1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    374
    17-02-2004

    Huwelijksnacht & Mannen.

    Zijn de heren ook bang voor de huwelijks nacht of kunnen ze niet w8ten , wat verwachten ze eigenlijk ervan.

    Ik denk toch dat de meeste Heren er best wel bang voor zijn alleen durven ze er niet over te praten anders worden ze als mietjes gezien
    Waar een wil is een weg naar het noorden

  2. #2
    The Real One

    Reacties
    58
    31-05-2003

    Nee kben er niet echt bang voor. Maar het is toch een kwestie van ''erin en eruit'' , tenminste dat heb ik gehoord
    Just me Mo

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    374
    17-02-2004

    Origineel gepost door Mmootje
    Nee kben er niet echt bang voor. Maar het is toch een kwestie van ''erin en eruit'' , tenminste dat heb ik gehoord
    vertel wat heb je nog meer gehoord over dat erin eruit praktijken.
    Waar een wil is een weg naar het noorden

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Origineel gepost door Mmootje
    Nee kben er niet echt bang voor. Maar het is toch een kwestie van ''erin en eruit'' , tenminste dat heb ik gehoord
    Je vergeet 1 vab de belangrijkste details:

    Bestijg je vrouw niet zoals je een kameel bestijgt.

  5. #5
    The Real One

    Reacties
    58
    31-05-2003

    ik bedoel dat je er maar 1 keer in gaat. Dus zegmaar alleen de magdenvlies breken. Want als je verder zou gaan, dat het niet prettig en pijnlijk voor de vrouw zou zijn. Toch?!
    Just me Mo

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Origineel gepost door Mmootje
    ik bedoel dat je er maar 1 keer in gaat. Dus zegmaar alleen de magdenvlies breken. Want als je verder zou gaan, dat het niet prettig en pijnlijk voor de vrouw zou zijn. Toch?!
    Een maagdenvlies is niet iets wat je breekt.

    Het zou je goed doen om de anatomie van de vrouw te bestuderen denk ik, alvorens je haar ontmaagd.

    Het maagdenvlies is in feite niet meer dan een stukje weefsel bij de opening van de vagina, die enigzins oprekt bij voor het eerste maal seksueel contact.

    Maar dit kan ook door sport komen, bijvoorbeeld door (intensief) turnen of paardrijden.

  7. #7
    The Real One

    Reacties
    58
    31-05-2003

    Origineel gepost door Heiba
    Een maagdenvlies is niet iets wat je breekt.

    Het zou je goed doen om de anatomie van de vrouw te bestuderen denk ik, alvorens je haar ontmaagd.

    Het maagdenvlies is in feite niet meer dan een stukje weefsel bij de opening van de vagina, die enigzins oprekt bij voor het eerste maal seksueel contact.

    Maar dit kan ook door sport komen, bijvoorbeeld door (intensief) turnen of paardrijden.
    Jah dat bedoel ik ook slimpie.
    Just me Mo

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Origineel gepost door Mmootje
    Jah dat bedoel ik ook slimpie.
    Oke, dan weet je meer dan de meeste jonge mannen. (en vrouwen)

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Origineel gepost door Maisam
    Iwa mlih: Kwestie van erin en eruit ?
    Je vergeet voorspel....elkaar gerust stellen.... ??

    Of is dat niet meer gebruikelijk ?
    Dat bedoelde ik!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    374
    17-02-2004

    Origineel gepost door Maisam
    Iwa mlih: Kwestie van erin en eruit ?
    Je vergeet voorspel....elkaar gerust stellen.... ??

    Of is dat niet meer gebruikelijk ?
    Waar een wil is een weg naar het noorden

  11. #11
    V.I.P. Lid

    Reacties
    557
    19-12-2002

    Ja voorspel is belangrijk. Voor een vrouw want haar vaginale sappen moeten gaan stromen. Gebeurd dat niet en is ze droog dan kan het pijn doen.

    En naspel moet ook. Maar veel mannen vallen meteen in slaap. Daar kunnen ze niks aan doen, want dat heeft te maken met bloedstromen. Veel bloed gaat naar onderen toe en weinig naar de hersenen.

  12. #12
    V.I.P. Lid

    Reacties
    557
    19-12-2002

    Over vaginale droogheid
    Hiervoor kun je een glijmiddel of een bevochtigingsgel gebruiken. Een bevochtigingsgel verdient de voorkeur, omdat het de vaginale conditie optimaliseert zonder daarbij je vaginale flora aan te tasten.

    Een goede gel maakt seksueel contact en penetratie niet alleen een stuk prettiger en gemakkelijker, het stimuleert ook de natuurlijke vochtigheid van de vagina. Dit komt omdat zo’n bevochtingingsgel speciaal voor de intieme delen van de vrouw ontwikkeld is.

    Zo’n gel is zacht en bevat geen parfum of andere irriterende stoffen en ook geen hormonen, maar ondersteunt wel de conditie van het vaginale weefsel. Hierdoor worden infecties en beschadigingen van het weefsel tegengegaan.



    Een goed product is Inticare Vaginale Gel

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    9.686
    16-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Been There Done That..Ik heb geen crempjes nodig
    Me naspel is altijd een sigaretje roken en dan mag ze naast me liggen en me vasthouden terwijl ik tv kijk...


    Goh wat ben ik romatisch of nie?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    44
    03-06-2004

    Als je geen behoefte hebt om sex te hebben met je vrouw dan moet je dat ook vooral niet doen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Zodat ze hem gaat verkrachten?

    Origineel gepost door xemy25
    Als je geen behoefte hebt om sex te hebben met je vrouw dan moet je dat ook vooral niet doen.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info