1. #1
    Karma is a Bitch

    Reacties
    3.229
    06-05-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Nederlanders!!!

    Soms ga ik ff voordat ik naar me werk ga naar de Aldi rond een uur of 12 uur ofzow.......enne daar komen altijd van die idiote Nederlanders.........AARRGGHH> k ken ze wel maar ja.....dat is wat ze willlen zien.......RUZIE met buitenlanders.......vooral mocro's ........


    Anywayzz........dus ik vandaag......stond in de rij......je weet aldi rij van 544km lang ofzow......
    Dus ik zat nog in me tas te rommellen......enne komt er zo'n NLtjer die gaat gwoon voordringen....... ......

    K vraag/zeg poeslief Mnr ik stond daar.......zegt ie heel bijdehand........Oh sorry zag ik niet hooor....... en dan kijken die andere kaassies elkaar zo aan met de ogen......van kijk haar dan......

    (niet alle nltjes zijn zo......maar echt die laaggeschoolde.....zijn echt tfoe.....k heb een werkgever die is da bomb enne me collega's ook......_)
    Niet alle gelukkig......

    -De cassiere daarro.......als je tegen der zegt.......goedemiddag zegt die varkentje niets terug....... kan ik me zo kwaad om maken.....als ze zeggen marokkanen zijn niet opgevoed.......Hell no.....zo ben ik niet opgevoed.,,........je zegt gewoon altijd goede middag tegen iemand........zeker kassa's enne winkels je weet in de stad enzow.......

    Je zal nu denke so what......hoezo dit op internet zetten......

    Nou k vraag me af maken jullie ook weleens dit mee.......

    Wantte ik heb het gevoel dat ik de enige ben......k heb mouhimzzz heel wat dingen daar gezien ook in andere winkels.........tfoe.......

    sjo da lucht op

    Ma3a Salama

    Alhamdulillah


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    504
    23-05-2004

    Re: Nederlanders!!!

    Origineel gepost door LadyBerkania
    Soms ga ik ff voordat ik naar me werk ga naar de Aldi rond een uur of 12 uur ofzow.......enne daar komen altijd van die idiote Nederlanders.........AARRGGHH> k ken ze wel maar ja.....dat is wat ze willlen zien.......RUZIE met buitenlanders.......vooral mocro's ........


    Anywayzz........dus ik vandaag......stond in de rij......je weet aldi rij van 544km lang ofzow......
    Dus ik zat nog in me tas te rommellen......enne komt er zo'n NLtjer die gaat gwoon voordringen....... ......

    K vraag/zeg poeslief Mnr ik stond daar.......zegt ie heel bijdehand........Oh sorry zag ik niet hooor....... en dan kijken die andere kaassies elkaar zo aan met de ogen......van kijk haar dan......

    (niet alle nltjes zijn zo......maar echt die laaggeschoolde.....zijn echt tfoe.....k heb een werkgever die is da bomb enne me collega's ook......_)
    Niet alle gelukkig......

    -De cassiere daarro.......als je tegen der zegt.......goedemiddag zegt die varkentje niets terug....... kan ik me zo kwaad om maken.....als ze zeggen marokkanen zijn niet opgevoed.......Hell no.....zo ben ik niet opgevoed.,,........je zegt gewoon altijd goede middag tegen iemand........zeker kassa's enne winkels je weet in de stad enzow.......

    Je zal nu denke so what......hoezo dit op internet zetten......

    Nou k vraag me af maken jullie ook weleens dit mee.......

    Wantte ik heb het gevoel dat ik de enige ben......k heb mouhimzzz heel wat dingen daar gezien ook in andere winkels.........tfoe.......

    sjo da lucht op

    Ma3a Salama

    Dat maken we allemaal mee lieve schat. De volgende keer moet je gewoon een zwaard meenemen en afhakken die kop!

  3. #3
    Karma is a Bitch

    Reacties
    3.229
    06-05-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Re: Nederlanders!!!

    Origineel gepost door jamalb4
    Dat maken we allemaal mee lieve schat. De volgende keer moet je gewoon een zwaard meenemen en afhakken die kop!



    Ish goed.......zal ik aan proberen t denken....

    Ik ben blij dat er in ieder geval wel meerdere dit vreemde verschijnsel kennen......


