1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    179
    16-06-2002

    Wink onverwacht

    "Shit, dat moest mij weer gebeuren" vergeten de wekker te zetten en nu zou ik zeker weer te laat komen. Ik haastte me naar de douche om mijn gezicht te wassen en trok snel mijn kleren aan. Ik haastte mij naar buiten. Net toen ik de deur dicht wou trekken riep mij moeder "btisam, hoe laat kom je thuis" ik wist dat ik mij nooit aan bepaalde tijdstip hield zei ik: "weet niet, moet nog aan een opdracht werken na de lessen". Voordat ze nog wat terug kon zeggen trok ik de deur dicht en haastte me naar de tram. Ik zag dat die er aan kwam en rende het laatste stuk. Toen ik in mijn tas graaide naar mijn ov merkte ik dat ik mijn portemonnee thuis was vergeten. Ik zou de eerste deel van het college nu gegarandeerd missen. Ik deed mijn best om toch nog op tijd te komen, ik rende naar huis. Belde aan en vroeg mijn moeder om mijn portemonnee uit het raam te gooien. Gelukkig gebeurde dat snel en ik draaide mij op en rende weer naar de tram. Daar moest ik nog eens 10 minuten op wachten. Ik hoorde getoeter, maar ik wou me niet om draaien ik bleef gewoon vooruit kijken maar toen hoorde ik mijn vriendin roepen ze woonde niet ver van mij af en nam deze weg wanneer ze naar school ging. "He btisam, kom snel". Ik liep naar haar toe, "stap snel in" zei ze. Ik groette haar snel en stapte in. "Hoe laat begin je?"Vroeg ze '' ik heb nog 5 minuten om daar te komen"zei ik een beetje lachen "denk je dat het je lukt?'' "Het zal wel moeten ik begin ook over 5 minuten" zei ze en drukte vervolgens de gaspedaal in. "loubna kijk uit!!!!!!"Ze remde zo hard mogelijk waarop we een harde knal voelden "shit, shit, shit" zei loubna en deed de deur open en stapte uit ze liep naar achter. Toen ik besefte wat er gebeurd was liep ik woedend naar achter.ik schrok me dood toen ik zag dat ………….
    Liefde Overwint Veel Eenzaamheid!

  2. #2
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    ga verder, het is spannend
    je begint goed meid

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    iwaaaaaaaaaa ga dorrrrrrrrrrrrrr
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    179
    16-06-2002

    Ik zag dat de ruit stuk was. Er zat een klein meisje naast de bestuurder. Doordat ik zag dat de jongen haar probeerde wakker te maken drong het tot me door dat ze bewusteloos was. Haar neus bloedde en er was glas op haar voorhoofd gekomen waardoor ook haar voorhoofd bloedde. Ik liep er snel heen en hielp hem waarop hij kwaad zei: "bel snel een ambulance" ik rende terug naar de auto en pakte mijn telefoon uit mijn tas en belde. Ik liep terug en zag dat loubna en de jongen nog steeds probeerde het meisje tevergeefs wakker te krijgen. "Voel haar hartslag"zei ik "wat denk je dat ik dat nog niet gedaan heb?"zei hij kwaad. Ik wist niet wat ik moest zeggen maar ik begreep wel dat hij zo reageerde. Ik zag dat hij ook bloedde aan zijn wenkbrauw, maar ik durfde niet te vragen of het met hem ging. Ik hoorde de ambulance van de verte komen en liep de richting op van de ambulance.

    De ambulance had het meisje meegenomen, de jongen kon niet mee omdat zijn auto nog op de weg stond, snel daarna kwam de wegenwacht en nam de auto mee. Loubna ging naar de jongen en vroeg in welk ziekenhuis het meisje lag."lucas"loubna liep terug naar mij en zei"wat doen we?" "Ik vind dat we wel langs moeten gaan in het ziekenhuis" zei ik "ja, is goed" ik zag dat de jongen nog steeds stond op de weg en zei tegen loubna"vraag of hij ook gaat dan kan hij met ons mee rijden, of niet?" Zonder iets te zeggen liep loubna naar de jongen en zei "ga je ook nog naar het ziekenhuis dan kun je wel met ons meerijden?" " Ja" zei hij kortaf. Tijdens de rit werd niet veel gepraat ik vroeg:"Wie was het meisje die bij je in de auto was? "Hij antwoordde weer kortaf met "mijn zusje". Ik vroeg hem hoe hij heette hij zei:" mouad" ik merkte dat hij niet leuk vond om te antwoorden en hield dan ook verder mijn mond.....
    Liefde Overwint Veel Eenzaamheid!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    kikuhhhh ga door mannnnnnn aiiiiiiiiiiiiiii
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    yallah zid...vervolg!!
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  7. #7
    Kortste lid

