1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    verliefd worden en het bedwingen hiervan

    Citaat Geplaatst door 2livecrew
    De laatste tijd voel ik mij aangetrokken tot intelligentie niet praktiserende moslims.

    Naar mate ze aangeeft dingen te doen die haram zijn, naar mate ik meer en meer het idee heb verliefd te zijn.

    Ik wil bij hun zijn, hun hart vullen met liefde en hun bekeren.

    Maar zij willen juist geen sexuele relaties, geen huwelijk, daar zei onzeker zijn over de vrijheden die zij moeten inleveren.

    Laatst sprak ik iemand die vertelde dat hij wekelijks te horen kreeg dat iemand verliefd op hem was en dat hij niet wist hoe hij er mee om moest gaan.

    Hij gaf aan dat hij in fysiek geregelt in de verleiding kwam om een moslima te defloreren, echter hield zijn verstand en zijn respect voor moslims hem tegen.

    Hij gaf echter ook te kennen dat indien hij onder invloed van alcohol zou zijn, geen enkele belemmering zou opleveren om toe te geven aan de verleiding en is om die reden gestopt met drinken.

    Nu vraag ik mij af of ik hem bewust alcohol mag voeren om hem over deze drempel te kunnen krijgen....

    Ook al zou ik daarmee een zonde begaan, de lust en aantrekkingskracht is te groot.
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    14
    18-05-2004

    Is dit fictie?


  3. #3
    ont-saait

    Reacties
    1.278
    05-12-2003

    Verboden vruchten zijn het lekkerst.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    14
    18-05-2004

    Te paradoxaal om inde realiteit te gebeuren. Maar ja je weet maar nooit...


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    21
    12-06-2004

    Origineel gepost door SylvieMeisje
    Te paradoxaal om inde realiteit te gebeuren. Maar ja je weet maar nooit...
    Hoezo ? Heb jij geen leven?

  6. #6
    Baby insh'Allah....

    Reacties
    5.948
    04-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Heel vaag....