1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    38
    20-03-2002

    telefoongedrag

    salam,

    als ik zie wat de meesten aan tel .rekeningen betalen, dan vraag ik mij af waar het aan ligt dat veel marokkanen zulke toren hoge rek.krijgen!!!want als je percentages laat meten schrikken de meeste wel..
    bereken maar eens op jaarbasis wat je kwijt bent! en het ergste is , dat het meeste onnozele gesprekken zijn, die ook op andere manieren kunnen plaatsvinden.of vergis ik mij????
    als je een rek krijgt van 150 euro!! dan wist ik het wel..sluiten die handel!!! en voor dat geld had je b,v een mooie tekshita of leuke schoenen kunnen kopen! wallah de K.P.N verdient DIK aan MAROKKANEN!!!! en zij zullen dit alleen maar nog meer stimuleren..daarom mosl;imbroeders zusters, ga op de chat,pre paid kaart maakt je ook bewust van je tel.gedrag! en uit onderzoek is ook uitgekomen dat bij sommige providers de rek. gegist worden en er soms berekeningen worden gedaan die niet kloppen, en wedden dat de meeste hun rek. niet bijhouden of die wel klopt?
    hopelijk dat sommigen hun gedrag zullen aanpassen, en bewuster proberen hier mee om te gaan.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    marokkanen praten veel (roddelen)
    Waarom ben jij geen moderator meer?
    Geen tijd en geen zin meer in.
    Waarom heb jij zoveel berichten?
    Kan veel lullen en daarnaast doe ik niet aan meerdere accounts.
    Waar slaat RaZer op?
    Combinatie van voor en achternaam.
    Leef je nog?
    Nee, dit is een BOT genaamd Anna die automatisch reageert. Wat denk je?
    Voor meer vragen verwijs ik je naar me PMbox

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    27
    18-05-2004

    waarom denk je dat onzinhoekje bestaat?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    38
    20-03-2002

    salam,

    wat voor belangrijks wordt er dan besproken, waardoor ik een torenhoge rekening krijg!!, ik probeer hier een discussie op gang te krijgen, en niet een antwoord als: wij kletsen veel!!!!!!!
    de meeste hebben dan een schuld opgebouwd wat betreft hun telefoonrek!, en wat moet ik mij voorstellen bij het belgedrag??kan iemand mij vertellen hoe zij/hij het zo ver laat komen..alvast bedankt

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    27
    18-05-2004



    alleen jij weet wat je bespreekt met anderen door de telefoon

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    38
    20-03-2002

    ok goed, maar ik wil iemand die hier ervaring mee heeft en mij kan vertellen hoe het zo ver kan komenen uberhuapt of het gedrag na een paar hoge rek. nog niet vreanderd is

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    27
    18-05-2004

    ok, khoop dat je die persoon snel vindt

  8. #8
    wees een ware moslim

    Reacties
    2.729
    17-03-2003

    hahaha jah woellah je hebt gelijk
    " Vrienden zijn Speciaaal

  9. #9
    Minousje

    Reacties
    3.641
    01-01-2003

    Ik krijg altijd een rekening van 30 euro...vroeger (vorig jaar ) had ik wel altijd een hoge rekening .....maar dat heb ik afgeleerd.....

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    38
    20-03-2002

    salam yatriba_1,

    dan is mijn vraag aan jou, als je al aan geeft dat je tel.gedrag niet veranderd, en dat je dan maar gaat lenen om de rek.te betalen, er bij jou dan geen lampje gaat branden dat er iets niet goed is!!!
    zoals ik al eerder aangaf, kun je hierdoor echt financieel de grond ingeboord worden en geen kip natuurlijk die naar je kraait!..wil je er iets aan doen of houd je de schijn voor je op??
    ik hoop dat je reageert, want ik hoop dat ik je bewuster mag maken van je tel. gedrag! thalla

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    38
    20-03-2002

    salam ephonine,

    kun jij me vertellen hoe je het zelf in de hand hebt gehouden en waardoor het eigenlijk grotendeels kwam? shoekran

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    38
    20-03-2002

    en kunnen jullie mij ook vertellen of je het gevoel hebt dat dit een onderkend probleem is onder de jongeren?

  13. #13
    *Wettelijk getrouwd*

    Reacties
    2.346
    17-05-2002

    Nee hoor mn telefoonrekening is nooit hoger als 60... Vindt ik meer dan genoeg