    Reacties
    695
    10-11-2002

    heey girlie. Way to go, ga snel verder. ik wacht ongeduldig op een vervolg!!!
    Sidna Mohammed, feljenna oe 7na moerrah, Insha'Allah.

  8. #8
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ga verder!
    Nadia

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    179
    16-06-2002

    hello hier is weer een stukje.“sarah word wakker, word wakker we komen te laat” sinds mijn ouders naar Marokko zijn gegaan omdat mijn oma ziek was moet ik haar elke ochtend wakker maken. “sarah, iwa opstaan” ik tilde haar op uit haar beden liet haar staan op haar voeten, eindelijk deed ze haar ogen open.” Hèhè, iwa ga snel je ogen wassen en je kleren aan trekken” ze liep half slapend naar de douche en ik ging naar beneden om brood voor haar klaar te maken. Sarah was 9 jaar en zat dus nog steeds op de basisschool, maar omdat het best wel een eindje was moest ik haar elke ochtend brengen. Ze kwam naar beneden en ging aan tafel zitten en pakte de afstandbediening “ laat dat maar uit je hoofd en eet snel, kijk hoe laat het is” ze deed het toch. “ Dan niet” ik pakte mijn tas en liep naar de gang “ blijf maar zitten ik ga” riep ik haar na. “ Ze deed de tv uit en liep me achterna “ wacht, wacht” ze pakte haar jas en liep weer terug naar de zitkamer ze pakte haar brood en haar tas en liep ook naar de deur.
    Eenmaal in de auto begon ze pas haar brood te eten “ doe je gordel eerst om” “ ja, ja” zei ze. Ik keek op mijn autoklokje en zag dat het 07:26 was en schrok ik gaf gas en dacht aan dat het alweer de honderdste keer was dat we te laat kwamen doordat ik maar dacht aan het te laat komen dan aan de weg, ik zag dan ook dat de auto voor mij te laat remde “ shiiit” en ik probeerde nog te remmen maar het was te laat “ aaaaaah “ was het laatste wat ik hoorde uit sarah’s mond. Ik keek naar sarah en zag dat haar neus bloedde, ze was tegen de voorruit gekomen. “ sarah, sarah” ze reageerde niet ik pakte haar pols en voelde of haar hart nog klopte, “gelukkig” ik zag dat de bestuurster van de auto voor mij naar ons toe kwam, ze probeerde zonder iets te zeggen mij te helpen haar wakker te maken. Ik zag dat er nog een meisje kwam aanlopen “bel de ambulance” zei ik kwaad, omdat ik zag dat ik niets kon doen voor mijn zusje. Het meisje liep terug aar de auto voor mij. Ze kwam terug en zei: “ voel haar hartslag” “ denk je dat ik dat nog niet heb gedaan” zei ik weer kwaad, ik zag dat ze het niet leuk vond dat ik zo reageerde maar dat kon me op het moment niets schelen. Ik hoorde dat de ambulance er bijna was.

    Mijn zusje was met de ambulance meegegaan, ik kon niet mee maar ik had mijn zus gebeld of ze alvast naar het ziekenhuis wou gaan. Ik moest wachten op de wegenwacht zodat ze mijn auto konden meenemen. Het duurde niet lang voordat ze er waren. De wegenwacht was weer weg maar ik stond nog steeds op dezelfde plek ik dacht aan mijn zusje toen ik dat de bestuurster van de auto waar tegen ik was gebotst naar mij toe kwam “ ga je ook nog naar het ziekenhuis dan kun je wel met ons meerijden?” “ Ja” zei ik. Ik liep haar achterna naar da auto en nam plaats achter in de auto. Op een gegeven moment begon een van het meisje vragen te stellen waar ik geen zin had en gaf dan ook heel kort antwoord, ze kreeg het waarschijnlijk door en hield dan ook op na twee vragen.
    Liefde Overwint Veel Eenzaamheid!

