1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    252
    20-01-2004

    Wie Vindt Dat Een Nederlandse En Een Marokkaan Trouwen Kunnen In Deze Maatschapij???

    Selaam allenmaal ik heb aan jullie een vraag !!!
    Wie vindt dat een nederlandse en een marokkaan goed samen kunnen in de maatschapij of vinden jullie het nog steeds raar dat 2 verschillende coltuuren trouwen .
    Ik heb het niet over de echt nederlandse meisjes die trouwen met een marokaan!!
    Ik heb het echt over de aangepaste nederlandse meisjes(of jongens komt niet zo vaak voor)b.v die bekeerd zijn in de islaam helemaal geacepteerd zijn in de familie hebben jullie er dan nog probleemen mee of zeggen jullie dan van ik acepteer die als een broerder of zuster voor mij ?of hebben jullie dan nog steeds van TAZZZZZZZZ??

    bedankt vast voor de aand8 ben nieuwschierig wat hier uit komt !!!

    beslama

  2. #2
    *Wettelijk getrouwd*

    Reacties
    2.346
    17-05-2002

    Vindt het toppie. Alleen een beetje cultuur botsing maar dat went wel denk ik...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    11
    09-05-2004

    ik vind het wel mooi

    zo leert de vrouw wat van haar man en de man van zijn vrouw ik ga zelf ook met een marokaan en dat botst niet een klein beetje maar

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    249
    06-05-2003

    Salaaam ailikom warahmatoelahoe wabarakatoe,

    Ik vind het wel van groot belang dat de vrouw die zich bekeert het wel voor Allah swt doet en niet voor haar man/vriend. Misschien zal hier in het begin wel sprake van zijn. Maar uiteindelijk is het wel de bedoeling dat de vrouw de Islam volgt voor Allah swt.
    Verder vind ik het heeeeel goed samen gaan. Moslim is moslim! En al dat gedoe met die culturen... nou ja dat komt allemaal wel goed. Kwestie van aanpassen aan elkaars culturen, op bepaalde gebieden dan he...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.439
    02-10-2003

    Doe wat je niet laten kan. Interesseert my niet..

  6. #6
    @hotmail.com

    Reacties
    1.032
    10-02-2003

    mijn fam zouden het alsnog niet goedkeure maar iedereen andere regels.....
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    32
    19-03-2004

    mijn ouders vormen een gemengd huwelijk, wel leuk hoor..
    What a beautiful day today and I can't get a little bit smile from you,..
    cause your life is hard..it's al gonna be alright you ain't got to cry, day in day out....eyes never dry!!!

  8. #8
    HaZkA

    Reacties
    236
    24-05-2004

    Ik denk ook dat mijn ouders het nooit zouden toestaan..
    Zelf zou ik eerlijk gezegd nooit verliefd kunnen worden op een niet-moslim/marokaan!
    Maar jah, ieder zijn zin
    ik heb respect voor een gemengd huwelijk, als ze gelukkig zijn maakt het ni uit....



  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    46
    03-02-2003

    Salaam aleikom,

    ik vind dat het echt wel moet kunnen
    Islaam maakt geen onderscheid op ras, en de beste reden voor een man om met een vrouw te trouwen is haar geloof
    dus ik vind dat het geen probleem mag zijn, verschillend ras, maar hetzelfde geloof!

    Ik heb mss een vraag aan de zusters die zeiden dat hun ouders het niet zouden accepteren. Weten jullie ook waarom, gewoon uit nieuwsgierigheid hoor

    wa aleikom salaam wa rahmatoelahi wa barakatoe
    "Hoe mooi het is, in de donkerste nacht om twee ogen te hebben, huilend in angst voor de Meest Barmhartige."

  10. #10
    -

    Reacties
    384
    15-05-2004

    Origineel gepost door MissSoeraya
    Salaam aleikom,

    ik vind dat het echt wel moet kunnen
    Islaam maakt geen onderscheid op ras, en de beste reden voor een man om met een vrouw te trouwen is haar geloof
    dus ik vind dat het geen probleem mag zijn, verschillend ras, maar hetzelfde geloof!

    Ik heb mss een vraag aan de zusters die zeiden dat hun ouders het niet zouden accepteren. Weten jullie ook waarom, gewoon uit nieuwsgierigheid hoor

    wa aleikom salaam wa rahmatoelahi wa barakatoe

    Precies..

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    100
    29-04-2004

    IK DENK ALS JE HET WILT HET AANPASSEN WEL LUKT MAAR JE MOET ECHT ZELF WEL WILLEN JE MOET WEL WETEN DAT JE HET AANPASSEN NIET VOOR EVEN DOET MAAR WEL VOOR EEN HELETIJD DE REST VAN JE LEVEN ALS JE EEN RELATIE AANGAAT MET IEMAND VAN EEN ANDER GELOOF WEET JE VAN TE VOREN DAT HET LASTIG GAAT WORDEN BIJVOORBEELD HET OPVOEDEN VAN DE KINDEREN EN HET OMGAAN MET MANNELIJKE EN VROUWELIJKE VRIENDEN DAT GAAT WEL EEN PROBLEEM WORDEN MAAR ALS DE WIL ER IS DAN MOET HET LUKKEN
    Mijn lichaam zegt IK BEN VAN JOU mijn ogen zeggen ik blijf je trouw MIJN HARTJE ZEGT er is alleen plaats voor jou MIJN GEDULD ZEGT WANEER ZIE IK JOU???????

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    4.473
    21-02-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Wie Vindt Dat Een Nederlandse En Een Marokkaan Trouwen Kunnen In Deze Maatschapij???

    Origineel gepost door sakina_2002
    Selaam allenmaal ik heb aan jullie een vraag !!!
    Wie vindt dat een nederlandse en een marokkaan goed samen kunnen in de maatschapij of vinden jullie het nog steeds raar dat 2 verschillende coltuuren trouwen .
    Ik heb het niet over de echt nederlandse meisjes die trouwen met een marokaan!!
    Ik heb het echt over de aangepaste nederlandse meisjes(of jongens komt niet zo vaak voor)b.v die bekeerd zijn in de islaam helemaal geacepteerd zijn in de familie hebben jullie er dan nog probleemen mee of zeggen jullie dan van ik acepteer die als een broerder of zuster voor mij ?of hebben jullie dan nog steeds van TAZZZZZZZZ??

    bedankt vast voor de aand8 ben nieuwschierig wat hier uit komt !!!

    beslama
    islaam verenigt landen met elkaar.
    dus ook mensen en volkeren ,zolang ze maar moslim zijn maakt het niet uit!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    41
    02-08-2004

    sommige marokaanse meisjes zeggen dat marokaanse jongen de nedderlandse meisjes gebruiken want ze haten elkaar nedderlandse mensen zijn vijanden :nl:



    maar ik vind dat niet want ik ben marokaan en geloof niet in dat bull chit dus word niet boos op mij ik heb er niks mee te maken laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    819
    17-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik vind dat geen probleem, maar ik denk dat me ouders daar anders over denken

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    4.473
    21-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door ThAliAh3
    heb zelf ook een marokkaanse vriend en zou moslim voor hem willen worden...ik hou genoeg van hem...om te weten dat het gaat lukken dus mensen die zeggen dat het niet kan denken verkeerd! kus kus

    je moet moslim voor jezelf worden niet voor je vriend!