1. #1
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Waarom beweegt men tijdens het 'klaarkomen'?

    Ik weet dat sommigen met deze vraag in hun hoofd zitten. Hier is het ideaal om het te vragen en het antwoord te weten. Lach me uit..boeit me niet.



    Ik wil wel het antwoord weten. .
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Ok, dit komt omdat Klaarkomen technisch gezien te maken heeft met het ritmisch samentrekken van de spieren, hetgeen als zeer plezierig wordt ervaren.

    Bij mannen is dit vooral rond het geslachts- en buikstreek.

    Bij vrouwen is dit vooral de baarmoeder mond, de baarmoeder, en vrijwel alle spieren over haar lichaam.

    Vandaar dat de meeste vrouwen een orgasme als heftiger ervaren dan de meeste mannen.

  3. #3
    Zhar inou ofigth

    Reacties
    1.749
    14-11-2002

    euh hoe wil je dan klaarkomen als je niets beweegt :maf3:
    Nog heel even kan het nog!

  4. #4
    ...

    Reacties
    270
    03-08-2003

    Origineel gepost door emshoum19
    euh hoe wil je dan klaarkomen als je niets beweegt :maf3:
    Vraag ik me ook af
    Gelieve uit m'n prive te blijven!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    479
    21-05-2002

    heiba is de expert in dit forum.. nou nou.. op liefde en relaties bakte je er anders niks van hoor...
    Heb je vragen over medicijnen? Kijk dan hier en stel je vraag over medicijnen.
    Heb je vragen over ongemakken van medische aard of ziektes? Kijk dan hier en stel je vragen daar.
    Voor wat humor van Yahia (van funX) en MrMarouan in het arabisch klik hier. fe gater shab berkane

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Origineel gepost door inakreb
    heiba is de expert in dit forum.. nou nou.. op liefde en relaties bakte je er niks van hoor...
    Onee?

    Ik vind dat niet zo een leuk forum, over het algemeen ben ik vooral op MJA te vinden.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    249
    24-03-2004

    zozo meneer probleemwijk jij weet er echt veel van heb je alle boekjes gelezen ofzo
    ....

  8. #8
    Hollandist

    Reacties
    1.784
    27-01-2003

    Bij sommige vrouwen is het gewoon eng.Een vriend van mij is zich de eerste keer dat dit gebeurde de teeering geschrokken.De vrouw begon een beetje te shaken alsof ze bezeten was,en schreeuwde "ik kan het niet stoppen" de hele tijd...en dat een minuut lang.Zoals je begrijpt flitste mijn..euhhhh mijn vriends leven even aan hem voorbij....ie dacht dat ze een hartaanval kreeg en dat hij straks opgescheept zou zitten met een lijk van een naakte vrouw.

    Aldus die vriend van mij

  9. #9
    ...

    Reacties
    270
    03-08-2003

    Origineel gepost door klonbyz
    Bij sommige vrouwen is het gewoon eng.Een vriend van mij is zich de eerste keer dat dit gebeurde de teeering geschrokken.De vrouw begon een beetje te shaken alsof ze bezeten was,en schreeuwde "ik kan het niet stoppen" de hele tijd...en dat een minuut lang.Zoals je begrijpt flitste mijn..euhhhh mijn vriends leven even aan hem voorbij....ie dacht dat ze een hartaanval kreeg en dat hij straks opgescheept zou zitten met een lijk van een naakte vrouw.

    Aldus die vriend van mij

    Was et voor de rest wel lekker?
    Gelieve uit m'n prive te blijven!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    165
    12-04-2004

    Het bewegen van het vrouwelijke lichaam is een reactie van de spieren die samen trekken met als doel de sperma naar de baarmoeder te krijgen.
    Life is what we make of it!

  11. #11
    Ha L7hlawa Fin Kayna

    Reacties
    805
    18-05-2004

    Origineel gepost door klonbyz
    Bij sommige vrouwen is het gewoon eng.Een vriend van mij is zich de eerste keer dat dit gebeurde de teeering geschrokken.De vrouw begon een beetje te shaken alsof ze bezeten was,en schreeuwde "ik kan het niet stoppen" de hele tijd...en dat een minuut lang.Zoals je begrijpt flitste mijn..euhhhh mijn vriends leven even aan hem voorbij....ie dacht dat ze een hartaanval kreeg en dat hij straks opgescheept zou zitten met een lijk van een naakte vrouw.

    Aldus die vriend van mij
    Ik wist niet dat mannen onderling ook details uitwisselden

    Maar ik dacht dat dat schokken kwam omdat al je spieren in je lichaam gespannen zijn tijdens de daad. Als het dan eenmaal over is, laten je spieren geleidelijk los en vandaar dat schokken. Dit is wat ik me kan herinneren van sexuele voorlichting!

    Jaaaah ik lette goed op ja..







































  12. #12
    **** off!

    Reacties
    228
    15-03-2003

    yeah right zou ik ook zeggen maar het komt inderdaad door ontlading in d evorm van ontspanning na een eenpiek van een inspanning. zie het als een duik van 10 meter in het zwembad

  13. #13
    KrulleBol

    Reacties
    3.627
    22-01-2004

    Intressant!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Omda ge nie anders klaarkomt
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #15
    Alhoceima.net

    Reacties
    3.379
    16-09-2001

    is onzin heeft nisk met beweging te maken, je kan ook klaar komen zondr te bewegen, denk maar een natte droom

    oh nee dan nog maak je die beweging onbewust
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    www.alhoceima.net
    AitTouzine.hyves.nl Word nu Lid!