  10. #10
    Nothing..

    Reacties
    456
    17-10-2002

    Ga gauwe verder echt een pr8ig verhaal

  11. #11
    Give me imaan and victory

    Reacties
    937
    06-09-2002

    schrijf doooooooooor plzzzzzz

    je hebt me verslaafd gemaakt snel aub

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    179
    16-06-2002

    Aangekomen in het ziekenhuis liep hij gelijk weg zonder ook maar iets te zeggen. Hij liep naar de balie, waarschijnlijk om te vragen waar zijn zusje lag. Ik voelde mijn telefoon trillen in mijn tas en pakte het eruit, ik keek op het scherm en zag dat het Rachid was. Rachid was mijn vriend al 4 maanden, ik had hem leren kennen in mijn eerste jaar op het hbo, ik ken hem nu al bijna 2 jaar. We werden op een gegeven moment goede vrienden en dat heeft er toe geleid dat we nu een relatie hebben waar ik gelukkig mee was. “ He Rachid” zei ik. “ He, schat waar ben je?” “ Ik ben in het ziekenhuis” “ wat doe je daar er is toch niets aan de hand?” “ Nee, met mij niet maar ik vertel het later wel” “oke, wanneer zie ik je?” “ Ik ben om 11 uur wel op school dan zie ik je dan, oké?” “Is goed”. Ik hing op en liep Loubna achterna die al naar de balie was gegaan om te vragen waar het zusje van Mouad lag. “ Kom je mee het ze ligt op de 5de etage” ik liep haar achterna, ik dacht aan Mouad hij was met ons meegereden, het auto-ongeluk was niet ons schuld en dan kan hij niet eens even komen vertellen waar ze ligt, maar ja. Toen we boven aangekomen waren vroegen we een van de zusters waar ze lag “ in kamer 5a, dat is hier rechtdoor en dan rechtsaf” we vroegen hoe het met haar ging “ het gaat beter, ze heeft een gekneusde neus en een hersenschudding. “ Loubna” ze keek me aan “ wat is er” “ we hebben niet eens iets gekocht” “ o ja dat is waar” “ ik loop wel even weer terug en haal wel iets voor haar” zei ze “ ik loop alvast naar de kamer dan” ik liep verder naar de kamer voor de kamer zag ik Mouad zitten op een stoel. Ik ging naast hem zitten “ hoe gaat het met haar” vroeg ik “ het gaat gelukkig weer iets beter” “ en met jou?” “Goed, dank je wel” “sorry dat ik zo kwaad reageerde daarnet” zei hij. “ Geeft niet, ik begreep het wel” ik stak mijn hand naar hem uit en zei “ Btisam” hij glimlachte en stak ook zijn hand uit “ Mouad” op een aardigere manier dan in de auto. Ik zag loubna aan komen lopen met een grote bruine beer in haar hand. Ik stond op “ ik ga maar even naar binnen” hij zei niets, hij keek me alleen aan met een glimlach. Ik wachtte op loubna en we liepen samen naar binnen. Binnen zagen we het meisje liggen, ze lag te slapen ik zag aan de andere kant van haar bed een vrouw zitten ze was niet echt oud, ik geloof rond de 26 ik liep erheen “ Salaam, btisam” ze groette mij en loubna terug en vertelde ons dat ze fatima heette. “ Zijn jullie de 2 van de andere auto?” Zei ze. loubna antwoordde “ ja”. Ze keek ons een paar seconden aan en zei “ ik weet dat het niet jullie schuld is, mouad heeft het me verteld” “ lief van jullie dat jullie komen kijken hoe het met haar gaat”.
    Ze begon te vertellen, haar ouders zijn naar Marokko gegaan en ze moesten opletten op hun zusje, ze hadden het verdeeld zo dat mouad haar in de ochtend wakker maakte en naar school bracht en zij in de middag haalde en weer naar huis bracht. Het meisje was 9 jaar en heette sarah.
    We bleven niet lang in het ziekenhuis, ik had mouad niet meer gezien hij was de kamer niet ingekomen toen wij daar waren en toen we weggingen zat hij niet meer op de gang. Die jongen had op een of andere manier een indruk op me gemaakt, maar ik besloot om dat maar te vergeten tenslotte had ik rachid.

