1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    57
    31-10-2002

    ik denk dat dit iets is wat ieder voor zich zelf moet beslissen.
    ik zelf zou niet full time hoeven werken na mn trouwen.
    ik vind full time huishouden ook wel goed. misschien dat ik wil werken als mn kinderen ouder zijn.
    maar zolang ze nog klein zijn wil ik full time moeder zijn. klinkt misschien wat ouderwets maar goed.
    natuurlijk heb ik mn studie dan niet voor niets gedaan, t is altijd makkelijk om dat achter de hand te hebben voor t geval dat het echt hoge nood is.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    324
    15-06-2002

    MAG MAG MAG!!!!! wa 'ibad allah waar is al die vrouwenemancipatie goed voor geweest als meisjes van onze generatie die vraag nog stellen.
    Ismahane

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    104
    20-10-2002

    als mijn man een goeie baan heeft blijf ik wel thuis als ie dat wilt,
    Waarom zou ik dan gaan werken, ik zorg wel voor het huishoude en
    ja als er kindere komen en ik zou wel werken dan stop ik natuurlijk wel he, maar ik zou et dus geen probleem vinden als ik niet mag werken
    @1234567890/°qwertyuiop*asdfghjkl<z]xcvbnm,.-§!"#$%&_()'?~|>=:;/*-+,

  4. #34
    Hind

    Reacties
    343
    30-11-2002

    naturlijk ik ben een vrouw als mijn man me niet laat mag hij de pot op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.529
    04-11-2002

    MAG WERKEN????



    MOET WERKEN!!!!!

    MAAR IK ZOU HAAR ZEKER STIMULEREN EN AANZETTEN OM TE WERKEN, HET LIEFST NOG EEN HELE GOEDE BAAN OOK

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.529
    04-11-2002

    Origineel gepost door Enzyme
    Inderdaad NA3, de vraagstelling klopt al niet, MAG? Van wie dan? Moet de vrouw dan overal toestemming voor krijgen van de man om iets te doen of te laten. In ieder geval, ik werk en blijf werken, en zorg er wel voor dat ik een man trouw die mij hierin steunt, anders stap ik niet in het huwelijksbootje.

    wallah je hebt gelijk, zon vrouw wil ik later ook, alleen al om de ideeen te doorbreken dat een vrouw bij ons minder is dan een man en minder kansen heeft, van mij part heeft mn vrouw later een hogere baan dan mij, ik zou dan juist trots zijn op haar zijn dan veel mannen jaloers. maar goed gelijke kansen en mogelijkheden!!

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    76
    23-11-2002

    ik heb liever niet dat mijn vrouw gaat werken maar als die tijd komt
    zie ik wel hoe het loopt
    je moet eerst een baller zijn voor dat je een gangsta kanhttp:// www.soundclick.com/untouchablecrazyr

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.529
    04-11-2002

    Origineel gepost door leipe_mocro
    ik heb liever niet dat mijn vrouw gaat werken maar als die tijd komt
    zie ik wel hoe het loopt

    waarom niet??

  9. #39
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    van mij mogen alle vrouwen voor mij werken

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    51
    19-08-2002

    Origineel gepost door doc25
    Waarom is het belachelijk als ik zeg dat ik NIET part-time KAN werken ? ken jij mijn omstandigheden ?
    Bovendien zeg ik niet dat JIJ niet mag werken. Dat kan mij niks schelen. Er zijn zat vrouwen die niet willen werken of alleen maar part-time. Ik zoek zo'n vrouw. Wat is daar mis mee ??

    Er is daar nixxxxxxxxx mis mee!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je hebt groooooooooooooooooot gelijik!!!!!! Iedereen wil wat ie wil, en ik vind dat wij als medemens daar nix op kunnen zeggen!! Iedereen heeft een eigen mening en die mogen wij verwoorden op een beleefde manier!!! Dus Doc25 ik geef je groot gelijk!!!


    XXX Tamiaa....
    Never Say Never...

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    22
    13-12-2002

    Ik zou het zeker niet erg vinden om niet te werken al studeer ik. Maar wel onder 1 voorwaarde: je man moet je wel behoorlijk kunnen onderhouden. En dan behoorlijk in ieder geval niet minder als dat je gewend bent. Als ik kinderen heb inchaallah dan wil ik zelf thuis voor mijn schatjes zijn. Ik wil niks missen van hun kinderjaren.

  12. #42
    MachakieLLL

    Reacties
    8.012
    12-12-2008

    MVC Premium MVC Premium
    mijn vrouw mag werken , maar als er kinderen zijn dan wil ik haar wel bij de kids hebben , zo zijn wij allemaal opgegroeid en zo gaat het dus ook gebeuren . het is eenmaal de beste methode .

    vind de moeders (getrouwd) die dan hun kinderen ergens dumpen om fulltime te werken loesertjes , en nee tijden zijn niet veranderd , wij zijn veranderd , de mens wilt meer en meer en we komen meer terecht in haram zaken , denk aan het kopen van huizen , lening afsluiten , vrouwen op plekken laten werken die hun charaf bloot stelt , kinderen geen goede islamitische opvoeding geven

    ewa ja tuurlijk zal allah je dan geen BARAKA geven voor die ene inkomen waarvoor je man zorgt