1. #16
    voor al uw feesten..

    Reacties
    2.503
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door _MISS_ Bekijk reactie
    He bah!

    De kamer van de bruid moet trouwens wel voorzien zijn van oa ook een toilet.. Ik moet altijd veel naar 't toilet als ik zenuwachtig ben, dus dat zou wel handig zijn..
    Ja echt de toiletten zaten bij de zaal ben even de naam kwijt van die zaal die in den haag bij dat industrieterein daan bij de delftselaan, er kwamen me toch een geuren vrij uit de toiletten om van te kotsen. Je zag mensen ook heel vroeg weggaan
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    145
    08-03-2002

    Citaat Geplaatst door Loepi Bekijk reactie
    Ja echt de toiletten zaten bij de zaal ben even de naam kwijt van die zaal die in den haag bij dat industrieterein daan bij de delftselaan, er kwamen me toch een geuren vrij uit de toiletten om van te kotsen. Je zag mensen ook heel vroeg weggaan
    iew

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.316
    03-03-2009

    Citaat Geplaatst door Said_DH Bekijk reactie
    Salaam mensen,

    Wij zijn bezig met het opzetten van een Party Centre in Den Haag. Wat wij willen realiseren is een 2 zalen centre voor Marokkaanse feesten (denk hierbij aan Bruiloften, geboortefeesten, Besnijdenissen, verlovingen enzv.)


    Ons aanbod zal zijn:
    - zaal 1 voor max 200 personen (20 tafels)
    - zaal 2 voor max 150 personen (15 tafels)
    - keuken (mogelijkheid om hier te koken)
    - Mooie, rustige, gunstig gelegen locatie
    - Op verzoek volledig verzorgde catering of eigen catering
    - Op verzoek volledig decoratie of eigen decoratie
    - Audiovisuele apparatuur aanwezig
    - Gratis parkeren
    - Openingstijden vanaf 10.00 uur tot 03.00 uur (in het weekeind), dus de gasten hoeven niet te haasten…(omdat de meeste zalen tot 24.00 uur open zijn)

    Vroeg mij af hoe dit ontvangen zal worden door jullie lezers. Wij weten dat hier veel vraag naar is. Omdat de prijzen van zalen in Den Haag de pan uit rijzen, zijn wij van plan om aantrekkelijke prijzen te hanteren voor huurders.

    Om de klanten tevreden stellen, vragen wij jullie tips, meningen, suggesties enzv...


    Inschaaallah openen wij onze deuren begin 2010.

    Alvast bedankt...

    hey wat leuk zeg, ik denk dat er heel veel aniomo voor is, indien de prijs ook aantrekkelijk is

    Tips:

    *wat mij mooi lijkt is van die kleine sierlichtjes op het plafond, dit geeft een heel mooi en romantisch effect!
    *idd wat werd gezegt ruime/genoeg/schone toilettruimtes
    * rekening houden met aparte (verkleed) ruimte voor de bruid, helemaal ideaal zou zijn als deze voorzien is van een wasbak/toilet



    Als me nog iets te binnen schiet laat ik je t weten.

    Succes en groet

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.316
    03-03-2009

    Citaat Geplaatst door Said_DH Bekijk reactie
    ben vergeten te melden, dat ook een ruimte voor de kinderen komt met voorzieningen, zodat zij de hele avond bezig blijven.
    en voor de mannen tv met schotelantenne, (dus Aljazeera nieuws gegarandeerd) zodat zij niet gaan haasten om naar huis te gaan...

    De zalen zullen narturel bekleed zijn, zodat iedereen zijn eigen smaak van maakt.
    hahhaha geweldig, mijn vader en heel veel andere papas zullen hier blij mee zijn

  5. #20
    Afgekickt.

    Reacties
    1.530
    19-08-2008

    klinkt goed!

  6. #21
    Getrouwd..❤

    Reacties
    2.156
    04-10-2005

    Is de zaal al klaar..??


  7. #22
    Getrouwd..❤

    Reacties
    2.156
    04-10-2005

    Staat begin 2010, maar ik hoorde dat er een nieuwe zaal net als opera in denhaag wordt geopend per oktober 2010..

    Maar kan geen info vinden over die zaal...