    Alhamdulillah


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    504
    23-05-2004

    Re: Re: Re: Nederlanders!!!

    Origineel gepost door LadyBerkania
    Ish goed.......zal ik aan proberen t denken....

    Ik ben blij dat er in ieder geval wel meerdere dit vreemde verschijnsel kennen......



    Maar je moet niet gaan knipperen met je wimpers als je die kop afhakt, gewoon COOL blijven...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    193
    14-01-2003

    ja misschien komen er dan lintwormen uit hun afgehakte kop..ide hun al die tijd in de greep had.........HAATHAATHAATHAATHAAT.............
    je bent leuk genoeg zo ...

  6. #6
    Karma is a Bitch

    Reacties
    3.229
    06-05-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Re: Re: Re: Nederlanders!!!

    Origineel gepost door jamalb4
    Maar je moet niet gaan knipperen met je wimpers als je die kop afhakt, gewoon COOL blijven...


    :schok:.........ok

    Alhamdulillah


  7. #7
    wees een ware moslim

    Reacties
    2.729
    17-03-2003

    jah man ik haat sommige van hun werken egt op me zenuwen
    " Vrienden zijn Speciaaal

  8. #8
    Karma is a Bitch

    Reacties
    3.229
    06-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door appiegogogo
    ja misschien komen er dan lintwormen uit hun afgehakte kop..ide hun al die tijd in de greep had.........HAATHAATHAATHAATHAAT.............

    Alhamdulillah


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7
    14-05-2004

    wa salem a zina zulke dingen maken wij als gewoonlijk mee of je gaat effe winkelen komt er iemand naar je toe kan ik je helpen en dan zeg je nee hoor het lukt wel. Maar hun blijven naar je kijken hun ogen op jouw gericht en daar kan ik absoluut niet tegen maarja je kan er niks aan doen en dan zegen ze intregra dan moeten hun ook wat doen van twee kanten laten komen. Maarja zoals je zei niet iedereen is zo Alhamdoeliah dan zou het echt faya worden.

    Maar kort samen gevat ik maak het ook mee.


    doei lieverd

  10. #10
    Karma is a Bitch

    Reacties
    3.229
    06-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Lala_Berkania
    wa salem a zina zulke dingen maken wij als gewoonlijk mee of je gaat effe winkelen komt er iemand naar je toe kan ik je helpen en dan zeg je nee hoor het lukt wel. Maar hun blijven naar je kijken hun ogen op jouw gericht en daar kan ik absoluut niet tegen maarja je kan er niks aan doen en dan zegen ze intregra dan moeten hun ook wat doen van twee kanten laten komen. Maarja zoals je zei niet iedereen is zo Alhamdoeliah dan zou het echt faya worden.

    Maar kort samen gevat ik maak het ook mee.


    doei lieverd


    Sukran.....a berkania

    Alhamdulillah


  11. #11
    Karma is a Bitch

    Reacties
    3.229
    06-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door alhoceimachaima
    jah man ik haat sommige van hun werken egt op me zenuwen
    wiihihihih praat me ervan........

    Alhamdulillah


  12. #12
    Muziekleverancier!

    Reacties
    785
    27-05-2004

    Weet je hoe dat komt? Je moet ook nier naar ALDI gaan maar naar de Lidl!!

  13. #13
    *~Islamicgirl3~*

    Reacties
    1.733
    31-07-2003

    Assalam aleikom,

    Als ik me druk zou maken om zulke mensen, pfff dan zou ik echt in de knel zitten...Lieve schat, probeer het gewoon van je af te schudden en het snel te vergeten. Kom je veel verder mee...

    Ma3a Salama
    [GLOW=purple]But don’t you see? That I’m truly free..
    This piece of scarf on me, I wear so proudly..To preserve my dignity...My modesty...My integrity. So let me be, She says with a smile. I’m the one who’s free!

    [/GLOW]

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    daaag buurmeisje daaag daaag

  15. #15
    Karma is a Bitch

    Reacties
    3.229
    06-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door fransbauer
    Weet je hoe dat komt? Je moet ook nier naar ALDI gaan maar naar de Lidl!!


    Ja maar Lidl is ver hier in Leiden.......helemaal in Merenwijk........snappie.........maar ik zou in me achterhoofd houden

    Alhamdulillah