    Ik was op school aangekomen, omdat ik eerder was dan wat ik tegen rachid had gezegd liep ik naar de kantine, ik zocht een plaats uit en ging zitten voor mij zaten wat meisjes te praten, ik kende ze niet maar ik zag rachid wel een keer met ze praten. Het waren die meisjes die achter elke jongen aan zaten, het beviel me dan ook niet dat rachid met ze omging we hebben daar ook een keer ruzie omgehad, maar hij had me belooft dat hij ze niet eens zag staan. Ik kon het niet laten om niet te luisteren naar wat ze zeiden.
    Liefde Overwint Veel Eenzaamheid!

  13. #13
    Everyone has a limit!

    Reacties
    226
    15-08-2002

    Te gak verhaal meid.
    Ga gauw verder.

    xXx-jes Riffia

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    179
    16-06-2002

    We kwamen aan bij het ziekenhuis. Ik stapte uit en verliet de meisjes zonder nog tegen ze te zeggen. Ik liep naar de balie en vroeg waar ze lag "op de 5de eage in kamer 5a" zei de baliemedewerkster. Ik liep weg zonder haar te bedanken. aangekomen bij de kamer vroeg ik aan mijn zus“ hoe gaat het met haar?”mijn zus zat daar op het bed bij haar voeten “het gaat, ze is nu aan het slapen”zei ze. Ik ging zitten maar ik kon het niet aanzien hoe mijn zusje daar lag door mijn stomme fout. Net alsof de wereld zou vergaan als we niet op tijd zouden komen. Maar ik kan niks terug draaien al hoopte ik het wel. Mijn zus zag dat ik van streek was en liet me met rust, ze stelde geen vragen en daar was ik haar dankbaar voor. Ik kon het niet meer aan en liep naar buiten en ging daar op een stoel zitten. Hoewel ik had verwacht dat de meisjes naar huis zouden gaan, zag ik dat er een kwam aanlopen. Ze ging naast me zitten en stelde zichzelf voor. Ik wist dat ik mij nogal stom heb gedragen tegen over hun en ik deed mijn best om het goed te maken. Ze heette Btisam en die naam paste wel bij haar, ze had een betoverende glimlach. Ze vroeg me naar mijn zusje. Ik vertelde haar wat ik had gehoord van mijn zus. Haar vriendin kwam al snel na haar aanlopen met een grote beer en samen liepen ze de kamer binnen.
    Ik besloot maar om naar huis te gaan en wat kleren voor mijn zusje te halen. Ik vroeg aan de balie of ze een taxi voor me wou bellen. Binnen 15 was ik thuis. Het was stil thuis, mijn ouders in Marokko, mijn zusje in het ziekenhuis en mijn zus die sinds een paar jaar getrouwd was. Ik liep naar de kamer van Sarah en pakte een pyama, kleren en ondergoed. Ondertussen belde ik mijn werk op om te zeggen dat ik vandaag niet kon komen werken. Ik hoorde dat het eigenlijk onmogelijk was maar toen ik het verhaal vertelde over het ongeluk begrepen ze het wel. Ik was helemaal bekaf, zowel geestelijk als lichamelijk. Ik ging op de bank liggen en dacht over deze ochtend, aan mijn zusje, hoe mijn ouders zouden reageren, aan mijn zus maar vreemd genoeg ook aan Btisam. Ik wist dat het onmogelijk iets zou kunnen worden tussen ons, daarvoor was te veel gebeurd. Ik moest haar maar gewoon uit mijn gedachten zetten en mij focussen op mijn zusje. Die had mijn aandacht tenminste nodig!!
    Liefde Overwint Veel Eenzaamheid!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    210
    20-06-2002

    hey inocente_chica
    wajaw 3la verhaal.hij is echt goed.schrijf snel verder!!!!!!!ok?nu?dank je wel .ik wist het wel dat je voor mij verder zou schrijven