Is goed zakaria, het gaat je goed!
    Hij: Maar soumia.......tuut tuut tuuuuut

    Ik hing op en gooide met telefoon tegen de muur. Ik kon er niet meer tegen. Me nicht kwam op mij afgelopen en nam mij in haar armen ze probeerde lieve dingen te zeggen. Ze zei dat het goed zou komen en dat hij mij niet verdiend. Ikkon niet stoppen met huilen.

    Wallah meiden mijn wereld storte gewoon in elkaar safi. Er gingen dagen, weken, maanden voorbij zonder iets van hem te horen. Ik werd gek. Ik werd ziek, ik was kilo's afgevallen. Ik at niet meer niks, enige wat ik deed was denken denken en nog eens denken. Ik kreeg een vaste aanstelling waar ik werkte. Safi ik begon alle mannen te haten. Ik kwam met geen enkele man in aanmerking. Vaak werd ik aangesproken of iets in die trend ik snauwde ze dan ook af. Me nicht werd gek van me. Ze vertelde iedere keer dat ik verder moest gaan met me leven. Met zusje van Zakaria heb ik nog contact. Ook zij heeft proberen te achterhalen wat de reden is geweest van de plotselinge breuk maar helaas. Ik kwam ook niet bij haar thuis. Als we elkaar wilde zien spraken we buiten af. Ze zeiden allemaal Soumia je moet een iemand leren kennen zodat je hem kan vergeten. Maar ik had geen behoefte aan een man, ik miste alleen hem en wilde alleen hem. Na ongeveer bijna 3 maanden had demoeder van Soumia naar mij gevraagd en ik moest van haar op bezoek komen! Ik wilde niet maar ikkon niet weigeren. Mijn ouders waren voor een paar weken naar marokko, ik verbleef toen bij me tante. Ik besloot in de avond naar haar te gaan, het was vrijdag. Toen ik thuis kwam vertelde ik het me nicht ze was blij voor me dat ik ook eens de deur uit ging na hem. Ik ging me lekker douchen heb me lichtjes opgemaakt en trok een leuke jelaba aan zwart met roze en daaronder een zwarte legging. Deed me gouden setje om en deed me haar leuk strak naar achter en me pony schuin over me voorhoofd. Ik moet zeggen dat het er best leuk uit heeft gezien. Ik liep naar onder en zei dat het laat zou worden. Ze wenste mij veel plezier, me nicht gaf ik gauw een knipoog. Stapte in me auto en reedt naar Oumaima's huis. Ik was zo zenuwachtig ik durfde niet ik was zo bang hem weer te zien. Maar stiekem hoopte ik dat ik hem tegen zou komen en dat hij weer als een blok voorme zou vallen (droom droom) Na een half uurtje rijden kom ik in hun woonwijk na wat zoeken kom ik in de straat. Ik probeer te kijken waar ik kan parkeren op een gegeven moment zie ik een auto die me erg bekend voor komt. Het was zijn auto! Shit is hij thuis? Dan rij ik terug naar huis! Ik besluit op de hoek van de straat te blijven en Oumaima te bellen.

    Oumi: Hey schat, waar blijf je!
    Ik: ik sta op de hoek, maar zie de auto van Zakaria is hij daar? Want dan rij ik naar huis Oumaima, dit was niet de afspraak.
    Oumi: Ohw nee schat, Nordin heeft de auto van hem geleend hij is hier thuis parkeer je auto en kom binnen gek!
    Ik: dan is het goed tot zo!
    Oumi: tot zo gekkie!

    Ik rij de straat in en zoek een vak om te parkeren. Nadat ik dat heb gedaan pak ik zenuwachtig mijn tasje en stap uit ik probeer tot 10 te tellen hahaha ik weet bij god niet waarom ik dit deed, maar deed dit vaak. Ik loop rustig naar de deur. Voordat ik wil aanbellen vliegt de deur open

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    alstublieft dames!

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    94
    15-02-2007

    Nice..ik vraag me af wat er komen gaat.


  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door Pinpin Bekijk reactie
    Nice..ik vraag me af wat er komen gaat.
    Dank je wel! Ik zal nog een vervolgje proberen te plaatsen. Maar weet niet of het nog gaat lukken.

  11. #161
    Tangouia__Jeblia

    Reacties
    178
    11-03-2008

    ga verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Tangouia__Jeblia

  12. #162
    Getrouwd

    Reacties
    1.355
    16-06-2007

    Wyoooooooooooooooooooow ga verder plaesss

  13. #163
    100% aitwaiger

    Reacties
    266
    22-07-2009

    ip up up ga zo door
    Alhouceima girl

    Aitwaigertje

  14. #164
    Bijna Lid

    Reacties
    319
    13-06-2005

    Nieuwe Fan Melt zich!!!

    Echt een leuke verhaal meid
    Ga gauw verder het is echt spannend..

    Uppppiiiieeee....!!!!

    Groetjes Samia

  15. #165
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    meid, je hebt mijn dag goed gemaakt........................................... ...................wat een klootzak die zakie
    Het meervoud van lef is leven.