1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    35
    31-05-2004

    Ik wil alle Marokkaanse vrouwen eens complimenteren, al te vaak verdienen jullie een

    Deze jongeman wil alle Marokkaanse vrouwen complimenteren. Ik vind dat jullie over het algemeen geweldige vrouwen zijn en ik ben trots als ik ooit een Marokkaanse vrouw trouw.. suk6 a dames

  2. #2
    Issy in mijn hartje!

    Reacties
    435
    30-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Ik voel me gevleid

  3. #3
    The Devil Inside

    Reacties
    1.301
    13-12-2003

    het slijm druipt ervan af

  4. #4
    Issy in mijn hartje!

    Reacties
    435
    30-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Mooie avatar heb je PowerQueen

  5. #5
    TrotSe MaMmie

    Reacties
    3.631
    10-07-2002

    ZeG uFfFuH.....EeRlIjK........

    HeB je Un ZaKdOeKjE nOdIg>...... HeT BeGiNT Te DrUpPeN...... Aan De zijKanTen.......

    (k)Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah op je voorhoofd
    Het vinden van Geluk is je houden aan de richtlijnen van ALLAH

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    35
    31-05-2004

    Nee, even serieus al te vaak zeggen vrouwen dat ze niet goed behandeld worden door mannen en misschien is het een begin door jullie dankbaar te zijn voor wat jullie zijn

  7. #7
    fessia*

    Reacties
    1.341
    22-09-2003

    oops verkeerd....deze bedoel k
    Twakal 3aala Allah


    Koelshie bel mekteb!


  8. #8
    Alhamdoulilah...

    Reacties
    4.678
    27-01-2003

    Origineel gepost door PowerQueen
    Oke..
    Waarom zo droog big wimpie??

    Meerdere gebruikers

  9. #9
    -

    Reacties
    384
    15-05-2004

    Origineel gepost door kloppendhartje
    Mooie avatar heb je PowerQueen

    Thnx..

  10. #10
    -

    Reacties
    384
    15-05-2004

    Origineel gepost door Miss_Honey
    Waarom zo droog big wimpie??


    Hahahaha... w8 maar

  11. #11
    Alhamdoulilah...

    Reacties
    4.678
    27-01-2003

    Origineel gepost door PowerQueen
    Hahahaha... w8 maar
    Hahahaaha...
    Meerdere gebruikers

  12. #12
    Just me

    Reacties
    860
    02-12-2003

    Re: Ik wil alle Marokkaanse vrouwen eens complimenteren, al te vaak verdienen jullie een

    Origineel gepost door Maroque
    Deze jongeman wil alle Marokkaanse vrouwen complimenteren. Ik vind dat jullie over het algemeen geweldige vrouwen zijn en ik ben trots als ik ooit een Marokkaanse vrouw trouw.. suk6 a dames
    zoo hey eindelijke een positieve topic over marokkaanse vrouwen..
    Nou dankjewel jongeman voel me gevleid

    De meeste oprechte gulheid komt van hen die niets hebben, maar de waarde erkennen van een vriendelijk woord en een glimlach. Vele mensen geven, maar het is alsof ze een klap uitdelen.


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    35
    31-05-2004

    Weet je ik ben niet de beschaafste persoon op aarde, maar iedereen weet van uit zijn ervaring dat het geen enkele moeite is om iemand te bekritiseren laat staan erger............. Maar vooral (wij) mannen kunnen complimenten nieover onze lippen krijgen en zo hoort dat niet... In ieder geval je moet ergens starten/investeren wil je wat positiefs terug ontvangen...................

    beslemma bnet ou dkoura

  14. #14
    ..Eyes Never Dry..

    Reacties
    2.130
    09-08-2002

    Re: Ik wil alle Marokkaanse vrouwen eens complimenteren, al te vaak verdienen jullie een

    Origineel gepost door Maroque
    Deze jongeman wil alle Marokkaanse vrouwen complimenteren. Ik vind dat jullie over het algemeen geweldige vrouwen zijn en ik ben trots als ik ooit een Marokkaanse vrouw trouw.. suk6 a dames



    jullie mogen er ook wel wezen......
    ......Nu heb Ik uw godsdienst voor u vervolmaakt, Mijn gunst aan u voltooid en de Islam voor u als godsdienst gekozen...... Sura Al Ma'ida

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    35
    31-05-2004

    Vrouwen hebben alleen al moeilijk als ik zie hoe ze de kids helpen bij hun ontwikkeling tot volwaardig deelgenoot ...respect again... You are not like your mother yet.....but i hope you will find the strength to be like her some day....