1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-11-2002

    Columns

    Wat vinden jullie ervan goed slecht?zou je zelf ook makelijk kunnen,en wat vinden jullie van de inhoud.

    Die ik persoonlijk zeer goed maar ook erg scherp vind,en dan doel ik vooral op de meest recente columnist.Waar ik zeer over te spreken ben hij schrijft op een bijzonder hoge niveau,en varieerd het van humor naar serieus.Maar zit altijd een moraal in zn verhaal ik weet niet hoe hij heet maar eh my bless you got keep up the good work!
    lang leve de onwetende...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.764
    02-05-2002

    Colums moeten vooral niets weghebben van het navertellen van een middagje stad bijv...

    Zelf schrijf ik vaak op de site van ColumnX.nl en hoeveel anti-talent daar zit is ronduit niet te geloven! Op zich wel effectief op de manier dat ik hetzelfde effect krijg als dat iemand een saai verhaal veel te langzaam vertelt, waarbij m'n gezichtsspieren langzaam de gaap-kriebels krijgen!!!!
    Zolang er maar een goede dosis humor in zit, met een serieus ondertoontje... dan vind ik het geslaagd!! Het is gewoon een makkeijke en efficiente manier om je mening over te brengen.... blijf het leuk vinden om te lezen
    Before you can reed me you've gotta learn how to see me....

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-11-2002

    Waarom stort je niet een van jou Columns op deze site neer?Of isti niet goed genoeg bevonden?Btw je hebt nog steeds niet gezegd wat je van de huidige columns op deze site vindt.

    Speak out your heart dont bite your tonge.

    Soulmen(die vreest dati te maken heeft met een anti-talentje)
    lang leve de onwetende...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.764
    02-05-2002

    Van de columns hier... hmm heb wel eens de moeite genomen om ze te lezen, maar kan er weinig lovends over kwijt helaas. Niet dat ze zo verschrikkelijk op me overkwamen, maar soms gewoon te langdradig... en na moeite te hebben opgebracht het stuk uit te lezen is de einge gedachte die ik erbij heb zoiets van "waar wil je nou heen?? What's you point..?"

    Waarom ik zelf hier niks plaats... ach... heb nog even geen inspiratie. Het is niet alsof er bij de columns hier een gebrek is aan afgezaagde onderwerpen.
    Before you can reed me you've gotta learn how to see me....

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.764
    02-05-2002

    Speak out your heart dont bite your tonge.
    Ik die de kans laat schieten op een partijtje "speak you hart out"... haha no way
    en al helemaal niet "biting my tongue..." hahah you whish!
    Before you can reed me you've gotta learn how to see me....

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-11-2002

    Origineel gepost door Lunatic007
    Ik die de kans laat schieten op een partijtje "speak you hart out"... haha no way
    en al helemaal niet "biting my tongue..." hahah you whish!
    Met andere woorden je snapt niet wat ze in deze columns bedoelen,het kan er misschien aan liggen dat je een IQ hebt van een ingevroren tosti.En doe nou niet alsof je de pacht in wijsheid bezit omdat je toevallig aan de *** hebt gestudeert ofwel de Katholieke Universiteit Tilburg.Kortom als je snapt wat ik zeg probeer dan niet "slim" uit de hoek te komen,daar hou ik niet van

    Soulmen(die nooit fan is geweest van miereneukers)
    lang leve de onwetende...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.764
    02-05-2002

    Hmm... je zal je wel aangevallen voelen op je columpjes, vandaar je reactie (waar ik me maar niet over zal uitlaten )

    Hoe dan ook... als jij hier gaat oordelen over mijn IQ vind ik dat op zich wel meer dan genoeg zeggen over jou.
    Verder heb ik geen zin om hier nog enige woorden aan vuil te maken, als je een echt gesprek of discussie met me wilt aangaan kan dat, maar niet op jouw niveau (lees: kinderachtig)

    Maar goed, je zal wel verwachten dat ik nu in verdediging ga, maar ik heb niet echt een drang om mezelf te bewijzen tegenover mensen zoals jij *ahum* . Waar ik studeer gaat jou helemaal niks aan, maar toch het feit dat je daarover begint duidt erop dat je duidelijke twijfels hebt over jezelf en als ik er nu nog op inga ook maak ik het alleen maar erger wat ik dus niet op m'n live gewetentje wil hebben


    Before you can reed me you've gotta learn how to see me....

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-11-2002

    Origineel gepost door Lunatic007
    Hmm... je zal je wel aangevallen voelen op je columpjes, vandaar je reactie (waar ik me maar niet over zal uitlaten )

    Hoe dan ook... als jij hier gaat oordelen over mijn IQ vind ik dat op zich wel meer dan genoeg zeggen over jou.
    Verder heb ik geen zin om hier nog enige woorden aan vuil te maken, als je een echt gesprek of discussie met me wilt aangaan kan dat, maar niet op jouw niveau (lees: kinderachtig)

    Maar goed, je zal wel verwachten dat ik nu in verdediging ga, maar ik heb niet echt een drang om mezelf te bewijzen tegenover mensen zoals jij *ahum* . Waar ik studeer gaat jou helemaal niks aan, maar toch het feit dat je daarover begint duidt erop dat je duidelijke twijfels hebt over jezelf en als ik er nu nog op inga ook maak ik het alleen maar erger wat ik dus niet op m'n live gewetentje wil hebben


    Sorry maar van jou verwacht ik nou helemaal niks dus wees maar gerust,en indd ik heb zeer veel twijfels over mezelf je bezit een fabelachtig mensenkennis keep it up!Btw die columns zijn niet van mij was dat maar waar,dan was ik een talent rijker geweest alleen hou ik niet van oppervlakkige kritiek.

    Wel grappig om te zien nadat je zegt "nou ga ik hier geen woorden aan vuil maken" dat dan je grooste verhaal komt ik hou wel van onbewuste humor.Nu nog 1 ding doe me een plezier en gooi s een van jou columns die je bij die site van je schrijft hierop,dus je hoeft geen nieuwe te maken ik ben benieuwd.

    Soulmen(die je hoopt te promoveren van ingevroren tosti tot ingevroren frietzak)
    lang leve de onwetende...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.764
    02-05-2002

    Verwacht je dat ik dat serieus ga doen? Tuurlijk... anders zou je me niet uitdagen, want dat doe je min of meer wel.
    De kritiek die ik gaf is niet oppervlakkig... jij kan iets dat subjectief is niet beoordelen. Alhoewel in jouw doormwereld waarschijnlijk wel.
    Vind dit verder erg kinderachtig, bent een gefrustreerd persoontje...
    Before you can reed me you've gotta learn how to see me....

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.764
    02-05-2002

    Ben er wel overigens wel blij mee wat je van me vindt.... ik bedoel, zou me persoonlijk echt zorgen gaan maken als ik in de smaak zou vallen bij iemand zoals jij!
    Dus spaar je verdere grappig (NOT) bedoelde beledigingen en ga een leuke hobby zoeken.
    Maak jezelf nuttig!!!!!
    Before you can reed me you've gotta learn how to see me....

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-11-2002

    Origineel gepost door Lunatic007
    Ben er wel overigens wel blij mee wat je van me vindt.... ik bedoel, zou me persoonlijk echt zorgen gaan maken als ik in de smaak zou vallen bij iemand zoals jij!
    Dus spaar je verdere grappig (NOT) bedoelde beledigingen en ga een leuke hobby zoeken.
    Maak jezelf nuttig!!!!!
    Kijk eens aan je bent blij we komen ergens!Hieruit maak ik op dat je 1 en al fake bent,oh oeps ik daag je uit je bent nog voorspelbaar ook zeg...Waarom ben je fake?Omdat je jezelf voordoet als iemand die je helemaal niet bent ofniet kan waarmaken,ik zie al aan de manier hoe jij met de taal omspringt weinig tot geen kans maakt om een goeie column te kunnen maken.

    Zogenaamd netjes maar o zo saai Nederlands, dat zelfs me oma van 92 zou mompelen van"he gatverdikkeme dit stuk tekst is slaapverwekkend"
    en verder vat alles niet zo persoonlijk op ik ben hier om te dollen.

    Soulmen(die al van nature nooit goed om kan gaan met mensen die lange tenen hebben)
    lang leve de onwetende...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.529
    04-11-2002

    HEBBEN JULLIE JOURNALISTIEK GESTUDEEERD?????

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.529
    04-11-2002

    Origineel gepost door Lunatic007
    Colums moeten vooral niets weghebben van het navertellen van een middagje stad bijv...

    Zelf schrijf ik vaak op de site van ColumnX.nl en hoeveel anti-talent daar zit is ronduit niet te geloven! Op zich wel effectief op de manier dat ik hetzelfde effect krijg als dat iemand een saai verhaal veel te langzaam vertelt, waarbij m'n gezichtsspieren langzaam de gaap-kriebels krijgen!!!!
    Zolang er maar een goede dosis humor in zit, met een serieus ondertoontje... dan vind ik het geslaagd!! Het is gewoon een makkeijke en efficiente manier om je mening over te brengen.... blijf het leuk vinden om te lezen



    onder welke naam schrijf je?????? ik wil het toch ff bekijken
    ik vind colums enzo wel interessant, ik wil journalistiek gaan studeren.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.764
    02-05-2002

    Soulmen, ga toch een hobby zoeken jongetje... je zit me hier af te kraken hahaha zomaaaar... hmm ik zie jou niet echt als een persoon dat recht van spreken heeft.

    Gefrustreerd mannetje dat je bent, probeer jezelf eroverheen te zetten en te begrijpen dat hoe hard je het ook probeert, jezelf niet omhoog kan halen door anderen af te kraken


    En bespaar me a.u.b. je psychologische analyses... zo te zien heb je pas het LOI ontdekt jochie...heb hier echt geen tijd voor, tenzij je nog met enigzins onderbouwde argumenten kan komen!
    Before you can reed me you've gotta learn how to see me....

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-11-2002

    Origineel gepost door NA3 NA3
    HEBBEN JULLIE JOURNALISTIEK GESTUDEEERD?????
    Does it look like that?

    Soulmen(die niet eens zn VBO diploma heeft gehaald)
    lang leve de onwetende...